return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Voor alle toekomstige weggebruikers onder ons: DRAAG GORDELS!
View this Thread in Original format
Chicane
Oke, sinds me rijbewijs heb ik 3 schade vrije jaren weten op te bouwen in de 3 jaar dat ik me rijbewijs heb, maar vandaag is het er dan van gekomen, jewel.. me eerste aanrijding. Voor de wegenkenners onder ons, op de N3 (randweg van Dordrecht, naar de toerit van de A16 richting Breda). Daar heb je een flauw ogende bocht, met halverwege de bocht een oneffenheid in de weg, een flinke heuvel dus waar je voor moet remmen soms. Je mag daar 100 km/u en ik was bezig met het inhalen van een autotje wat net geen 100 reedt, afijn je kent het wel, dikke frustratie.. dus ik nader dat heuveltje, rem er zachtjes voor, dus rij ook 100 en net toen ik de rem los liet voelde ik het al aankomen... me linkervoorband had geen grip meer. De wagen begont te schuiven, en zelfs 90 graden gedraait. Klaboem, vol op de achterkant van de remmende auto die nog voor me was geknalt, waarbij de klapzak lekker bleef zitten waar die zat... kutding en thank god voor autogordels!!
Het wazige hieraan is dat ik vrij kalm bleef, ik stuurde de auto tijdens de slip weer recht, me rempendaal weigerde ook nog eens dienst, dus kalmpjes aan de handrem getrokken, auto geparkeerd op de vluchtstrook, radiotje uit, cd uit de speler gehaald, waarschuwingslampjes aan, sleutel uit het contact, uitstappen, auto op slot en meteen naar de wagen voor me gerent om te kijken of hun ook ongedeerd waren. Bleek dus een mevrouw met dochter te zijn, die best wel geschrokken waren en zagen het hele gebeuren in de spiegel plaatsvinden.
Politie gebeld, papieren ingevult, wachten op de sleepwagen (beide wagens waren niet meer mobiel, haar achterwielen blokkeerden en mijn neus lag in de prak). Daarna met me vader die intussen ook was aankomen rijden nadat ik hem gebeld heb naar de eerste hulp gegaan want ik best wel last van me schouderbladen en nek, maar niks ernstigs gelukkig. Ik ben wel een paar puntjes van me tanden kwijt, niet zichtbaar, maar wel merkbaar als je met je tong langs je tanden gaat.
Het ergste vind ik het voor me allereerst voor die mensen, maar daarnaast ook voor me autotje.. ik was zo super gehecht aan dat ding. Ze gaan hem morgen naar de garage brengen en als die niet total loss is laat ik hem wel repareren en uitdeuken (lang leve de All Risk polis), vrouwtje die ik aanreed bleek dus NIET verzekerd te zijn, hoe dom! Maar omdat ik achterop haar knalde wordt ik als schuldige beschouwen door de verzekering, ook al heb ik geen schult hieraan.
Mocht me wagen echt total loss zijn dan ga ik van het verzekeringsgeld doorsparen voor de nieuwe Clio Chicane.. echt phat autotje... kan niet zonder me cliotje..

Maar goed, ik ben dus springlevend en markeer niets, ook de andere betrokkenen hebben niets gelukkig. Dus Yarnie, a.s. zaterdag kom ik je of met een leenwagen oppikken of met me vaders dikke vette Laguna Station DeLuxe uitvoering.. lekker patsen bij de vrouwtjes daar.. GHEHE... :D
eieregooie
Goed dat jij nog heel bent Chicane... Da's uiteindelijk het belangrijkste... :) Maar ken wel begrijpen dat je baalt van je kar...
Jappio
Jezus paul! Dat zijn geen leuke verhalen!! Idd erg lullig van je kar (ook al trek je mij met mn twingo er toch niet uit ;)) Maar gelukkig is er niemand ongedeerd..

See you next week dan maar in die geleende kar :) (kijken of die mijn twingo er wél uittrekt :P)
eieregooie
quote:
Originally posted by Jappio
Maar gelukkig is er niemand ongedeerd..

:conf:
Jappio
quote:
Originally posted by eieregooie
:conf:

Lol laten we dan zeggen dat ik blij ben dat iedereen nog HEEL is haha

sorry man tis laat joh :)
Chicane
quote:
Originally posted by Jappio
sorry man tis laat joh :)

Ja, tering, check de spelvouten en grammticale quatsch wat ik weer neerpleijer op dit uur van de nacht... maar goed :D
Optimus
je bent iig nog heel:)
Teknikol
beter een hele sjikeen dan een sjikeen puzzel
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Optimus
je bent iig nog heel:)

...en das t belangrijkste toch? Niewaar?

Hopelijk krijg je geen complicaties achteraf. Dat zou nog erger zijn!
MaGiK54
Fijn om te horen dat je niks mankeert. Jammer voor je auto, maar een auto blijft een auto en die kan vervangen worden een mensenleven niet.

Trouwens over autogordels gesproken. Die kleine van me vader zat achterin niet vast tijdens het ongeluk van hun en dat is volgens de politie haar reding geweest, die is gaan stuiteren op de achterbank en is door de stoelkussens opgevangen. Als ze haar gordels om had gehad kon ze niet vrij bewegen en had ze waarschijnlijk letsel opgelopen.

Maar bij een frontale botsing of kop-staartbotsing kunnen gordels je leven reden.

DJ_Massive
men men men

blij dat je nog heel ben Chicanetje!
wiew :/

doe t rustig an
ScuL
Ik rij echt nooit zonder gordel. Is gewoon een automatisme, zodra ik instap gaat ie om. En zo hoort het :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement