|
רשימת מוזמנים למסיבת יום הולדת שלי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
בקטנה לא נורא
מממ טוב אז בינתיים צח ורותם כניראה באים
רותם בא עם 4 חברים |
|
|
| oDrori |
| צח, תוכל לעבור דרכי? |
|
|
| MoSH_MaN |
צח איך אתה נוסע?
דרך כביש החוף? |
|
|
| Sniper |
ממממ אתמול בלילה חשבתי עלזה ויש מצב שאני יבטל תמסיבה
מתוך כבוד לאמא שלי
אני לא יודע מה לעשות:\ |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Sniper
ממממ אתמול בלילה חשבתי עלזה ויש מצב שאני יבטל תמסיבה
מתוך כבוד לאמא שלי
אני לא יודע מה לעשות:\ |
מה קרה עם אמא שלך? |
|
|
| Pinto |
| quote: | Originally posted by Sniper
ממממ אתמול בלילה חשבתי עלזה ויש מצב שאני יבטל תמסיבה
מתוך כבוד לאמא שלי
אני לא יודע מה לעשות:\ |
נראה לי שכדאי באמת שתבטל את זה או לפחות תדחה אותה... |
|
|
| Sniper |
אורן אח שלי לאמא שלי לא קרה כלום ברוך ה' פשוט בת דודה שלה
ניפטרה בפיגוע שהיה אתמול
למרות שאמא שלי אמרה לי היום בבוקר שכדאי שאני יעשה תמסיבה
אני בינתיים לא יודע ניראה
כבר
למרות שניראה לי שאני יעשה בסוף |
|
|
| HyPeRSoNiC |
תדחה לאיזה יום שישי......
ככה אני יוכל לבוא גם
:D
או לפחות הסיכויים שאני יבוא יגדלו....... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
תדחה לאיזה יום שישי......
ככה אני יוכל לבוא גם
:D
או לפחות הסיכויים שאני יבוא יגדלו....... |
לא במקום אחי... :o\
כל מקרה, אני מציע שתדחה את זה באמת, ומה שלא יהיה אל תשאל את אמא שלך אם איכפת לה או משהו כזה כי היא לא צריכה את הכאב של לבחור בין בת דודה מנוחה שלה לבן שלה |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Sniper
אורן אח שלי לאמא שלי לא קרה כלום ברוך ה' פשוט בת דודה שלה
ניפטרה בפיגוע שהיה אתמול
למרות שאמא שלי אמרה לי היום בבוקר שכדאי שאני יעשה תמסיבה
אני בינתיים לא יודע ניראה
כבר
למרות שניראה לי שאני יעשה בסוף |
יוואו מצטער גבר לא ידעתי
משתתף בצערכם
לפי דעתי תדחה זה לא במקום בכלל...
אבל זאת דעתי...
בכל מקרה משתתף בצערך ותיהיו חזקים...
2002 סעמק שונא ת'שנה הזאאת! |
|
|
| Sniper |
טוב אז ככה אמא שלי לא מוכנה שאני יבטל תמסיבה
ותאמת שלא שאלתי אותה כ"כ אם זה מפריע לה או משו
פשוט אמרתי לה שאני מבטל והיא שאלה למה אם אני צריך עזרה בכספים או משו כזה
ואמרתי לה "פשוט לא, אין לי כבר חשק לעשות מסיבה" אז היא אמרה לי
שבשום פנים ואופן שאני לא יוותר על זה או יחשוב לבטל
אז אני הולך על זהה ועושה אתזה לא בלב שלם אבל מה לעשות השותף שלי מוכן לעשות את זה רק מוצ"ש
מממ אז יש גם קצת שינויים
שתיה קלה תיהיה חופשית
וכל דבר שיש בו אלכוהול כמו
וודקה תפוזים, ליקרים, יהיו קוקטיילים
יעלו 3 שקלים
מממ אני גם מביא ברמן מיקצועי שהוא הברמן של גני האצולה
ככה שיש לו הרבה ניסיון
אההה ועוד משו
רשימת מוזמנים לא תיהיה ככל הניראה ביגלל שזה יצר בלאגןן אמיתי
טוב חפיףף
מי שרוצה שיבוא מי שרוצה שלא יבואא
רק נקווה שיהיה מסיבה
טובה וזהו:]] |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב אז ככה אמא שלי לא מוכנה שאני יבטל תמסיבה
ותאמת שלא שאלתי אותה כ"כ אם זה מפריע לה או משו
פשוט אמרתי לה שאני מבטל והיא שאלה למה אם אני צריך עזרה בכספים או משו כזה
ואמרתי לה "פשוט לא, אין לי כבר חשק לעשות מסיבה" אז היא אמרה לי
שבשום פנים ואופן שאני לא יוותר על זה או יחשוב לבטל
אז אני הולך על זהה ועושה אתזה לא בלב שלם אבל מה לעשות השותף שלי מוכן לעשות את זה רק מוצ"ש
מממ אז יש גם קצת שינויים
שתיה קלה תיהיה חופשית
וכל דבר שיש בו אלכוהול כמו
וודקה תפוזים, ליקרים, יהיו קוקטיילים
יעלו 3 שקלים
מממ אני גם מביא ברמן מיקצועי שהוא הברמן של גני האצולה
ככה שיש לו הרבה ניסיון
אההה ועוד משו
רשימת מוזמנים לא תיהיה ככל הניראה ביגלל שזה יצר בלאגןן אמיתי
טוב חפיףף
מי שרוצה שיבוא מי שרוצה שלא יבואא
רק נקווה שיהיה מסיבה
טובה וזהו:]] |
סבבה...
בהצלחה גבר |
|
|
|
|