return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Dj MoSH_MaN & ADiSH - More & More (Original Mix) *FINAL* !
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
ADiSH and MoSH_MaN Present :

Dj MoSH_MaN & ADiSH - More & More (Original Mix)

Running Time : 6:11


עכשיו זה באמת!!
הגירסא הסופית!!
רות סוף!!!

FINAL VERSION

מירור 128 קיי ריפ

*FEEDBACK* ! ! ! :toocool:
eXeTik
בא לך לפתוח ט'רד חדש כל פעם שאתה עושה לזה עוד מיקס? :rolleyes:
oDrori
פאק... מוש זה שוב פעם עושה לי תחרא הזה בהורדה. יש לך כח לשלוח לי באייסי?
Q-PiXeL
מוריד...
תגובה תבוא או עוד מעט או עוד כמה שעות...
יש לי שיעור אנגלית

למי שלא עובד שינסה פשוט להעתיק תכתובת הזאת:
code:
http://moshman117.hothost.tv/Dj%20MoSH_MaN%20&%20%20ADiSH%20-%20More%20&%20More%20(Original%20Mix).mp3.bla

לפלאש ג'ט...

מוריד על 65...

טוב הוא סיים להוריד אז אני אשמע עכשיו...

edit:
אוקי אז ככה...
WOW!!!
אהבתי תהתחלה ככה עד
1:13
הקטע של אייזק נשמע גרוע, לא מספיק מפציץ...
וגם המנגינה הזאת ברקע סתם לא מתאימה...
הסטרינגים בסדר...
2:07
הסאונד של הספלאש הזה אז הוא באיכות גרועה...
כנראה בגלל שהוא בווליום גבוה
יש אותו גם ב
2:21

עכשיו יש סטרינגים יפים מאוד
ובעקרון מכאן ועד הסוף הטראק בן זונה עצבני!!!
NaOren
מוש אני רציני כ"כ נהנתי לשמוע את זה...
זה שיאאאאאאאא הטוב...

תמשיך ככה
MoSH_MaN
הממממ

רומן

אני מוריד את האייזק


ומעיף את הקראש ושם ריוורב


יותר טוב?

אני יעשה אדיט לשיר כאילו
YuVaL
מושששששששששש
אם אני רואה עוד טרד אחד על טראק שלך אני מוריד לך ת'ביצה!!!!
תעשה פשוט אדיט לפוסט ישן שלך
אם אתה עושה עוד אחד כזה אני סוגר מוחק ומעיף אותו לטיזיחוילס!!!!!
itamarsan
quote:
Originally posted by YuVaL
מושששששששששש
אם אני רואה עוד טרד אחד על טראק שלך אני מוריד לך ת'ביצה!!!!
תעשה פשוט אדיט לפוסט ישן שלך
אם אתה עושה עוד אחד כזה אני סוגר מוחק ומעיף אותו לטיזיחוילס!!!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ראסמי אחי
itamarsan
מוששששש בן זונהההה רק המלודיה קצת צריכה שיפור לדעתי אבל ככה הכול סבבבבבה
המשך ככככככה:toocool::toocool: :toocool: :toocool:
DjChook
מוש דווקא אני אוהב את האייזק אבל קבל הצעת שיפור יותר טובה

במקום שהמוזיקה נחלשת עד 0 ואז מתחיל באסים עם מלודי
תעשה את הקטע השקט עם המלודי

ואז תכניס כזה

WOOOOOOOSH
ומתחיל המלודי עם הבאסים

זה יהיה קטלני !

כי אחרת הכניסה של המלודי אחרי קטע האייזק לא מתואמת

וראסמי תעשה אדיט :)

MoSH_MaN
זהו גירסא סופית סופית!
HyPeRSoNiC
*right click*
save target as.....

מוריד עכשיו
תגובה בעוד דקות אחדות!!!
הישארו עימנו
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement