return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Awakenings 31-12-02 (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by mr.marcello
Ehhh, volgens mij niet veel meer......

Met vriendelijke groet.


Net effe 3 hele mooie kaartjes gehaald voor dit prachtige feest :D
Het waren echt bijna de laatste...platenzaken hadden ze al niet meer :p

dat wordt flink beuqen met nieuwjaar

WOEI :D
M5
quote:
Originally posted by New Wave
Net effe 3 hele mooie kaartjes gehaald voor dit prachtige feest :D
Het waren echt bijna de laatste...platenzaken hadden ze al niet meer :p

dat wordt flink beuqen met nieuwjaar

WOEI :D


zelfs onze Stigmata SLUT is van de partij!! :wtf:

met wie ga je?
New Wave
quote:
Originally posted by M5
zelfs onze Stigmata SLUT is van de partij!! :wtf:

met wie ga je?


T.H.C. & co

:)

Ik ken echt niet wachten, dit wordt zooo hard raggen :D
Rinus
Ik heb ook net wat kaarten gehaald.

In Rdam heeft alleen velvet ze nog, maar ook niet veel meer. Stuk of 14 ofzo.

Laterss
T.H.C.
quote:
Originally posted by New Wave
T.H.C. & co

:)

Ik ken echt niet wachten, dit wordt zooo hard raggen :D


jaja...echt gaaf dat het nog gelukt is, thnx man...echt een gepruts van ons, gewoon zo lang wachten todat het bijna uitverkocht is.
k ben dus ook weer online na die brand...3 dagen zonder internet.:nervous:
edit: oja geld komt eraan.
New Wave
quote:
Originally posted by T.H.C.
jaja...echt gaaf dat het nog gelukt is, thnx man...echt een gepruts van ons, gewoon zo lang wachten todat het bijna uitverkocht is.
k ben dus ook weer online na die brand...3 dagen zonder internet.:nervous:
edit: oja geld komt eraan.


Ik ben nog nooit zo snel door Amsterdam gecrost :p
Heb er mega veel zin in!!!:)
Optimus
quote:
Om gezondheidstechnische redenen heeft de gemeente besloten dat de oud en nieuw-editie van Awakenings om 07.00 zal moeten stoppen. Dit betekent dat Remy dus helaas niet zal kunnen draaien. Het spijt ons je dit te moeten mededelen maar het is niet anders.


Timmy, na Awak Schiphol afspreken?:D
Rinus
Dit is echt weer K U T. Had Remy graag willen horen
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
Timmy, na Awak Schiphol afspreken?:D


Ah, zekerdeweten!! lekker afterpartieen op schiphol :D
eieregooie
quote:
Originally posted by New Wave
Ah, zekerdeweten!! lekker afterpartieen op schiphol :D


Jaaa! En Whoppers eten :D

Optimus
quote:
Originally posted by eieregooie
Jaaa! En Whoppers eten :D


we zijn gezond bezig:D t wordt broodje gezond en filet americain:D
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
we zijn gezond bezig:D t wordt broodje gezond en filet americain:D


Juustem :p

En geen melk maar koffie :p.
Hopen dat die oma dat de volgende keer wel door heeft.
Volgens mij was die vrouw dooier dan mij/ik :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement