return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
optyfen ouwe graftak
View this Thread in Original format
jploveparade



http://www.sire.nl/media/video/tram1.mpg

"Optyfen ouwe graftak"

http://www.sire.nl/media/video/park1.mpg

"Wil je neuken?"


:D
Odyne
nog een filmpje
http://www.sire.nl/media/video/plas1.mpg
"tim is dronken"

en de plaatjes:













:toothless ik vind ze zo lol :D
Access
quote:
Originally posted by Odyne



Whehehehe ... deze hebbe we bij ons in de bios hange ...
Ei kwam ermee aanzette ... ik vin 'm wel heel toepasselijk :D :D

Prachtig spul :p
New Wave
mwjha, nou, veel mensen vinden dit wel humor, ik ook.
Maar als je bedenkt dat er echt veel mensen zo onbeschoft zijn....Op deze manier worden ze op een hele simpele korte manier een beetje voor lul gezet.
Je gaat er ook wel over nadenken....ik wel tenminste.
Hier kunnen mensen zien hoe stom ze zijn (geweest).
Rinus
Echt wel kick, moet effe zo'n poster ergens rippen. Maar het helpt helemaal niks. De mensen die dat doen vinden het alleen maar kick.
Stivvekk
Denk niet dat het veel helpt, maar er is in ieder geval weer iets leuks tijdens de reclame
mastah jc
quote:
Originally posted by Stivvekk
Denk niet dat het veel helpt, maar er is in ieder geval weer iets leuks tijdens de reclame


tjaa nou miss helpt het dan tegen de zappende mensen :rolleyes:
Optimus
quote:
Originally posted by Rinus
Echt wel kick, moet effe zo'n poster ergens rippen


de maat-schap-pij dat ben jij:rolleyes:
Rinus
quote:
Originally posted by Optimus
[/b]
de maat-schap-pij dat ben jij:rolleyes:


Serieus? En een beter milieu begint bij je zelf :)
Teknikol
toen ik die "wil je neuken?" op teevee zag, lag ik echt 10x dubbel, jezus kheb echt gelache, maar they got a point tuulk

-=Re-GrOoVeD=-
Hahahahahahah LMFAO.. Ik lag compleet dubbel: "Ouwe Graftak"



:toothless
DjSuez
Ik vind dit echt reclame die genomineerd moet worden voor beste reclame van de jaren 1033 tot 2002, echt meesterlijk, zo ontzettend grappig, en dan zo simpel toch een goed punt maken...klasse!


(tering, was dat nou niet nét een uitspraak van jacques d'ancona bij de miniplaybackshow?):stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement