|
Kansloze SPAM !!!
|
View this Thread in Original format
| Access |
Hoe dom is dit:
| quote: |
RE: over sms-en
Hai even een mailtje van Kim, weetje het weer??
Als je een keertje zin heb om te daten of chatten met mij dan kun je me bereiken
door een sms-je te sturen naar het nummer 4777 met als tekst: SMS KIM
Dan krijg je een sms-je terug met hoe je me kunt bereiken!!! kost 1 euro 10. Nou
ben benieuwd hoor!!!! :-)
|
Kom op zeg ... :rolleyes:
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| jploveparade |
| Wat een slet die Kim, ik kreeg dat mailtje vorige week :mad: |
|
|
| Teknikol |
| Whahahahahahaha, leuk joh chatten & daten met kimmie:p :D |
|
|
| Flipper01 |
WTF :eek:
Heb jij die ook al gekregen, ik dacht dat het speciaal voor mij bedoeld was :(
Ik heb haar al 10 SMSjes gestuurd, maar ik hoor maar niks terug :mad: Jullie wel? |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by Flipper01
WTF :eek:
Heb jij die ook al gekregen, ik dacht dat het speciaal voor mij bedoeld was :(
Ik heb haar al 10 SMSjes gestuurd, maar ik hoor maar niks terug :mad: Jullie wel? |
lol
ik krijg een stuk of 8 smsjes per dag van der...kost haar 1.20EUR
kom ik er per saldo goed van af:D
//:S tijd om naar bed te gaan... truste all |
|
|
| DJ_Massive |
ja ze kan nu ff geen sms'jes terugsturen want ze ligt hier nog in bed na te genieten :p :p
(en nu geen grapjes over leeftijd gaan maken aub :) ;) :D ) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
ja ze kan nu ff geen sms'jes terugsturen want ze ligt hier nog in bed na te genieten :p :p
(en nu geen grapjes over leeftijd gaan maken aub :) ;) :D ) |
HAHA, ik weet nie wat voor smaak jij hebt maar dit is KIM:
 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
ja ze kan nu ff geen sms'jes terugsturen want ze ligt hier nog in bed na te genieten :p :p
(en nu geen grapjes over leeftijd gaan maken aub :) ;) :D ) |
heej jochie, ga NU je bed in, je hebt t al veels te laat gemaakt!:p
kusjes van je teddybeer:D:p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
HAHA, ik weet nie wat voor smaak jij hebt maar dit is KIM:
|
Echt?
Ik heb me laten vertellen dat dit Kim is:
:disbelief
Dat soort meeltjes lees je toch niet man... kom op... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Echt?
Ik heb me laten vertellen dat dit Kim is:
:disbelief
Dat soort meeltjes lees je toch niet man... kom op... |
En wie is die aap naast haar dan??? Ik dacht dat ze nog vrijgezel was :nervous: |
|
|
| Jappio |

Komt deze foto een btje overeen? Want dan heeft ze nog kenmerken van een pot ook.. En wie hield daar ook al weer niet van?

JUIST... :D :rolleyes: :D :rolleyes: :D |
|
|
| New Wave |
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRR
BRAM?!?!? was dat niet op addiction?!?!?!?!?!?!?!
:eek: :eek: :eek: |
|
|
|
|