|
Napster
|
View this Thread in Original format
| jp |
Wauw, ik heb nu eindelijk die vet coole ISDN lijn, maar liefst 28k.
Heeft iemand de nieuwste set van Paul Oakenfold die ik de komende 2 nachten van je kan downloaden? |
|
|
| Trance-M |
| Die heb ik voor je, maar helaas zal het uploaden met een 14k4 gaan. |
|
|
| Opti |
| Stuur anders een casettebandje |
|
|
| Trance-M |
| Helaas, mijn C-64 met tape geval heb ik al 25 jaar geleden verkocht. |
|
|
| cenobite |
| gewoon vinyl kopen jonguh en zelf mixen |
|
|
| Trance-M |
| quote: | Originally posted by cenobite
gewoon vinyl kopen jonguh en zelf mixen |
Zonde van het geld tegenwoordig, is alleen iets voor liefhebbers en "echte DJ's". |
|
|
| cenobite |
| quote: | Originally posted by Trance-M
Zonde van het geld tegenwoordig, is alleen iets voor liefhebbers en "echte DJ's". |

*voelt zich aangesproken* |
|
|
| Trance-M |
| quote: | Originally posted by cenobite
*voelt zich aangesproken* |
Liefhebber? |
|
|
| jp |
| Mijn vloerbedekking is van vinyl |
|
|
| Trance-M |
| Wel lastig als je de achterkant wilt beluisteren.... |
|
|
| Opti |
| Mijn vinyl in de keuken plakt |
|
|
| Little Theseus |
| In de gabbertijd had mijn Sony Walkman MET AM/FM radio een klein schroefje waarmee ik de snelheid van afspelen kon verhogen - oftewel, nog snellere gabberrrr! |
|
|
|
|