return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 
Oostenrijk - Nederland. Hoeveel gaat het worden (pg. 2)
View this Thread in Original format
mastah jc
kga ook voor de 0-2!!
DJ_Siesta
0-4
Teknikol
quote:
Originally posted by LowRider
ik ga voor de 1-3
en seedorf komt eindelijk trug :cool:


moet je daar blij mee zijn, we kennen zn geschiedenis:p

tword 1-2 btw
Jappio
1-0 met 4 gemiste pingel's van ons clarence :rolleyes


Nee, ik zie het somber in :)
mr.marcello
1-1!

Met vriendelijke groet.
jploveparade
5-0 voor Collina

LowRider
quote:
Originally posted by Teknikol
moet je daar blij mee zijn, we kennen zn geschiedenis:p

tword 1-2 btw


seedorf heeft zojuist de 1-0 gescoord na een prachtig hakje van kluivert... :tongue2 :p :D :clown: :stongue:

edit: en nu is het al weer 2-0 door cocu, uit een vrije bal op de paal door... clarence seedorf.
:)
edit2: 29ste minuut, 3-0, roy makaay, meters buitenspel toch een goal :)
gaat lekker zo...
Blik
quote:
Originally posted by LowRider
edit2: 29ste minuut, 3-0, roy makaay, meters buitenspel toch een goal :)
gaat lekker zo...


volgens speelde de Oostenrijker de bal toch echt, dus geen buitenspel
LowRider
quote:
Originally posted by Blik
volgens speelde de Oostenrijker de bal toch echt, dus geen buitenspel

hehe ja ik zag het in de herhaling
T.H.C.
quote:
Originally posted by LowRider
seedorf heeft zojuist de 1-0 gescoord na een prachtig hakje van kluivert... :tongue2 :p :D :clown: :stongue:


Geniaal hakje, erg mooi

ryo
.... en dan kom je pas thuis rond de 40e minuut, en tja vanaf toen werd het vrij saai. maar ja boeie 0-3 is toch lekker :)
basvh
quote:
Originally posted by basvh
vanavond is het voetballen, eindelijk !!!

denk dat het 0-3 gaat worden.


de poule inzet was toch 10 euro per persoon? :D :D :D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement