|
"feel free''
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
damn, wat heb ik tog een fat nummer gehooord
club nummer, vrouwenstem er doorheen die zingt "Feel Free" ik hoor em regelmatig op id-t radio.
weet iemand deze? ik vindem zoo fat
groetjes |
|
|
| raoel |
Dat met
everybody is freeeeee! feel good, feel good
Of juist, feel free |
|
|
| DJ_Siesta |
| feel free d8 ik, welk nummer d8 je dan>? kan altijd ff proberen |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
feel free d8 ik, welk nummer d8 je dan>? kan altijd ff proberen |
Die andere is volgens mij van Rozalla (origineel dan), maar die zal dus wel weer gecovered zijn.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Die andere is volgens mij van Rozalla (origineel dan), maar die zal dus wel weer gecovered zijn.....
Met vriendelijke groet. |
hmm, weetniet hoor, ik zal eens ff tjekke |
|
|
| raoel |
IDD
Die ik in bedoelde is van Rozella.
dit is nu geremixed door
Aquagen
Er zijn verschillende versies vam:
aquagen vs rozella - everybody's free (dance nation remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (green court remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (kosmonova remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (extended mix)
aquagen vs rozella - everybody's free (club mix) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by raoel
IDD
Die ik in bedoelde is van Rozella.
dit is nu geremixed door
Aquagen
Er zijn verschillende versies vam:
aquagen vs rozella - everybody's free (dance nation remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (green court remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (kosmonova remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (extended mix)
aquagen vs rozella - everybody's free (club mix) |
gheghe,m AQUAGEN vindik zo en zo kut, dan kannet niet zijn
tis een club nummer, dus echt geen aquagen :D |
|
|
| raoel |
| Da vermoeden had ik ook al, maar de remixen zijn toch echt niet slecht |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
gheghe,m AQUAGEN vindik zo en zo kut, dan kannet niet zijn
tis een club nummer, dus echt geen aquagen :D |
hahaha wilde net zeggen....dat kan nooooit :D
kan je verder niet helpen, sorry |
|
|
| mantisnl |
hmm.. misschien es naar id&t radio mailen?
alhoewel dat ik denk dat ze niet reageren.. kheb ze laatst ook n mailtje gestuurd (ging over slipmatten gloofik) en nog steeds nix van gehoord:( |
|
|
| DJ_Siesta |
ben er inmiddels achter hahaha
Live Element - Be free
en dan met name de full intention mix:) |
|
|
| jp |

;) |
|
|
|
|