|
Awakenings 31-12-02 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Ehhh, volgens mij niet veel meer......
Met vriendelijke groet. |
Net effe 3 hele mooie kaartjes gehaald voor dit prachtige feest :D
Het waren echt bijna de laatste...platenzaken hadden ze al niet meer :p
dat wordt flink beuqen met nieuwjaar
WOEI :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Net effe 3 hele mooie kaartjes gehaald voor dit prachtige feest :D
Het waren echt bijna de laatste...platenzaken hadden ze al niet meer :p
dat wordt flink beuqen met nieuwjaar
WOEI :D |
zelfs onze Stigmata SLUT is van de partij!! :wtf:
met wie ga je? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M5
zelfs onze Stigmata SLUT is van de partij!! :wtf:
met wie ga je? |
T.H.C. & co
:)
Ik ken echt niet wachten, dit wordt zooo hard raggen :D |
|
|
| Rinus |
Ik heb ook net wat kaarten gehaald.
In Rdam heeft alleen velvet ze nog, maar ook niet veel meer. Stuk of 14 ofzo.
Laterss |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by New Wave
T.H.C. & co
:)
Ik ken echt niet wachten, dit wordt zooo hard raggen :D |
jaja...echt gaaf dat het nog gelukt is, thnx man...echt een gepruts van ons, gewoon zo lang wachten todat het bijna uitverkocht is.
k ben dus ook weer online na die brand...3 dagen zonder internet.:nervous:
edit: oja geld komt eraan. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
jaja...echt gaaf dat het nog gelukt is, thnx man...echt een gepruts van ons, gewoon zo lang wachten todat het bijna uitverkocht is.
k ben dus ook weer online na die brand...3 dagen zonder internet.:nervous:
edit: oja geld komt eraan. |
Ik ben nog nooit zo snel door Amsterdam gecrost :p
Heb er mega veel zin in!!!:) |
|
|
| Optimus |
| quote: | | Om gezondheidstechnische redenen heeft de gemeente besloten dat de oud en nieuw-editie van Awakenings om 07.00 zal moeten stoppen. Dit betekent dat Remy dus helaas niet zal kunnen draaien. Het spijt ons je dit te moeten mededelen maar het is niet anders. |
Timmy, na Awak Schiphol afspreken?:D |
|
|
| Rinus |
| Dit is echt weer K U T. Had Remy graag willen horen |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Timmy, na Awak Schiphol afspreken?:D |
Ah, zekerdeweten!! lekker afterpartieen op schiphol :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ah, zekerdeweten!! lekker afterpartieen op schiphol :D |
Jaaa! En Whoppers eten :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jaaa! En Whoppers eten :D |
we zijn gezond bezig:D t wordt broodje gezond en filet americain:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
we zijn gezond bezig:D t wordt broodje gezond en filet americain:D |
Juustem :p
En geen melk maar koffie :p.
Hopen dat die oma dat de volgende keer wel door heeft.
Volgens mij was die vrouw dooier dan mij/ik :D |
|
|
|
|