return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Napster
View this Thread in Original format
jp
Wauw, ik heb nu eindelijk die vet coole ISDN lijn, maar liefst 28k.

Heeft iemand de nieuwste set van Paul Oakenfold die ik de komende 2 nachten van je kan downloaden?
Trance-M
Die heb ik voor je, maar helaas zal het uploaden met een 14k4 gaan.
Opti
Stuur anders een casettebandje
Trance-M
Helaas, mijn C-64 met tape geval heb ik al 25 jaar geleden verkocht.
cenobite
gewoon vinyl kopen jonguh en zelf mixen
Trance-M
quote:
Originally posted by cenobite
gewoon vinyl kopen jonguh en zelf mixen


Zonde van het geld tegenwoordig, is alleen iets voor liefhebbers en "echte DJ's".
cenobite
quote:
Originally posted by Trance-M
Zonde van het geld tegenwoordig, is alleen iets voor liefhebbers en "echte DJ's".




*voelt zich aangesproken*
Trance-M
quote:
Originally posted by cenobite
*voelt zich aangesproken*


Liefhebber?
jp
Mijn vloerbedekking is van vinyl
Trance-M
Wel lastig als je de achterkant wilt beluisteren....

Opti
Mijn vinyl in de keuken plakt
Little Theseus
In de gabbertijd had mijn Sony Walkman MET AM/FM radio een klein schroefje waarmee ik de snelheid van afspelen kon verhogen - oftewel, nog snellere gabberrrr!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement