return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מי פה לא למד היום? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
עד אז מלחמה


או שאתה מעדיף אתץ המשפט

עד אז אלוהים גדול



כמו שאני הבנתי גיל לא הכי אוהב תמישפטים האלה
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפי הכותרת אני מאמין שאתה לא למדת היום...
אני כמו כלב למדתי היום שעתיים מתמטיקה
ספרות
מבחן בספרות
ועוד שעתיים פיזיקה שהוא עשה לנו ניסויים... משהו שכביכול צריך להיות סבבה... נשבע לכם היה כל כך משעמם שרציתי כבר לעשות תרגילים
נרדמתי כל חצי דקה!!!!!!
אפילו דקה לסוף השיעור נרדמתי והצלצול העיר אותי


אם כבר דיברת על פיזיקה...
גם לנו יש עכשיו את המעבדות האלה עם כל הניסוים... והמורה עושה את זה מעבר לשעות בית ספר ככה שזה בכלל מבאס!##$
חחח... אבל מה שבטוח זה שאני לא ארדם בחיים בשיעור שלו.. המורה הזה כזה מצחיק כול ההסברים שלו זה בום בום בום, ואחרי זה מה לא הבנתם?!
ואיך שמישהו שואל משהו, יענו לא מבין הוא מתחיל לקלל אותו... אין סוף הדרך.. אין לו גבולות..
:stongue: :stongue:
אבל מה... הוא אוהב אותי, חושב שאני מבינה הככווללל והתלמידה הכי טובה שלו :D
טוב יש לי את הציון הכי גבוה...:D
luckystrike
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????

טוב נו, עוד 8 חודש למניייק :)

ראאאסמממממממממממממיייי

בכל אופן אני מחר כנראה ביום חופש !!!
WOOOOPPPPYYYY ֱֱֱֱ
!!!!
oDrori
quote:
Originally posted by Tarantula
אם כבר דיברת על פיזיקה...
גם לנו יש עכשיו את המעבדות האלה עם כל הניסוים... והמורה עושה את זה מעבר לשעות בית ספר ככה שזה בכלל מבאס!##$
חחח... אבל מה שבטוח זה שאני לא ארדם בחיים בשיעור שלו.. המורה הזה כזה מצחיק כול ההסברים שלו זה בום בום בום, ואחרי זה מה לא הבנתם?!
ואיך שמישהו שואל משהו, יענו לא מבין הוא מתחיל לקלל אותו... אין סוף הדרך.. אין לו גבולות..
:stongue: :stongue:
אבל מה... הוא אוהב אותי, חושב שאני מבינה הככווללל והתלמידה הכי טובה שלו :D
טוב יש לי את הציון הכי גבוה...:D


את בטוחה שלא קוראים לך ליהי אלחדד?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח היום זה היה היום ראשון הראשון השנה שבאתי אליו

חחחח יום מבאס
יותר מדי ספרות (שעתיים)


כמוני כמוך מותק...
מהיום ראשון הקודם די הברזתי...


ואלונה... גם המורה שלי מצחיקול לגמרי אבל זה בלתי נסבל שאני חייב לישון כבר!!!
הוא מתחיל משהו על לווינים נגיד בגרביטציה ואיכשהו מגיע לשיגור טילים ונאסא...
הוא גם מטורף כזה... נראה לי הוא היה סוכן של ה קגב פעם... יש לנו קצת הוכחות
תשאלו את תומר הוא יודע כמה הוא משוגע
Tarantula
quote:
Originally posted by oDrori
את בטוחה שלא קוראים לך ליהי אלחדד?


אאממ.... שניהה אני בודקת..

מי זאת?:D
oDrori
אחת שאיתי בכיתה... חולת טראנס, יש לנו מורה מצחייייק לפיזיזיקה, שפשוט מת עליה והיא יודעת בערך הכל...
Tarantula
quote:
Originally posted by oDrori
אחת שאיתי בכיתה... חולת טראנס, יש לנו מורה מצחייייק לפיזיזיקה, שפשוט מת עליה והיא יודעת בערך הכל...

כוסית?:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
כוסית?:)


אם כן אז היא תואמת אותך בול ?
ואז תמיד תהיה לך אופציה לשם אם ימאס לך מאלונה
oDrori
למדי :)

Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם כן אז היא תואמת אותך בול ?
ואז תמיד תהיה לך אופציה לשם אם ימאס לך מאלונה


חחח...
אני מתה על השם שלי ולא מתכוונת להחליף אותו!!:D :D
מווואאהה לעצמי:D :crazy: :haha:
Ariels
quote:
Originally posted by Tarantula
חחח...
אני מתה על השם שלי ולא מתכוונת להחליף אותו!!:D :D
מווואאהה לעצמי:D :crazy: :haha:


כאילו חבל"ז מזמ"ז שושדק"ו כשכ"ר

[חבל על הזמן מזמן מזמן שלי ושלך דבר קצור ולעניין כאילו שיאוו כזה ריספקט]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement