| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
מה הקטע סתם אני יהיה עצבני ולחוץ ויתחיל להזיע
!?!?! מה כיף בזה
אני הבנתי שקטמין גורם להזיות מיניות
?!!?!? את זה אני רוצה לנסות |
קטמין זה חבל על הזמן אבל זה מסוכן רצח אחי
צריך לתת עם זה וואליום - למה אתה יכול אחרי שלוש שעות לנהוג או משהוא
כזה ולדמיין שבזמן הנהיגה ערפאת דופק אותך בתחת ואתה עושה תאונה ...
זה אחוש הזיות!!!
תחשוב רק לאחרונה הכניסו את זה לצבא - זה סם שמרדים סוסים בעיקרון
הוא חזק רצח - כמו מורפיום - ומורפיום יש לי בביית
יא טמבל אתה יודע מה זה לרקוד במסיבה תחת השפעת אדרנלין - אתה
תתחיל לעשות שם סלטות באוויר אחי ! |
|
|