|
MMD3 - Winamp 3 Skin!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
Winamp 2.64
שולט אצלי
הוא פשוט והוא סבבה
הורדתי וינאמפ 3 ופשוט נגעלתי
תוך שתי דקות קיבל אנאינסטול |
|
|
| divx-master |
| quote: | Originally posted by Flotser
הסקין הכי יפה שראיתי בחיים שלי !!!!
אתם פשוט חייבים לנסות ואתם בטוח תתאהבו כמו שאהבתם את אמא אווזה!
(זה היה מיותר)
http://www.winamp.com/skins/detail....ponentId=122902
ותשחקו שמה עם כל האופציות יש שמה כאלה מן פלאגינים בנויים והמון אנימציות וממש ממש הרבה סוגים של
color themes
פשוט ענק!!!
:eyespop: |
שוווווווווווווק
סתםם
תאמתת היה לי תווין אמפ החדש אבלל מחקתי אותו כי לא רואים בו עיברית וזה ביאס אותי !!!1 |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by divx-master
שוווווווווווווק
סתםם
תאמתת היה לי תווין אמפ החדש אבלל מחקתי אותו כי לא רואים בו עיברית וזה ביאס אותי !!!1 |
חחח
משעשע
רק בגלל זה?
טוב מסכן
האיש בסך הכל המליץ על סקין וכולכם מתקיפים אותו ככה |
|
|
| luckystrike |
WOOOOOT
התקנתי את הישן ...
יו איזה הבדל - החדש מגעיל פשוט - סתם כבד ומיותר
הרגע התקנתי
2.8
בגרסת לייט ...
:) |
|
|
| DjChook |
תשמעו הסקין באמת יפה
וזה פעם ראשונה שאני רואה סקין שקיבל בארבעת הקטגוריות 5 אז כנראה באמת הוא שווה,
אבל התוכנה שהוא יושב עליה חרא
אז אין מה לעשות
פשוט להתלהב מה
SCREEN SHOTS |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
winamp3 suxxxxxxxxxxx
בנו את ווינאמפ כדי שהוא יהיה קל וישקול כמה שפחות
קבלו את הסקין שלי, נעים לעין ויפה
winamp2.81 lite
 |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
winamp3 suxxxxxxxxxxx
בנו את ווינאמפ כדי שהוא יהיה קל וישקול כמה שפחות
קבלו את הסקין שלי, נעים לעין ויפה
winamp2.81 lite
|
אחייי אחלה של סקיין אבל עוד פעם אני אומרר שכול הזמן הדברים האלו משתחללים מה לעשות ככה זה משחב כול חודש או שבוע יוצא משהו חדש ולכן כול הזמן נוהרים לדבר החדש אבל לא נורא אבל בסופו של דבר כמו שרובכם אמרתם הישן הכי פצצות:tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|
| DjChook |
חחח ת'אמת לא אהבתי את הסקין
אבל על טעם ועל ריח... |
|
|
| Hell_Copter |
יאללה כוס עמק... אני עם וינאמפ 2.64 והסקין הרגיל ואני מאוד מרוצה
אפשר לחשוב כמה אני רואה את הוינאמפ...
אני פותח מפעיל את השירים וממזער |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יאללה כוס עמק... אני עם וינאמפ 2.64 והסקין הרגיל ואני מאוד מרוצה
אפשר לחשוב כמה אני רואה את הוינאמפ...
אני פותח מפעיל את השירים וממזער |
ראסמיייייייייייייייי |
|
|
| MoSH_MaN |
2.80
זה הגירסא האחרונה של
WINAMP 2
וזה הכי טוב
אז יאללהההההההההה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
2.80
זה הגירסא האחרונה של
WINAMP 2
וזה הכי טוב
אז יאללהההההההההה |
האמת
2.81...
http://classic.winamp.com
ואם כבר
winamp2
וסקינים
אז זה הסקין שאני משתמש בו נראה לי כבר יותר משנתיים, יש כאלה שלא אוהבים אבל לדעתי זה הסקין המושלם לגרסה 2:
http://classic.winamp.com/skins/bro...FJMJK5YAAAARCYY
ותודה על העידוד :p
| quote: | Originally posted by NyKoN
טוב מסכן
האיש בסך הכל המליץ על סקין וכולכם מתקיפים אותו ככה |
|
|
|
|
|