return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Djävligt kul filmsnutt
View this Thread in Original format
NordLight
Tja!

Kom över den här länken igår och fick mig ett gott skratt.
Filen är ca 38 meg, men det är värt varenda sekund.

Disco !
(högerklicka och spara fil)

Greetz
NordLight
OscarP
Hahaa, den var rolig. Ännu roligare att jag förstår vad den finska gubben pratar om. :D
Dioxys
den har funnits ett tag på teknikmagasinets hemsida :) tror jag sett den här nånstanns också för ett tag sen :)
NordLight
quote:
Originally posted by OscarP
Hahaa, den var rolig. Ännu roligare att jag förstår vad den finska gubben pratar om. :D

:)
Inte visste jag att "Discofeeling" var ett finskt ord :D :wtf: :tongue2 ;) ?!
AnD
tisc0 tanzi. sett förut men alltid lika kul.

någon som kan finska och vill skriva sub? ;)
Aendy
Han är ju grym... helt ärligt!
NordLight
quote:
Originally posted by Aendy
Han är ju grym... helt ärligt!

Eller hur!
Kolla in vid 3:13 - då är han kung!!!
:D :D :D :D :D

Greetz
NL
OscarP
Hahaaa, jag kan finska och jag kan skriva en sub! Men inte ikväll för nu ska jag ut... :cool:
SteveTranz4ever
Fick en länk av brorsan till en rolig liten film alá Matrix... fast i denna film är det en ko och snubbe som slås... rätt kul faktiskt.... 25Mb stor

cow.mpeg

.../ Steve
reveal
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fick en länk av brorsan till en rolig liten film alá Matrix... fast i denna film är det en ko och snubbe som slås... rätt kul faktiskt.... 25Mb stor

cow.mpeg

.../ Steve

länkar verkar spridas snabbt ;) fick denna tidigare idag an en polare

Aendy
Ganska snygg oxå, faktsikt.
nosfea
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

cow.mpeg

.../ Steve

hahahha det är inte en liten film utan ett litet klip från en helt bizzar film filmen heter "kung pow - enter the fist".
Jag har sätt den på vcd, finns fler saker i den filmen som är ännu roligare, som tex när han tar 2 st marsvin & gör dem till nunchakus.

:stongue: :eyespop: :stongue: :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement