|
מזל טוב לחברה שלי!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
מורן שיהיה לך מזל טוב עד 120
ורק שתדעי שאני אוהב אותך מאוד מאוד מאוד וכמו שאת רואה, לא אכפת לי מה אנשים חושבים עליי על זה שאני כותב את זה כאן אבל אני מאוד מאוד אוהב אותך
ושיהיה לך את היום הולדת הכי סבבה שיכול להיות, וכמובן שגם לי יהיה חלק דיי נכבד בו! :)
חולה עלייך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נ.ב
מודים, חכו איזה יום יומיים לפני האקט הקבוע שלכם :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מורן שיהיה לך מזל טוב עד 120
ורק שתדע שאני אוהב אותך מאוד מאוד מאוד וכמו שאתה רואה, לא אכפת לי מה אנשים חושבים עליי על זה שאני כותב את זה כאן אבל אני מאוד מאוד אוהב אותך
|
אחי אני גם אוהב אותך ... אבל אני לא יודע אם אנחנו מכירים מספיק ...
בוא ניתן לזמן לעשות את שלו לפני שניקח צעד אחד קדימה ...
טוב זה לא אתה זה אני ...
אהההההההההההההה
סתם גבר שם יפה יש לחברה שלך ...
IM ALOOOOOOOOOOONEEEEEEEEE .... CANNNNTTTTTTTTT U SSSSEEEEEEEE ,,,, ITS KILLING MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ..... |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחחחחחחחח
האמת שניסיתי כמה שיותר שזה לא יראה כאילו אני אומר את זה לך :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
חחחחחחחחחחח
האמת שניסיתי כמה שיותר שזה לא יראה כאילו אני אומר את זה לך :) |
:p
מסור לה מזל טוב ... |
|
|
| Gil Shwarts |
תודה :)
תגיד לי
מה קורה איתך עכשיו?
איפה אתה נמצא ומתי אתה שוב בא לבקר אותי? :) |
|
|
| NaOren |
מזל טוב לחברה שלי גיל...
:-) |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by NaOren
מזל טוב לחברה שלי גיל...
:-) |
על מה אתה מדברת? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
על מה אתה מדברת? |
שלי = גיל
טעות שלי...
:-) |
|
|
| MoSH_MaN |
תמסור ד"ש לחברה שלך
:D
מזלט |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תודה :)
תגיד לי
מה קורה איתך עכשיו?
איפה אתה נמצא ומתי אתה שוב בא לבקר אותי? :) |
אחי איזה מטומטם אני !!!
הייתי בבאליש אתמול !!!!!!!!!!!!!
זה לא הבסיס שלך ????
הייתי שם ליומיים - רביעי חמישי !!!
בואנה אני תמיד שוכח ... איזה חרא - ועוד לא היה לי שם
איפה לישון אז הלכתי ממול לב"אפ דרום ונזרקתי שם באיזה משרד
של מג"ד ...
אתה עדיין שם ?
העברתי שם אימון של יומיים ל 5 מילואימניקים מה זה סטלנים ...
ואתמול בבוקר עצרה אותי משטרה צבאית !
איזה ערס כזה עושה לי
"חייל בוא הנה"
ואני כזה בא ועושה לו
"שמע אחי אני ממהר הגדוד שלי מחכה לי"
הוא שואל ככה
"למה הנעליים שלך לא מצוחצחות ???"
ואז הוא רואה שאני לא מגולח
"למה אתה לא מגולח ???????"
ואז הוא רואה שאני עם מדי ב' אז הוא השתגע
"למה אתה עם מדי ב' ???"
ואז הוא הוציא תופס תלונה וכולם בתחנת אוטובוס
התפקעו מצחוק ואז זיינתי אותו והראתי לו
אישור לא להתגלח ואישור מיוחד ללכת על מדי ב' ... איך הוא התבעס
יא אללה ...
עשה לי את היום אתמול לדפוק ככה את המשטרה הצבאית הזונות האלה ... |
|
|
| divx-master |
מזלל טובבב
תאמתת לממהה אני רושם ??
היא בכלל תיכנס לראות את זה ?????????????? |
|
|
| Hell_Copter |
שיהיה במזל
תמסור לה |
|
|
|
|