return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מי פה לא למד היום? (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
חחח אסור ששבש כי זה כמו הימורים

חחחח
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
חחח אסור ששבש כי זה כמו הימורים

חחחח


שתמצוץ לי הזונה הזאת
:-))
DjChook
quote:
Originally posted by NaOren
שתמצוץ לי הזונה הזאת
:-))



על מי אתה מדבר אחי ?
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
על מי אתה מדבר אחי ?



רקפת...
"=)
DjChook
טיפש
Hell_Copter
לפי הכותרת אני מאמין שאתה לא למדת היום...
אני כמו כלב למדתי היום שעתיים מתמטיקה
ספרות
מבחן בספרות
ועוד שעתיים פיזיקה שהוא עשה לנו ניסויים... משהו שכביכול צריך להיות סבבה... נשבע לכם היה כל כך משעמם שרציתי כבר לעשות תרגילים
נרדמתי כל חצי דקה!!!!!!
אפילו דקה לסוף השיעור נרדמתי והצלצול העיר אותי
Sniper
אךךך מיסכנים שלי אני באתי ב 8 ועשרים
למדתי שעה תנך
שעתיים אזרחות ועפתי הביתה:]]
חיחיחי אני חולה על ימי ראשון
מחר אני מתחיל ב9 אבל מסיים ב 3 ורבע
דיכאון!
DjChook
חחחח היום זה היה היום ראשון הראשון השנה שבאתי אליו

חחחח יום מבאס
יותר מדי ספרות (שעתיים)
itamarsan
ואאאלללה אני רואה אתה מסודר אתה אחיי יפההה
תהנההה
Gil Shwarts
למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????

טוב נו, עוד 8 חודש למניייק :)

Sniper
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????

טוב נו, עוד 8 חודש למניייק :)



חחח
ועוד 9 חודשים שאני עובר למנייק
:\
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????

טוב נו, עוד 8 חודש למניייק :)


עד אז מלחמה


או שאתה מעדיף אתץ המשפט

עד אז אלוהים גדול
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement