|
optyfen ouwe graftak
|
View this Thread in Original format
| Access |
| quote: | Originally posted by Odyne
|
Whehehehe ... deze hebbe we bij ons in de bios hange ...
Ei kwam ermee aanzette ... ik vin 'm wel heel toepasselijk :D :D
Prachtig spul :p |
|
|
| New Wave |
mwjha, nou, veel mensen vinden dit wel humor, ik ook.
Maar als je bedenkt dat er echt veel mensen zo onbeschoft zijn....Op deze manier worden ze op een hele simpele korte manier een beetje voor lul gezet.
Je gaat er ook wel over nadenken....ik wel tenminste.
Hier kunnen mensen zien hoe stom ze zijn (geweest). |
|
|
| Rinus |
| Echt wel kick, moet effe zo'n poster ergens rippen. Maar het helpt helemaal niks. De mensen die dat doen vinden het alleen maar kick. |
|
|
| Stivvekk |
| Denk niet dat het veel helpt, maar er is in ieder geval weer iets leuks tijdens de reclame |
|
|
| mastah jc |
| quote: | Originally posted by Stivvekk
Denk niet dat het veel helpt, maar er is in ieder geval weer iets leuks tijdens de reclame |
tjaa nou miss helpt het dan tegen de zappende mensen :rolleyes: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Rinus
Echt wel kick, moet effe zo'n poster ergens rippen |
de maat-schap-pij dat ben jij:rolleyes: |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by Optimus
[/b]
de maat-schap-pij dat ben jij:rolleyes: |
Serieus? En een beter milieu begint bij je zelf :) |
|
|
| Teknikol |
| toen ik die "wil je neuken?" op teevee zag, lag ik echt 10x dubbel, jezus kheb echt gelache, maar they got a point tuulk |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Hahahahahahah LMFAO.. Ik lag compleet dubbel: "Ouwe Graftak"
:toothless |
|
|
| DjSuez |
Ik vind dit echt reclame die genomineerd moet worden voor beste reclame van de jaren 1033 tot 2002, echt meesterlijk, zo ontzettend grappig, en dan zo simpel toch een goed punt maken...klasse!
(tering, was dat nou niet nét een uitspraak van jacques d'ancona bij de miniplaybackshow?):stongue: |
|
|
|
|