return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
farbror blå slår till
View this Thread in Original format
Vizay
tjae fick en film av hysterix nyss, vet inte om den postats innan men jag tar risken ;)

ladda hem

det verkar va från betongkulvert 8.2 tillställningen å tjae, va ska man säga

jag garvade iaf ganska ordentligt :p
Glorie
öhhhhh....vem hade ringt från Sundsvall? :) det kan ju inte ha hörts dit heller :p
Vizay
han säger sumpan, sundbyberg alltså
Glorie
haha.... öööhh.... :D jag tänkte väl jag med :)
Vizay
haha, undrar hur många decibell som krävs för att de ska höras från kista till sundsvall :p:p:p
Glorie
en jeeevlaaa massa :D :D :D :D

men ja tyckte farbron var lite.. aaa.. lite slapp var han inte? Kunde de som tog morgonpromenader bli störda? haha :crazy:
Vizay
ja han e ju så underbar....."ja så ringde folk under natten, sen näre va tyst så slutade dom ringa å sen började ni igen så ringde dom.....men vi har inte vart tysta, vi har hållit på hela natten"

snacka om stäld polisen blir då :D:D:D
SteveTranz4ever
Ha ha ha... hur fan e de möjligt... kan ju inte va det... aldrig att det skulle höras ända till Sunbyberg... Det skulle va som att man hörde från Söder hur man spelar högt på Spy Bar...

Måste ju vart nån enstaka person som gnällt som bor i en kojja alldeles bredvid... :crazy:

Dom som anmält MÅSTE hört nåt annat och sen bara trilla dom förbi det där stället och sa "Här har vi våra decibel syndare"
Vizay
exakt, kista å sumpan e ju liiite avstånd mellan :P
dj_hysterix
HAHA! :D

Den där filmen e lite kul faktiskt...hehe :toothless

reveal
nåt speciellt man måste ha installerat eller? för den funkar inte för mig
Vizay
senaste windows mediaplayer och sen ta spara som typ :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement