edit:
אוקי אז ככה...
WOW!!!
אהבתי תהתחלה ככה עד
1:13
הקטע של אייזק נשמע גרוע, לא מספיק מפציץ...
וגם המנגינה הזאת ברקע סתם לא מתאימה...
הסטרינגים בסדר...
2:07
הסאונד של הספלאש הזה אז הוא באיכות גרועה...
כנראה בגלל שהוא בווליום גבוה
יש אותו גם ב
2:21
עכשיו יש סטרינגים יפים מאוד
ובעקרון מכאן ועד הסוף הטראק בן זונה עצבני!!!
NaOren
מוש אני רציני כ"כ נהנתי לשמוע את זה...
זה שיאאאאאאאא הטוב...
תמשיך ככה
MoSH_MaN
הממממ
רומן
אני מוריד את האייזק
ומעיף את הקראש ושם ריוורב
יותר טוב?
אני יעשה אדיט לשיר כאילו
YuVaL
מושששששששששש
אם אני רואה עוד טרד אחד על טראק שלך אני מוריד לך ת'ביצה!!!!
תעשה פשוט אדיט לפוסט ישן שלך
אם אתה עושה עוד אחד כזה אני סוגר מוחק ומעיף אותו לטיזיחוילס!!!!!
itamarsan
quote:
Originally posted by YuVaL
מושששששששששש
אם אני רואה עוד טרד אחד על טראק שלך אני מוריד לך ת'ביצה!!!!
תעשה פשוט אדיט לפוסט ישן שלך
אם אתה עושה עוד אחד כזה אני סוגר מוחק ומעיף אותו לטיזיחוילס!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ראסמי אחי
itamarsan
מוששששש בן זונהההה רק המלודיה קצת צריכה שיפור לדעתי אבל ככה הכול סבבבבבה
המשך ככככככה:toocool::toocool: :toocool: :toocool:
DjChook
מוש דווקא אני אוהב את האייזק אבל קבל הצעת שיפור יותר טובה
במקום שהמוזיקה נחלשת עד 0 ואז מתחיל באסים עם מלודי
תעשה את הקטע השקט עם המלודי
ואז תכניס כזה
WOOOOOOOSH
ומתחיל המלודי עם הבאסים
זה יהיה קטלני !
כי אחרת הכניסה של המלודי אחרי קטע האייזק לא מתואמת
וראסמי תעשה אדיט :)
MoSH_MaN
זהו גירסא סופית סופית!
HyPeRSoNiC
*right click*
save target as.....
מוריד עכשיו
תגובה בעוד דקות אחדות!!!
הישארו עימנו
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: