|
רשימת מוזמנים למסיבת יום הולדת שלי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אגב, אם אני יבוא אני יוכל לתת סט אם תרצה... |
אבל האקוסטיקה1 באיזור התעשייה הישן רעה
וזה יגמור לבעיות עם התדרים הטראנסכגעכנכחכיעיגכעכי
וככה שאיכות הסאונד שישמעו אותך מתקלט יהיו רעות
ויהיה סט מגעיל |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אבל האקוסטיקה1 באיזור התעשייה הישן רעה
וזה יגמור לבעיות עם התדרים הטראנסכגעכנכחכיעיגכעכי
וככה שאיכות הסאונד שישמעו אותך מתקלט יהיו רעות
ויהיה סט מגעיל |
אבל אתה לא מבין, האיכות שם של הבואתיקפוץלי הרבה יותר טובה מבאיזורים אחרים... :haha: |
|
|
| Sniper |
טוובבב האקוסטיקה שם בת זונההה זה מקום חדש יחסית מאוד
ואני בין הראשונים שעושים מסיבה שם
ותאמינו לי שלפני שסגרתי על המקום בדקתי תתאורה תסאונד את הכללל
אין לאף אחד מה לדאוג
בקשר לגילאים יהיו מגיל
15 וחצי ככה
ידידות קטנות שלי
עדד
19
חברים טובים שלי
בנות יהיו בשפע ותאמין לי שרק איכות!! מממ
זהו בעיקרון זה היה דיי שקוף שהרבה לא יבואו כי זה מוצ"ש
אבל מה לעשות השותף שלי שומר שבת אז אני לא יכול לעשות אתזה יום שישי
וגם יום שישי תאמינו לי שגם אני לא הייתי רוצה להיות במסיבת יום הולדת
כי זה קצת מעפן שיש לך עוד מסיבות בכל רחבי הארץ
אני ישמח ליראות מישו מהפורום הזה אצלי במסיבה |
|
|
| Scorchio |
נראה לי אני שם אם שום דבר לא ישתבש
:) |
|
|
| itamarsan |
| סבבבה אחי אני יגיד לך מחר מה קורה איתי ועם יהיה בסדר אז סבבבה :) |
|
|
| Sniper |
סבבה אנשים:]]]
מחרתיים אני הולך ליקנות תשתייהה
היום בערב אני סוגר את כל הפרטים הקטנים הקטנים
ויאללללהההה
מסיבה!!!!!!
קיצור שמעו מי שבא ובאמת בא שיתקשר אליי עד יום חמישי לא לישכוחח
להגיד שהוא בא!
הרשימה עדיין נערכת ואין לי כ"כ זמן למחשב ככה
שרק בפלאפון
056 88 38 38 |
|
|
| NaOren |
גבר...
אני לא יכול לבוא
יש טיול בצופים
שישי -שבת |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה נתניה זה רחוק מדי אחי
תעשה חיים |
אני עם צ'וק... מה שהוא אומר
בכל מקרה מזל טוב גבר
:D |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by NaOren
גבר...
אני לא יכול לבוא
יש טיול בצופים
שישי -שבת |
אתה בטוח יוצא לזה?
אתה לא בא ליומולדת של דורה? |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אתה בטוח יוצא לזה?
אתה לא בא ליומולדת של דורה? |
לא יודע אם יהיה לי כח אני אצא למה לא
מי זאת דורה? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תשמע אחי
אני תלוי פה באיתמר.........
ולפי המצב עכשיו, נראה לי הסיכויים קטנים שאני יבוא
דווקא חבל....... מה זה רציתי לבוא........
נו טוב
אני יפצה אותך בפגישה
אחרי שאני יפצה את וורטקס............. :D
בכל מקרה, מזל טוב אחי!!!
ומצטער!!!!!! :( |
|
|
|
|