|
Awakenings 31-12-02 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Juustem :p
En geen melk maar koffie :p.
Hopen dat die oma dat de volgende keer wel door heeft.
Volgens mij was die vrouw dooier dan mij/ik :D |
die oma is cool:cool:
en me Mauro Picotto cd woohooooO!!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
die oma is cool:cool:
en me Mauro Picotto cd woohooooO!!! |
ja, die was best cool, en zat ook lekker strak in het pak.....toch :p?
Of was dat die sjik die naast me zat:p? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
we zijn gezond bezig:D t wordt broodje gezond en filet americain:D |
Nou, gaan jullie maar dat konijnenvoer eten dan... ik loop wel naar de BK :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nou, gaan jullie maar dat konijnenvoer eten dan... ik loop wel naar de BK :D |
broodje filet americain rulesssssss!!!! veel meer smaak dan zo'n vieze kipsandwich *bah*
:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
broodje filet americain rulesssssss!!!! veel meer smaak dan zo'n vieze kipsandwich *bah*
:D |
Of zo'n Dubbele Whopper kaas KING SIZE menu....met van die lekkere frietjes, dikke vette cola en 2 bakkies majo.....GADVER zeg :o
:crazy: :eyespop: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Of zo'n Dubbele Whopper kaas KING SIZE menu....met van die lekkere frietjes, dikke vette cola en 2 bakkies majo.....GADVER zeg :o
:crazy: :eyespop: |
*kwijl* |
|
|
| New Wave |
 |
|
|
| eieregooie |
:D |
|
|
| Little Theseus |
mmm wat een geweldig voer is dat zeg!
Ik krijg toch wel een vrijkaartje voor de schiphol-afterparty in de centrale vertrekhal voor de BK?!? |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
mmm wat een geweldig voer is dat zeg!
Ik krijg toch wel een vrijkaartje voor de schiphol-afterparty in de centrale vertrekhal voor de BK?!? |
niks Burger King! We gaan met z'n alleen broodjes gezond eten:p en anders gaan we wel hangen bij de stoeltjes die er overal staan:D Of anders bij departures hangen ghehehe:D |
|
|
| Little Theseus |
Ik snap best dat je als goed voornemen misschien wat minder geld wil uitgeven in het nieuwe jaar, maar om dan meteen als zwerver verder te gaan?!?!
back2topic hoer! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Ik snap best dat je als goed voornemen misschien wat minder geld wil uitgeven in het nieuwe jaar, maar om dan meteen als zwerver verder te gaan?!?!
back2topic hoer! |
hoer!:D
ik ga idd wat minder uitgeven:D |
|
|
|
|