return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
1000!!!!!! הפעם באמת!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by luckystrike
הייי היי !!!
בגלל שרועי חטף פלוץ בראש זה לא סיבה שאני ויובל נסבול


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הרגת אותי עכשיו!!!!!
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
הייי היי !!!
בגלל שרועי חטף פלוץ בראש זה לא סיבה שאני ויובל נסבול


אל תרד למתחת לחגורה
קרה מה שקרה...
פעם הבא אני יביא את ארצות הברית עליו...
המניאק משתמש בנשק ביולוגי
oDrori
מורן הרגת אותי :) :) :)
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אל תרד למתחת לחגורה
קרה מה שקרה...
פעם הבא אני יביא את ארצות הברית עליו...
המניאק משתמש בנשק ביולוגי


אחי אני מצפה לראות אחוש קרב !!!

ואללה תביא אטרופין פעם הבאה !
מוש מכין מאגרים ...
Ariels
quote:
Originally posted by luckystrike
ואללה תביא אטרופין פעם הבאה !


אם תוכל להכניס לי לעירוי קצת אני אודה לך מאוד
NyKoN
חחחח

מזל"ט אחי
:D
HyPeRSoNiC
נראה לי במפגש הבא אנחנו נצתרך להביא מסיכות אב"כ
למקרה שזה יהפוך לקרב נאדים קטלני...... :nervous: :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
אם תוכל להכניס לי לעירוי קצת אני אודה לך מאוד


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בקוע!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
אם תוכל להכניס לי לעירוי קצת אני אודה לך מאוד


אחי אני לא צוחק !!!
יש מצב ???
תאמין לי אם אתה מסכים אני מזריק לעצמי עירוי עם אדרנלין !!!
יש מצב ??????????????
Ariels
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי אני לא צוחק !!!
יש מצב ???
תאמין לי אם אתה מסכים אני מזריק לעצמי עירוי עם אדרנלין !!!
יש מצב ??????????????


מה הקטע סתם אני יהיה עצבני ולחוץ ויתחיל להזיע
!?!?! מה כיף בזה
אני הבנתי שקטמין גורם להזיות מיניות
?!!?!? את זה אני רוצה לנסות

luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
מה הקטע סתם אני יהיה עצבני ולחוץ ויתחיל להזיע
!?!?! מה כיף בזה
אני הבנתי שקטמין גורם להזיות מיניות
?!!?!? את זה אני רוצה לנסות


קטמין זה חבל על הזמן אבל זה מסוכן רצח אחי
צריך לתת עם זה וואליום - למה אתה יכול אחרי שלוש שעות לנהוג או משהוא
כזה ולדמיין שבזמן הנהיגה ערפאת דופק אותך בתחת ואתה עושה תאונה ...

זה אחוש הזיות!!!
תחשוב רק לאחרונה הכניסו את זה לצבא - זה סם שמרדים סוסים בעיקרון
הוא חזק רצח - כמו מורפיום - ומורפיום יש לי בביית
יא טמבל אתה יודע מה זה לרקוד במסיבה תחת השפעת אדרנלין - אתה
תתחיל לעשות שם סלטות באוויר אחי !
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
קטמין זה חבל על הזמן אבל זה מסוכן רצח אחי
צריך לתת עם זה וואליום - למה אתה יכול אחרי שלוש שעות לנהוג או משהוא
כזה ולדמיין שבזמן הנהיגה ערפאת דופק אותך בתחת ואתה עושה תאונה ...

זה אחוש הזיות!!!
תחשוב רק לאחרונה הכניסו את זה לצבא - זה סם שמרדים סוסים בעיקרון
הוא חזק רצח - כמו מורפיום - ומורפיום יש לי בביית
יא טמבל אתה יודע מה זה לרקוד במסיבה תחת השפעת אדרנלין - אתה
תתחיל לעשות שם סלטות באוויר אחי !



וואיי חזק לירקוד תחת השפעת אנדרנליןןן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement