|
Dance Again - Misja Helsloot - 24th Oct 2002
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| quote: |
Dance Again 3 jaar! 18.10.2002. 16:16:57
Deze maand bestaat Dance Again 3 jaar, dit vieren we donderdag 24 oktober in Off_Corso met gast DJ Misja Helsoot!!! Uiteraard is ook onze resident DJ Marks Stable van de partij, evenals VJ Doit. Voor de vroege bezoekers staat er een glas champagne klaar!
Tot donderdag!
|
Geweldig feestje weer, ik ben hier zeker bij.
Er is geen voorverkoop.
www.dance-again.nl |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Geweldig feestje weer, ik ben hier zeker bij.
Er is geen voorverkoop.
www.dance-again.nl |
klopt niet helemaal, want ik heb al 3 kaartjes binnen.
Als je 1 kaartje kocht voor de 17e (Dance Again - Jurgen N&W) dan kreeg je er 2 gratis kaartjes bij voor de 24e :D
Dus heb ff geregeld dat ze voor me werden gehaald.. kaartjes voor Jurgen gingen linearecta de prullenbak in :D
Ik hoorde dat het erg rustig was afgelopen donderdag, maar dit komt waarschijnlijk door Jurgen & feestje in Hollywood (right Jap? :D )
Kheb er echt enorme zin in, kijk hier echt al zo lang naar uit. Voor Misja dan he.. want elke DA waar ik bij ben geweest was SUPER! Het zal ook wel druk worden met TAs dit keer denk ik.
Hint: Optimus...tis ook jouw schoolfeest :D |
|
|
| Optimus |
| ben erbij!:) heb kaartjes gehad:p |
|
|
| Raymond |
Ehhhhhhhhhhhhh..........
Damn ik moet wel vroeg gaan deze keer! Want ik heb nog geen kaartjes :/
Lekker ffe loungen vantevoren =]
Kenne we de dames alvast keuren die binnen komen hobbelen :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
ben erbij!:) heb kaartjes gehad:p |
Toppie!! (Y)
Ta-ers die komen:
- Tijs08
- Three O'Three (?)
- Partyhardy (?)
- Raymond
- DjLex
- Rinus
- Optimus
- Trancefool (?)
- Jappio
Is toch al aardig lijstje zo.. Wie volgt? :D:D:D |
|
|
| Dj Lex |
| Ja heb er echt mega veel zin in! Heb alleen nog geen kaartje, dus zal ook een btje vroeg moeten, maar jij had ook nog geen kaartje he Jappi0? |
|
|
| Partyhardy! |
| ben erbij, 1ste DA- feestje voor me dus ben benieuwd! :) Lekker trancen in ieder geval! :cool: :D |
|
|
| tijs08 |
Wooeeeiii!! gister al soort van 'sneak preview' gehad hier thuis (ja dat heb je he.. vrijstaand huis zonder ouders! :D )
Maat goed, morgen dus het echte werk! Trance ten top!
T word weer super, iig geval zeker wel veel TAsss ;) :)
see_ya_there @ Off_Corso |
|
|
| Jappio |
| Volgens mij ken ik de meeste ta-ers die komen wel, maar in principe staan we vlak voor de desk whehe, tussen de mooie vrouwen (toch tijs? :D) |
|
|
| TranceFool |
| Godver....blegh ik kan niet....baal enorm......aantal mensen hebben het af laten weten, en heb met mn domme kop ook nog rijles afgesproken voor vrijdagochtend, superstom. Balen dak er niet bij kan zijn, volgende keer zal ik zeker weer aanwezig zijn. Veel plezier |
|
|
| Menno |
Ik kom ook, ben wel toe aan een avondje zweeftrance :D
TOT VANAVOND
[off topic]Tijs08: pikkie krijg nog wat van je ;)[/off topic] |
|
|
| Rinus |
| Ik zie jullie vanavond allemaal, effe los op misja |
|
|
|
|