return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
MMD3 - Winamp 3 Skin!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
Winamp 2.64
שולט אצלי
הוא פשוט והוא סבבה

הורדתי וינאמפ 3 ופשוט נגעלתי
תוך שתי דקות קיבל אנאינסטול
divx-master
quote:
Originally posted by Flotser
הסקין הכי יפה שראיתי בחיים שלי !!!!

אתם פשוט חייבים לנסות ואתם בטוח תתאהבו כמו שאהבתם את אמא אווזה!
(זה היה מיותר)


http://www.winamp.com/skins/detail....ponentId=122902

ותשחקו שמה עם כל האופציות יש שמה כאלה מן פלאגינים בנויים והמון אנימציות וממש ממש הרבה סוגים של
color themes

פשוט ענק!!!
:eyespop:


שוווווווווווווק

סתםם

תאמתת היה לי תווין אמפ החדש אבלל מחקתי אותו כי לא רואים בו עיברית וזה ביאס אותי !!!1
NyKoN
quote:
Originally posted by divx-master
שוווווווווווווק

סתםם

תאמתת היה לי תווין אמפ החדש אבלל מחקתי אותו כי לא רואים בו עיברית וזה ביאס אותי !!!1



חחח
משעשע
רק בגלל זה?

טוב מסכן
האיש בסך הכל המליץ על סקין וכולכם מתקיפים אותו ככה
luckystrike
WOOOOOT

התקנתי את הישן ...

יו איזה הבדל - החדש מגעיל פשוט - סתם כבד ומיותר
הרגע התקנתי
2.8
בגרסת לייט ...
:)
DjChook
תשמעו הסקין באמת יפה
וזה פעם ראשונה שאני רואה סקין שקיבל בארבעת הקטגוריות 5 אז כנראה באמת הוא שווה,
אבל התוכנה שהוא יושב עליה חרא
אז אין מה לעשות
פשוט להתלהב מה
SCREEN SHOTS
GLoBaL-MUZiK
winamp3 suxxxxxxxxxxx
בנו את ווינאמפ כדי שהוא יהיה קל וישקול כמה שפחות

קבלו את הסקין שלי, נעים לעין ויפה
winamp2.81 lite

itamarsan
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
winamp3 suxxxxxxxxxxx
בנו את ווינאמפ כדי שהוא יהיה קל וישקול כמה שפחות

קבלו את הסקין שלי, נעים לעין ויפה
winamp2.81 lite


אחייי אחלה של סקיין אבל עוד פעם אני אומרר שכול הזמן הדברים האלו משתחללים מה לעשות ככה זה משחב כול חודש או שבוע יוצא משהו חדש ולכן כול הזמן נוהרים לדבר החדש אבל לא נורא אבל בסופו של דבר כמו שרובכם אמרתם הישן הכי פצצות:tongue2 :tongue2 :tongue2
DjChook
חחח ת'אמת לא אהבתי את הסקין

אבל על טעם ועל ריח...
Hell_Copter
יאללה כוס עמק... אני עם וינאמפ 2.64 והסקין הרגיל ואני מאוד מרוצה
אפשר לחשוב כמה אני רואה את הוינאמפ...
אני פותח מפעיל את השירים וממזער
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יאללה כוס עמק... אני עם וינאמפ 2.64 והסקין הרגיל ואני מאוד מרוצה
אפשר לחשוב כמה אני רואה את הוינאמפ...
אני פותח מפעיל את השירים וממזער



ראסמיייייייייייייייי

MoSH_MaN
2.80

זה הגירסא האחרונה של
WINAMP 2
וזה הכי טוב

אז יאללהההההההההה
Flotser
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
2.80

זה הגירסא האחרונה של
WINAMP 2
וזה הכי טוב

אז יאללהההההההההה


האמת
2.81...
http://classic.winamp.com

ואם כבר
winamp2
וסקינים

אז זה הסקין שאני משתמש בו נראה לי כבר יותר משנתיים, יש כאלה שלא אוהבים אבל לדעתי זה הסקין המושלם לגרסה 2:
http://classic.winamp.com/skins/bro...FJMJK5YAAAARCYY

ותודה על העידוד :p
quote:
Originally posted by NyKoN
טוב מסכן
האיש בסך הכל המליץ על סקין וכולכם מתקיפים אותו ככה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement