|
Oostenrijk - Nederland. Hoeveel gaat het worden (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mastah jc |
| kga ook voor de 0-2!! |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by LowRider
ik ga voor de 1-3
en seedorf komt eindelijk trug :cool: |
moet je daar blij mee zijn, we kennen zn geschiedenis:p
tword 1-2 btw |
|
|
| Jappio |
1-0 met 4 gemiste pingel's van ons clarence :rolleyes
Nee, ik zie het somber in :) |
|
|
| mr.marcello |
1-1!
Met vriendelijke groet. |
|
|
| jploveparade |
5-0 voor Collina
 |
|
|
| LowRider |
| quote: | Originally posted by Teknikol
moet je daar blij mee zijn, we kennen zn geschiedenis:p
tword 1-2 btw |
seedorf heeft zojuist de 1-0 gescoord na een prachtig hakje van kluivert... :tongue2 :p :D :clown: :stongue:
edit: en nu is het al weer 2-0 door cocu, uit een vrije bal op de paal door... clarence seedorf.
:)
edit2: 29ste minuut, 3-0, roy makaay, meters buitenspel toch een goal :)
gaat lekker zo... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by LowRider
edit2: 29ste minuut, 3-0, roy makaay, meters buitenspel toch een goal :)
gaat lekker zo... |
volgens speelde de Oostenrijker de bal toch echt, dus geen buitenspel |
|
|
| LowRider |
| quote: | Originally posted by Blik
volgens speelde de Oostenrijker de bal toch echt, dus geen buitenspel |
hehe ja ik zag het in de herhaling |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by LowRider
seedorf heeft zojuist de 1-0 gescoord na een prachtig hakje van kluivert... :tongue2 :p :D :clown: :stongue:
|
Geniaal hakje, erg mooi |
|
|
| ryo |
| .... en dan kom je pas thuis rond de 40e minuut, en tja vanaf toen werd het vrij saai. maar ja boeie 0-3 is toch lekker :) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by basvh
vanavond is het voetballen, eindelijk !!!
denk dat het 0-3 gaat worden.
|
de poule inzet was toch 10 euro per persoon? :D :D :D :D :D |
|
|
|
|