|
Ligaya clip
|
View this Thread in Original format
| mantisnl |
jipjip, hij is d`r al, de ligaya videoclip!
xag um net op mtv:cool:
kmoet zegge, heel mooie clip!!
alleen..
VOCALS D`R IN!!?? zijn die gasten nou helemaal gek:mad: :mad: :whip: :whip:
ze weten n mooie plaat altijd te verneuken:(
kvinnut heel jammer..
mantis |
|
|
| tijs08 |
vocalen in Ligaya????????????
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| mantisnl |
d`r zijn mensen die ut boejund vinde ja:rolleyes:
en als je ut niej boejend vind, dan post hier toch lekker niej;) |
|
|
| DJ_Massive |
heeyyyyyyy fatjes
enig idee wanneer de CDM in de winkels gaat liggen mensen? :rolleyes: :) :) |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
enig idee wanneer de CDM in de winkels gaat liggen mensen? :rolleyes: :) :) |
dit is altijd maar de grote vraag :(
En als die in de winkel ligt dan staat die Hiver & Hammer remix er niet een op als je pech hebt. Net als met Riva - Time Of The Healer CDM.. ZONDER Armin van Buuren Remix.. laten liggen die hap :whip: :whip:
Je wordt hier gewoon gedwongen om te downloaden!!! |
|
|
| TranceFool |
De single zal op 28 oktober in de winkels liggen
:) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by TranceFool
De single zal op 28 oktober in de winkels liggen
:) |
dank u voor de info :D ;)
* massive ligt 28 oktober sochtends met een slaapzak voor de deur van de FRS hehehe :thepirate |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by moogwai
En als die in de winkel ligt dan staat die Hiver & Hammer remix er niet een op als je pech hebt. |
mwah denk wel dat de H&H remix er op komt te staan, zowiezo als er een CDM uitkomt staan er minstens wel 3 tracks op :) |
|
|
| Odyne |
| damn.. ik hoor net dat de vocalen gewoon geschreven zijn door de textschrijver van marco borsato :conf: |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Odyne
damn.. ik hoor net dat de vocalen gewoon geschreven zijn door de textschrijver van marco borsato :conf: |
idd, John Ewbank.
grtz,
TNG |
|
|
|
|