|
מי פה לא למד היום? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עד אז מלחמה
או שאתה מעדיף אתץ המשפט
עד אז אלוהים גדול |
כמו שאני הבנתי גיל לא הכי אוהב תמישפטים האלה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לפי הכותרת אני מאמין שאתה לא למדת היום...
אני כמו כלב למדתי היום שעתיים מתמטיקה
ספרות
מבחן בספרות
ועוד שעתיים פיזיקה שהוא עשה לנו ניסויים... משהו שכביכול צריך להיות סבבה... נשבע לכם היה כל כך משעמם שרציתי כבר לעשות תרגילים
נרדמתי כל חצי דקה!!!!!!
אפילו דקה לסוף השיעור נרדמתי והצלצול העיר אותי |
אם כבר דיברת על פיזיקה...
גם לנו יש עכשיו את המעבדות האלה עם כל הניסוים... והמורה עושה את זה מעבר לשעות בית ספר ככה שזה בכלל מבאס!##$
חחח... אבל מה שבטוח זה שאני לא ארדם בחיים בשיעור שלו.. המורה הזה כזה מצחיק כול ההסברים שלו זה בום בום בום, ואחרי זה מה לא הבנתם?!
ואיך שמישהו שואל משהו, יענו לא מבין הוא מתחיל לקלל אותו... אין סוף הדרך.. אין לו גבולות..
:stongue: :stongue:
אבל מה... הוא אוהב אותי, חושב שאני מבינה הככווללל והתלמידה הכי טובה שלו :D
טוב יש לי את הציון הכי גבוה...:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
למה אין שביתות בצבא?!?!?!?
למה??????????????????????????
טוב נו, עוד 8 חודש למניייק :) |
ראאאסמממממממממממממיייי
בכל אופן אני מחר כנראה ביום חופש !!!
WOOOOPPPPYYYY ֱֱֱֱ
!!!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אם כבר דיברת על פיזיקה...
גם לנו יש עכשיו את המעבדות האלה עם כל הניסוים... והמורה עושה את זה מעבר לשעות בית ספר ככה שזה בכלל מבאס!##$
חחח... אבל מה שבטוח זה שאני לא ארדם בחיים בשיעור שלו.. המורה הזה כזה מצחיק כול ההסברים שלו זה בום בום בום, ואחרי זה מה לא הבנתם?!
ואיך שמישהו שואל משהו, יענו לא מבין הוא מתחיל לקלל אותו... אין סוף הדרך.. אין לו גבולות..
:stongue: :stongue:
אבל מה... הוא אוהב אותי, חושב שאני מבינה הככווללל והתלמידה הכי טובה שלו :D
טוב יש לי את הציון הכי גבוה...:D |
את בטוחה שלא קוראים לך ליהי אלחדד? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח היום זה היה היום ראשון הראשון השנה שבאתי אליו
חחחח יום מבאס
יותר מדי ספרות (שעתיים) |
כמוני כמוך מותק...
מהיום ראשון הקודם די הברזתי...
ואלונה... גם המורה שלי מצחיקול לגמרי אבל זה בלתי נסבל שאני חייב לישון כבר!!!
הוא מתחיל משהו על לווינים נגיד בגרביטציה ואיכשהו מגיע לשיגור טילים ונאסא...
הוא גם מטורף כזה... נראה לי הוא היה סוכן של ה קגב פעם... יש לנו קצת הוכחות
תשאלו את תומר הוא יודע כמה הוא משוגע |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by oDrori
את בטוחה שלא קוראים לך ליהי אלחדד? |
אאממ.... שניהה אני בודקת..
מי זאת?:D |
|
|
| oDrori |
| אחת שאיתי בכיתה... חולת טראנס, יש לנו מורה מצחייייק לפיזיזיקה, שפשוט מת עליה והיא יודעת בערך הכל... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by oDrori
אחת שאיתי בכיתה... חולת טראנס, יש לנו מורה מצחייייק לפיזיזיקה, שפשוט מת עליה והיא יודעת בערך הכל... |
כוסית?:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
כוסית?:) |
אם כן אז היא תואמת אותך בול ?
ואז תמיד תהיה לך אופציה לשם אם ימאס לך מאלונה |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם כן אז היא תואמת אותך בול ?
ואז תמיד תהיה לך אופציה לשם אם ימאס לך מאלונה |
חחח...
אני מתה על השם שלי ולא מתכוונת להחליף אותו!!:D :D
מווואאהה לעצמי:D :crazy: :haha: |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחח...
אני מתה על השם שלי ולא מתכוונת להחליף אותו!!:D :D
מווואאהה לעצמי:D :crazy: :haha: |
כאילו חבל"ז מזמ"ז שושדק"ו כשכ"ר
[חבל על הזמן מזמן מזמן שלי ושלך דבר קצור ולעניין כאילו שיאוו כזה ריספקט] |
|
|
|
|