|
מי פה לא למד היום? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
חחח אסור ששבש כי זה כמו הימורים
חחחח |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אסור ששבש כי זה כמו הימורים
חחחח |
שתמצוץ לי הזונה הזאת
:-)) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NaOren
שתמצוץ לי הזונה הזאת
:-)) |
על מי אתה מדבר אחי ? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
על מי אתה מדבר אחי ? |
רקפת...
"=) |
|
|
| Hell_Copter |
לפי הכותרת אני מאמין שאתה לא למדת היום...
אני כמו כלב למדתי היום שעתיים מתמטיקה
ספרות
מבחן בספרות
ועוד שעתיים פיזיקה שהוא עשה לנו ניסויים... משהו שכביכול צריך להיות סבבה... נשבע לכם היה כל כך משעמם שרציתי כבר לעשות תרגילים
נרדמתי כל חצי דקה!!!!!!
אפילו דקה לסוף השיעור נרדמתי והצלצול העיר אותי |
|
|
| Sniper |
אךךך מיסכנים שלי אני באתי ב 8 ועשרים
למדתי שעה תנך
שעתיים אזרחות ועפתי הביתה:]]
חיחיחי אני חולה על ימי ראשון
מחר אני מתחיל ב9 אבל מסיים ב 3 ורבע
דיכאון! |
|
|
| DjChook |
חחחח היום זה היה היום ראשון הראשון השנה שבאתי אליו
חחחח יום מבאס
יותר מדי ספרות (שעתיים) |
|
|
| itamarsan |
ואאאלללה אני רואה אתה מסודר אתה אחיי יפההה
תהנההה |
|
|
| Gil Shwarts |
למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????
טוב נו, עוד 8 חודש למניייק :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????
טוב נו, עוד 8 חודש למניייק :) |
חחח
ועוד 9 חודשים שאני עובר למנייק
:\ |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????
טוב נו, עוד 8 חודש למניייק :) |
עד אז מלחמה
או שאתה מעדיף אתץ המשפט
עד אז אלוהים גדול |
|
|
|
|