|
De Puinhopen van de LPF: Het kabinet is gevallen!
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
:D |
|
|
| Disney |
WHOOOOAHAHAHA!!! :D:D:D
Serves them right... Sukkels!!!
Hoe lang zou het nog duren voor het grote nieuws bekend wordt gemaakt? Voor of na 12 uur vanmiddag? Place your bets please!!! :) |
|
|
| New Wave |
Vandaag stelde iemand mij de vraag: Wanneer denk je dat Balkenende naar de koningin toe stapt en doorgeeft dat het kabinet gevallen is?"
Mijn antwoord was: Als ik vanavond thuis kom dan hebben we de stemkaarten al door de bus ontvangen.
Ik denk dat de meeste voor het weekeinde werkloos zijn.
Hier heeft Nederland een duidelijk les geleerd. |
|
|
| TimeportE |
| bomhof is al opgestapt en ze wilde met die actie proberen te zorgen dat het kabinet niet zou vallen.. maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het wel zal gebeuren, als het nie vandaag is dan wel in deze week! :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TimeportE
bomhof is al opgestapt en ze wilde met die actie proberen te zorgen dat het kabinet niet zou vallen.. maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat het wel zal gebeuren, als het nie vandaag is dan wel in deze week! :) |
is reeds gevallen. Kennen we weer gaan stemme ;) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
is reeds gevallen. Kennen we weer gaan stemme ;) |
jeeeh.. vorige keer net gemist nu kan ik voor de eerste keer stemmen! :) |
|
|
| LowRider |
http://nu.nl/news.jsp?n=66821&c=11
ja tzat er ook wel aan te komen... twas ff wachten tot na de begrafenis maar nu is het dan zo ver. cda zal wel errug veel zetels gaan krijgen nu...
maar wie wie zal er in het kabinet komen ipv LPF?? PVDA weer trug? :conf:
persconferentie met heinsbroek nu op tv... tis weer lekker gezellig daaro :D
edit:
journalist: LPF is toch een puinhoop nu?
heinsbroek: nee ik vind het geen puinhoop... het is alleen een wanorde...
:rolleyes: |
|
|
| DJ_Massive |
| hey, mag Nederland weer gaan stemmen zo, mag MassivMan NOG steeds niet stemmen :crazy: :crazy: :p |
|
|
| LowRider |
| hehe lol dat geld ook voor mij :crazy: |
|
|
| Flipper01 |
| Ik verwacht dat CDA nog meer zetels zal gaan krijgen, maar dat de VVD er ook meer zal gaan krijgen.. Ik stem iig weer hetzelfde denk ik!! |
|
|
| Rinus |
| Vorige keer was ik nog geen 18 maar ook nu mag ik eindelijk stemmen. Weet nog niet waarop. pdva zal idd wel weer terug komen. |
|
|
|
|