return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
MMD3 - Winamp 3 Skin!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ariels
Hand ritten
הסקין הכי מלך שיש
Sniper
quote:
Originally posted by NyKoN
winamp 2.78c

שולט!!!
הכי פשוט והכי כיף


צודק אחי ככל שהתוכנות הקטנות והשימושיות האלה מתקמדות הן נהייות פחות כפיות כאילו למשל האי סי קיו
ואללה פעם היה לך רשימה ועוד כמה דברים לא יותר מזהה
וזה שקל כולה איזה 9 מגהה היה נחמדדד

עכשיו ואללה כל ההתקנה שוקלת משו כמו 30 40 מגה לא כולל כל ההיסטורי וכל הליסט שלך... ככה גם הווינאמפפ זה לא משחק שצריך גרפיקה מדהימה וחארטות ברטות וזיוני שכל
DjChook
זה פלוס גדול לטריליאן
גם הסקינים לא משפיעים על התוכנה כמו באייסיקיו
וגם ההסטורי נשמר בצורה אחרת והרבה יותר נוחה

כך שזה לא משפיע על זמן העלאת התוכנה

למשל אם אני רוצה לצפות בכל ההסטורי שלי עם מישהו זה נפתח לי ב
NOTEPAD

ואז גם הרבה יותר קל לשמור היסטורים גדולים לגיבויים
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
זה פלוס גדול לטריליאן
גם הסקינים לא משפיעים על התוכנה כמו באייסיקיו
וגם ההסטורי נשמר בצורה אחרת והרבה יותר נוחה

כך שזה לא משפיע על זמן העלאת התוכנה

למשל אם אני רוצה לצפות בכל ההסטורי שלי עם מישהו זה נפתח לי ב
NOTEPAD

ואז גם הרבה יותר קל לשמור היסטורים גדולים לגיבויים


אן צ'וק אומר צ'וק יודע
אבל אני לא מתכוון להחליף תאי סיקיו בשום תוכנה אחרת
אני פשוט קשור אליו רגשית נפשית ולפעמים פיזית (שהוא עושה לי בעיות) אני אוהב אותו
DjChook
אההההה
גם אני הייתי פעם ככה
אבל אחרי שכל האנשים ברשימה שלך (500-600) שעשית להם ריניימים שתבין מי אלה

הופכים כולם לחבורה של סימני שאלה

וטריליאן רק מסדר את זה

אתה שוקל פעמיים
Koodoo
quote:
Originally posted by Sniper
אן צ'וק אומר צ'וק יודע
אבל אני לא מתכוון להחליף תאי סיקיו בשום תוכנה אחרת
אני פשוט קשור אליו רגשית נפשית ולפעמים פיזית (שהוא עושה לי בעיות) אני אוהב אותו

אתה קשור אלייו רגשית????
אני קשור אלייו כבר שנים על גביייייייי...
וטוב שהתיקייה של האייסיקיו שלי לא תופסת 2 ג'יגה
חחחחחחחחחחחח
P.S.
אני על אייסיקיו
2000B
2000B RULEZZZZZZZZ
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
אההההה
גם אני הייתי פעם ככה
אבל אחרי שכל האנשים ברשימה שלך (500-600) שעשית להם ריניימים שתבין מי אלה

הופכים כולם לחבורה של סימני שאלה

וטריליאן רק מסדר את זה

אתה שוקל פעמיים



מממ איזה סימני שאלה בדיוק??
Sniper
quote:
Originally posted by Koodoo
אתה קשור אלייו רגשית????
אני קשור אלייו כבר שנים על גביייייייי...
וטוב שהתיקייה של האייסיקיו שלי לא תופסת 2 ג'יגה
חחחחחחחחחחחח
P.S.
אני על אייסיקיו
2000B
2000B RULEZZZZZZZZ



ממממ בארבע שנים שאני באינטרנט אז אני קשור אליו אח שלי..:]]
4
שנים תקולט??
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
מממ איזה סימני שאלה בדיוק??


לפעמים האיי סי קיו משתגע והופך לך עברית לסימני שאלה...
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפעמים האיי סי קיו משתגע והופך לך עברית לסימני שאלה...


אהההה חחחחח
חשבתי שהניקים הופכים לסמני שאלה
חחחח בלי עין הרע הסימני שאלה האלה כבר לא קוראים אצלי
ביגלל שיסדרו לי שם משוו
יש פיתרון לזה

DjNumShum
ICQ98
שולט תאמינו לי מספר 1
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
ICQ98
שולט תאמינו לי מספר 1


הייתי איתו והוא באמת שלט
אבל החלפתי רק בשביל השליחת אס אמ אס...
שאני לא ממש משתמש בה אבל חפיף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement