return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Gewoon Kut
View this Thread in Original format
DjSuez
Mijn beste vriendin gaat verhuizen naar Australie en daar studeren, omdat ze daar inmiddels een vriend heeft.. Ze kent hem sinds de zomer, hij is 31 (zij 19), advocaat, half aussie en half grieks. En ze gaat gewoon met em mee...:( :( :( :( :( :( :( :(

***VERDOMME!!!!!!

sorry...dat moest k gewoon ff kwijt
jploveparade
We staan 100% achter je
kreischer2000
damn dat is echt gaar!
Smirnoff
Ik vind het eigenlijk wel leuk voor haar, zo zou jij het ook kunnen bekijken. niet ??
Als ze die gast nou echt super leuk vind enz....

Tja.. het is niet leuk als het je allerbeste vriendin betreft :(

Succes ermee ! ;)
John
wel een heftige beslissing op zich.. zeker als je iemand nog nie zo lang kent. succes ermee!
ik kan der wel ff in de gate houwe als ik strax zelf in australie zit voor een paar maandjes;)
Jappio
quote:
Originally posted by DjSuez
Mijn beste vriendin gaat verhuizen naar Australie en daar studeren, omdat ze daar inmiddels een vriend heeft.. Ze kent hem sinds de zomer, hij is 31 (zij 19), advocaat, half aussie en half grieks. En ze gaat gewoon met em mee...:( :( :( :( :( :( :( :(

***VERDOMME!!!!!!

sorry...dat moest k gewoon ff kwijt


Heej steeph!

Kwam marguerite nog tegen paar weekjes geleden, en toen zat ze dat zo te vertellen.. Maar ik heb echt diep re$pect voor haar dat ze gewoon wel die stap durft te nemen, om naar Australië te gaan.. En bovendien kunnen we toch altijd nog een xtje langsgaan daar in verweggistan? :D ;)


Wanneer gaan we weer is bieren? :)
Stivvekk
Wat gaar, maar wel leuk voor d'r natuurlijk (ze zal wel veel meemaken denk ik). Mischien dat je nu wel 'goedkoop' naar Australië kunt, als je daar mag overnachten!
mastah jc
we gooien zen ruit in!!!!!! (sorry maar is altijd eerste reactie)
Teknikol
quote:
Originally posted by mastah jc
we gooien zen ruit in!!!!!! (sorry maar is altijd eerste reactie)


soms ga ik nog wel verder...:D

nee suez, echt klote voor je man, ze blijft toch nog wel contact houden ofzo, wel zo nijs:)
DjSuez
thnx voor de reacties, ik vind het ook voor haar wel cool, maar tis wel gewoon klote dat k er dan 1 of 2 keer per jaar zie, ipv 1 of 2 keer per week...ik hoop alleen echt dat het is wat ze verwacht, en dat die gozer niet ineens een of andere psychopaat blijkt te zijn...:nervous:

quote:
Kwam marguerite nog tegen paar weekjes geleden, en toen zat ze dat zo te vertellen.. Maar ik heb echt diep re$pect voor haar dat ze gewoon wel die stap durft te nemen, om naar Australië te gaan.. En bovendien kunnen we toch altijd nog een xtje langsgaan daar in verweggistan


ipv Ibiza? was ik eigenlijk al van plan...;)

quote:
Wanneer gaan we weer is bieren?


ja eehhm, ik mag van de AA alleen nog op dinsdag bieren, haha, nee, eehh, ik kan wel vrij veel...je kan bijna altijd naar w'ningen komen natuurlijk, en ik ben volgende week vrijdag vroeg thuis, dus dan kennen we smiddags misschien wel ff meeten..

mastah jc
we gaan met alle TA een trip naar Australie organiseren om zen ruit in te gooien :p :D
[SigneT]
Misschien moet je wel blij zijn met haar onderneming dat zo ver hier vandaan gaat wonen en dat ze die stap durft te nemen....

Het is ook zeker niet bepaald leuk voor jou omdat ze je beste vriendin is maar als zij gelukkig is als ze naar Australië gaat en daar wilt studeren dan moet je dat denk ik accepteren...

en jullie zullen toch heus wel qontact houden ook al woont ze ver weg , goeie vriendschap vergaat NOOIT !!

in ieder gevaal sterkte ermee !!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement