|
Line-up Qlimax (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eXos |
| GARY D. RULEZ Zijn D.Trance zijn echt super strak... |
|
|
| Bellie |
Mmmz is nu een nieuwe DJ aan de beurt om over te discuseren??? :D
GREETZ!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
Lisa Loud is HH (denkik ,bijna zeker)
maar ff over gary d. Hij draait vaak dj scot projects enzo. Ik snap nog steeds niet wat DJ scot voor genre is. Het is niet echt HH ofzo maar techtrance ofzo ook niet, maar wat is het dan????? Een ding is zeker It kicks asssssssss
Ps Bellie ik zou die tracks rippen voor je maar ik had een hele druk week (koninginnenach, eindexamenfeestjes beachparties stunts je weet wel) dus ik pm je als ik ze geripped heb , als je ze nog wilt!!!! Je moet in de meantime ff op www.kobayashi-records.com kijken dat is die label
Super vette techno
Frans Techno Rulessssssssssssss
yessssssssssssss |
|
|
| eXos |
| Ik ben denk ik ook weer van de partij, alleen wel KUT als je helemaal in Enschede woont, maar ja. We zullen zien. Als het net zo PHATT is als Qontact, dan kan het gewoon niet beter. |
|
|
| M5 |
Ik heb al kaartjes !!!! YESS !! ;)
wordt echt bruut rammen daar ...wat een lineup !!! ;) |
|
|
| Akira |
| ik ga denk ook maar ff snel kaartje halen... |
|
|
| Bellie |
Ja ik ook M5.hahahahahahah Rofl!!!! (OMFG :D)
GREETZ!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
Ik kenni kut zooi........me ma is jarig kut zoooi. Hoezo is het niet een dag later of zo
zooi
miss ik MP ALWEER |
|
|
| M5 |
| PICOTTO IS GONNA BLOW THA PLACE !!!!!!!!!!!!!! ;) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Ik kenni kut zooi........me ma is jarig kut zoooi. Hoezo is het niet een dag later of zo
zooi
miss ik MP ALWEER |
euuhe je gaat toch niet tot 7 uur 's ochtends de verjaardag van je ma vieren???Als ik jou was zou ik om 00:00 echt wel weg gaan.is het denk je nie lang genoeg om vanaf s'ochtends tot s'nachts aan je ma d'r kont te plakken??
GREETZ!! |
|
|
| Nastra Azzurro |
Ik zie wel, dag ik ook aan eerst, maar ja gaat te moeilijk......weet je. Ik heb ook niet alle geld in de wereld (meer). Ik ga ook naar shockers, 4 elements , mysteryland dus........
Ik moet keuzes maken, mauro zie ik heus wel een ander keer |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Nastra Azzurro
Ik zie wel, dag ik ook aan eerst, maar ja gaat te moeilijk......weet je. Ik heb ook niet alle geld in de wereld (meer). Ik ga ook naar shockers, 4 elements , mysteryland dus........
Ik moet keuzes maken, mauro zie ik heus wel een ander keer |
Ok wordt wel een vet druk (maar gruwelijk)maandje ja.maar wat mauro betreft.
| quote: | [i]Originally posted @ the Qlimax site :)
It's the first time for 'Lizard-man' Mauro Picotto to play in Amsterdam.This very popular Dj/Producer is an absolute superstar.His productions 'Iguana' and 'Komodo' put him in the charts several times.But the true partypeople know the famous "Picotto' bassline".He won't be playing in The Netherlands again for a long time. So we call it an exclusive honour that he's here on the 2nd of june.
|
Dus voorlopig geen picotto vriend ;)
GREETZ!! |
|
|
|
|