return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Awakenings 31-12-02 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Juustem :p

En geen melk maar koffie :p.
Hopen dat die oma dat de volgende keer wel door heeft.
Volgens mij was die vrouw dooier dan mij/ik :D



die oma is cool:cool:

en me Mauro Picotto cd woohooooO!!!
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
die oma is cool:cool:

en me Mauro Picotto cd woohooooO!!!


ja, die was best cool, en zat ook lekker strak in het pak.....toch :p?
Of was dat die sjik die naast me zat:p?
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus
we zijn gezond bezig:D t wordt broodje gezond en filet americain:D

Nou, gaan jullie maar dat konijnenvoer eten dan... ik loop wel naar de BK :D
Optimus
quote:
Originally posted by eieregooie
Nou, gaan jullie maar dat konijnenvoer eten dan... ik loop wel naar de BK :D



broodje filet americain rulesssssss!!!! veel meer smaak dan zo'n vieze kipsandwich *bah*

:D
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
broodje filet americain rulesssssss!!!! veel meer smaak dan zo'n vieze kipsandwich *bah*

:D


Of zo'n Dubbele Whopper kaas KING SIZE menu....met van die lekkere frietjes, dikke vette cola en 2 bakkies majo.....GADVER zeg :o
:crazy: :eyespop:
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Of zo'n Dubbele Whopper kaas KING SIZE menu....met van die lekkere frietjes, dikke vette cola en 2 bakkies majo.....GADVER zeg :o
:crazy: :eyespop:


*kwijl*
New Wave
eieregooie


:D
Little Theseus
mmm wat een geweldig voer is dat zeg!

Ik krijg toch wel een vrijkaartje voor de schiphol-afterparty in de centrale vertrekhal voor de BK?!?
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
mmm wat een geweldig voer is dat zeg!

Ik krijg toch wel een vrijkaartje voor de schiphol-afterparty in de centrale vertrekhal voor de BK?!?


niks Burger King! We gaan met z'n alleen broodjes gezond eten:p en anders gaan we wel hangen bij de stoeltjes die er overal staan:D Of anders bij departures hangen ghehehe:D

Little Theseus
Ik snap best dat je als goed voornemen misschien wat minder geld wil uitgeven in het nieuwe jaar, maar om dan meteen als zwerver verder te gaan?!?!

back2topic hoer!
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik snap best dat je als goed voornemen misschien wat minder geld wil uitgeven in het nieuwe jaar, maar om dan meteen als zwerver verder te gaan?!?!

back2topic hoer!



hoer!:D

ik ga idd wat minder uitgeven:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement