|
optyfen ouwe graftak (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
Ik vind ze SUPERCOOL!!!!!!
Echt lachen!!! Ik had ze nog nooit gezien!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| eieregooie |
Ik vind ut gewaagde spotjes... Zou me niks verbazen wanneer ze het omgekeerde effect hebben...
Maar... ze zijn superlol :D |
|
|
| Chicane |
Ik weet niet of deze ook bij de campagne hoort, maar deze gaat eigenlijk te ver:
 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik weet niet of deze ook bij de campagne hoort,
|
:rolleyes:
Wat denk je zelf? |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:rolleyes:
Wat denk je zelf? |
Je kan ze makkelijk zelf maken en 1000x grover maken, dus vandaar |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Chicane
|
 |
|
|
| Flipper01 |
 |
|
|
| mastah jc |
| quote: | Originally posted by Flipper01
|
whahahahahahhaha :haha: |
|
|
| Otte |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik weet niet of deze ook bij de campagne hoort, maar deze gaat eigenlijk te ver:
|
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Verkoop jij hier posters van? |
|
|
| jploveparade |
| Muhhahaha :D |
|
|
| mastah jc |
| pfff dit is wel dolle pret heeft iemand er nog meer? |
|
|
| Flipper01 |
 |
|
|
|
|