|
1000!!!!!! הפעם באמת!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
פשוט אם הייתי רושם כמו שצריך זה היה נדוש :) |
חחחחחחחח |
|
|
| Tarantula |
מזל טוב!!!!!!!!!!!
!!!!!ועד ל2400
:crazy: :crazy: :stongue: :stongue: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אפשר לחשוב הוא מתחתן
חחחחחחחח
מזל טוב מזל טוב מזל טוב
חחחחחחחח |
חחחחחחחחחחחחחחח
כשתצבור פה קצת ותק ותגיע גם ל-1000 פוסטים
תבין אחי....................
בכל מקרה, תודה לכולם!!!!!!! |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אחי !!!
....
WOOOOOOOOOOOOOOTTTTT
ונשיר לכבודך שיר קטן וצנוע אך עם זאת פיקנטי :
"TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA" (CHEN REMIX) |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by luckystrike
"TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA TA" (CHEN REMIX) |
אם פוסטים מסוימים לא היו נמחקים היינו זוכרים איך זה הלך |
|
|
| oDrori |
| מסמכים חיוניים שנשלפו מהערכיון והושמדו לצרכי תעמולה |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח שלי
חן... אמרתי לך כבר... אל תשכח מחר ב 7 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם פוסטים מסוימים לא היו נמחקים היינו זוכרים איך זה הלך |
כן אחי - צודק
קיצר בקשר לזה העלתי רעיון ודיברתי עליו עם רועי ושנינו
נעבוד על זה מחר ונכתוב פה תוצאות של זה
בכל מקרה זה בתיקווה שרועי לא יעצבן אותי כמו אתמול
רועי תפסיק להיות דיקטטור כוס אמק !!!
סתם אחי אוהב אותך - מחר נמשיך לפתח את הרעיון ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
רועי תפסיק להיות דיקטטור כוס אמק !!!
סתם אחי אוהב אותך - מחר נמשיך לפתח את הרעיון ... |
נראה לי דפקת לעצמך עירוי עם הוודקה שמביאים לך בתל יצחק...
מה נסגר איתך בנאדם!? |
|
|
| MoSH_MaN |
להחליף את כל המודים לדעתי
:D |
|
|
| oDrori |
וואי זה באמת אשכרה
WCW...
רועי ומוש מתחככים לפני הקרב :) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
להחליף את כל המודים לדעתי
:D |
הייי היי !!!
בגלל שרועי חטף פלוץ בראש זה לא סיבה שאני ויובל נסבול |
|
|
|
|