|
Oostenrijk - Nederland. Hoeveel gaat het worden
|
View this Thread in Original format
| basvh |
vanavond is het voetballen, eindelijk !!!
denk dat het 0-3 gaat worden.
2 kluivert + 1 makaay |
|
|
| Smirnoff |
Ik denk dat het 1-0 gaat worden.
:( |
|
|
| hamburgerboefje |
| 31 - 0 voor Nederland denk ik, Kluivert 10 x, Makaay 10x, van Nistelrooy 10x, en van der Sar ramt er een penalty in |
|
|
| raoel |
Echt een boefje he, dat hamburgerboefje :toothless
Ik denk dat het 1-2 wordt |
|
|
| Dr. Kuipers |
0-2
1x Makaay
1x Kluivert |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
van Nistelrooy 10x |
ruudje is geblesseerd, toch???
waarschijnlijk ruzie gehad met een van zijn tuinkabouters |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dr. Kuipers
0-2
|
hier kan ik het wel mee vinden ja :) |
|
|
| hamburgerboefje |
| Sjit issie geblesseerd. hmmm dan maar ik i.p.v. Ruud, 10x Hasselbank<--of hoe je et ook schrijft) van.. |
|
|
| magrec |
haha dat wordt niks......
makaay :whip: :tongue3 :whip: |
|
|
| LowRider |
ik ga voor de 1-3
en seedorf komt eindelijk trug :cool: |
|
|
| Flipper01 |
| Ik denk ook dat het 0-2 gaat worden! |
|
|
|
|