return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
רשימת מוזמנים למסיבת יום הולדת שלי (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אגב, אם אני יבוא אני יוכל לתת סט אם תרצה...



אבל האקוסטיקה1 באיזור התעשייה הישן רעה

וזה יגמור לבעיות עם התדרים הטראנסכגעכנכחכיעיגכעכי
וככה שאיכות הסאונד שישמעו אותך מתקלט יהיו רעות
ויהיה סט מגעיל
Vortex_SA
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אבל האקוסטיקה1 באיזור התעשייה הישן רעה

וזה יגמור לבעיות עם התדרים הטראנסכגעכנכחכיעיגכעכי
וככה שאיכות הסאונד שישמעו אותך מתקלט יהיו רעות
ויהיה סט מגעיל


אבל אתה לא מבין, האיכות שם של הבואתיקפוץלי הרבה יותר טובה מבאיזורים אחרים... :haha:
Sniper
טוובבב האקוסטיקה שם בת זונההה זה מקום חדש יחסית מאוד
ואני בין הראשונים שעושים מסיבה שם
ותאמינו לי שלפני שסגרתי על המקום בדקתי תתאורה תסאונד את הכללל
אין לאף אחד מה לדאוג
בקשר לגילאים יהיו מגיל
15 וחצי ככה
ידידות קטנות שלי
עדד
19
חברים טובים שלי

בנות יהיו בשפע ותאמין לי שרק איכות!! מממ
זהו בעיקרון זה היה דיי שקוף שהרבה לא יבואו כי זה מוצ"ש
אבל מה לעשות השותף שלי שומר שבת אז אני לא יכול לעשות אתזה יום שישי
וגם יום שישי תאמינו לי שגם אני לא הייתי רוצה להיות במסיבת יום הולדת
כי זה קצת מעפן שיש לך עוד מסיבות בכל רחבי הארץ

אני ישמח ליראות מישו מהפורום הזה אצלי במסיבה
Scorchio
נראה לי אני שם אם שום דבר לא ישתבש
:)
itamarsan
סבבבה אחי אני יגיד לך מחר מה קורה איתי ועם יהיה בסדר אז סבבבה :)
Sniper
סבבה אנשים:]]]
מחרתיים אני הולך ליקנות תשתייהה
היום בערב אני סוגר את כל הפרטים הקטנים הקטנים
ויאללללהההה
מסיבה!!!!!!

קיצור שמעו מי שבא ובאמת בא שיתקשר אליי עד יום חמישי לא לישכוחח
להגיד שהוא בא!

הרשימה עדיין נערכת ואין לי כ"כ זמן למחשב ככה
שרק בפלאפון


056 88 38 38
NaOren
גבר...
אני לא יכול לבוא
יש טיול בצופים
שישי -שבת
Koodoo
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה נתניה זה רחוק מדי אחי

תעשה חיים

אני עם צ'וק... מה שהוא אומר

בכל מקרה מזל טוב גבר
:D
Koodoo
quote:
Originally posted by NaOren
גבר...
אני לא יכול לבוא
יש טיול בצופים
שישי -שבת

אתה בטוח יוצא לזה?
אתה לא בא ליומולדת של דורה?
NaOren
quote:
Originally posted by Koodoo
אתה בטוח יוצא לזה?
אתה לא בא ליומולדת של דורה?


לא יודע אם יהיה לי כח אני אצא למה לא
מי זאת דורה?

Sniper
חפיף:)
HyPeRSoNiC
תשמע אחי
אני תלוי פה באיתמר.........
ולפי המצב עכשיו, נראה לי הסיכויים קטנים שאני יבוא

דווקא חבל....... מה זה רציתי לבוא........
נו טוב
אני יפצה אותך בפגישה
אחרי שאני יפצה את וורטקס............. :D

בכל מקרה, מזל טוב אחי!!!
ומצטער!!!!!! :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement