return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
1000!!!!!! הפעם באמת!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by oDrori
פשוט אם הייתי רושם כמו שצריך זה היה נדוש :)



חחחחחחחח
Tarantula
מזל טוב!!!!!!!!!!!
!!!!!ועד ל2400
:crazy: :crazy: :stongue: :stongue:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Koodoo
אפשר לחשוב הוא מתחתן
חחחחחחחח
מזל טוב מזל טוב מזל טוב
חחחחחחחח



חחחחחחחחחחחחחחח
כשתצבור פה קצת ותק ותגיע גם ל-1000 פוסטים
תבין אחי....................


בכל מקרה, תודה לכולם!!!!!!!
luckystrike
מזל טוב אחי !!!

....

WOOOOOOOOOOOOOOTTTTT

ונשיר לכבודך שיר קטן וצנוע אך עם זאת פיקנטי :

"TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA" (CHEN REMIX)
DjChook
quote:
Originally posted by luckystrike

"TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA" (CHEN REMIX)


אם פוסטים מסוימים לא היו נמחקים היינו זוכרים איך זה הלך
oDrori
מסמכים חיוניים שנשלפו מהערכיון והושמדו לצרכי תעמולה
Hell_Copter
מזל טוב אח שלי

חן... אמרתי לך כבר... אל תשכח מחר ב 7
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
אם פוסטים מסוימים לא היו נמחקים היינו זוכרים איך זה הלך


כן אחי - צודק
קיצר בקשר לזה העלתי רעיון ודיברתי עליו עם רועי ושנינו
נעבוד על זה מחר ונכתוב פה תוצאות של זה
בכל מקרה זה בתיקווה שרועי לא יעצבן אותי כמו אתמול

רועי תפסיק להיות דיקטטור כוס אמק !!!
סתם אחי אוהב אותך - מחר נמשיך לפתח את הרעיון ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי תפסיק להיות דיקטטור כוס אמק !!!
סתם אחי אוהב אותך - מחר נמשיך לפתח את הרעיון ...


נראה לי דפקת לעצמך עירוי עם הוודקה שמביאים לך בתל יצחק...
מה נסגר איתך בנאדם!?
MoSH_MaN
להחליף את כל המודים לדעתי
:D

oDrori
וואי זה באמת אשכרה
WCW...

רועי ומוש מתחככים לפני הקרב :)
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
להחליף את כל המודים לדעתי
:D


הייי היי !!!
בגלל שרועי חטף פלוץ בראש זה לא סיבה שאני ויובל נסבול
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement