return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
"feel free''
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
damn, wat heb ik tog een fat nummer gehooord

club nummer, vrouwenstem er doorheen die zingt "Feel Free" ik hoor em regelmatig op id-t radio.


weet iemand deze? ik vindem zoo fat


groetjes
raoel
Dat met
everybody is freeeeee! feel good, feel good

Of juist, feel free
DJ_Siesta
feel free d8 ik, welk nummer d8 je dan>? kan altijd ff proberen
mr.marcello
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
feel free d8 ik, welk nummer d8 je dan>? kan altijd ff proberen


Die andere is volgens mij van Rozalla (origineel dan), maar die zal dus wel weer gecovered zijn.....

Met vriendelijke groet.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by mr.marcello
Die andere is volgens mij van Rozalla (origineel dan), maar die zal dus wel weer gecovered zijn.....

Met vriendelijke groet.



hmm, weetniet hoor, ik zal eens ff tjekke
raoel
IDD
Die ik in bedoelde is van Rozella.
dit is nu geremixed door
Aquagen

Er zijn verschillende versies vam:
aquagen vs rozella - everybody's free (dance nation remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (green court remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (kosmonova remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (extended mix)
aquagen vs rozella - everybody's free (club mix)
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by raoel
IDD
Die ik in bedoelde is van Rozella.
dit is nu geremixed door
Aquagen

Er zijn verschillende versies vam:
aquagen vs rozella - everybody's free (dance nation remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (green court remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (kosmonova remix)
aquagen vs rozella - everybody's free (extended mix)
aquagen vs rozella - everybody's free (club mix)


gheghe,m AQUAGEN vindik zo en zo kut, dan kannet niet zijn

tis een club nummer, dus echt geen aquagen :D
raoel
Da vermoeden had ik ook al, maar de remixen zijn toch echt niet slecht
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
gheghe,m AQUAGEN vindik zo en zo kut, dan kannet niet zijn

tis een club nummer, dus echt geen aquagen :D

hahaha wilde net zeggen....dat kan nooooit :D
kan je verder niet helpen, sorry
mantisnl
hmm.. misschien es naar id&t radio mailen?

alhoewel dat ik denk dat ze niet reageren.. kheb ze laatst ook n mailtje gestuurd (ging over slipmatten gloofik) en nog steeds nix van gehoord:(

DJ_Siesta
ben er inmiddels achter hahaha

Live Element - Be free

en dan met name de full intention mix:)
jp


;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement