return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Line-up Qlimax (pg. 4)
View this Thread in Original format
Nastra Azzurro
Ja Okeej dat weet ik, maar ik leef ook langer dan voorlopig.....hehe
Vanaf October woon ik in Engeland dus ik denk dat ik hem eerder daar zie dan hier in NL..

he mazzel
Mysteric
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
Ja Okeej dat weet ik, maar ik leef ook langer dan voorlopig.....hehe
Vanaf October woon ik in Engeland dus ik denk dat ik hem eerder daar zie dan hier in NL..

he mazzel


Damn...wekelijks Judge Jules, Seb Fontaine, Scott Bond, Tiesto enz. heb je goed voor mekaar...
Het enige jammere is dat Engeland zo duur is
Bellie
Hmmmz ik woon toch liever in Nederland.
In engeland heb je echt niet zoveel vette feesten

Sensation,Innercity,Impulz,Trance Energy,Massive,Dutch Dimension,Qlimax,Dance Valley,Mysteryland,4-Elements,Qontact,Trance Nation, etc etc etc.

Enegeland zal misschien wel vet zijn maar lang niet zo vet als nederland.

GREETZ!!
Akira
quote:
Originally posted by Bellie
Hmmmz ik woon toch liever in Nederland.
In engeland heb je echt niet zoveel vette feesten

Sensation,Innercity,Impulz,Trance Energy,Massive,Dutch Dimension,Qlimax,Dance Valley,Mysteryland,4-Elements,Qontact,Trance Nation, etc etc etc.

Enegeland zal misschien wel vet zijn maar lang niet zo vet als nederland.

GREETZ!!

inderdaad maar engeland heeft natuiurlijk wel goeie clubs enzo...en ja die progressive stijl ja laat daar maar geen woorden aan vuil maken :D :D

Weet iemand al wat de tijden enzo zijn???hoe laat picotto bv gaat draaien??
M5
quote:
Originally posted by Akira

inderdaad maar engeland heeft natuiurlijk wel goeie clubs enzo...en ja die progressive stijl ja laat daar maar geen woorden aan vuil maken :D :D

Weet iemand al wat de tijden enzo zijn???hoe laat picotto bv gaat draaien??


nee geen idee , ik denk ook niet dat ze dat bekend zullen maken .....maar ik denk dat de topact ..picotto dus als 1 na laatste zal draaien ...
Akira
quote:
Originally posted by M5


nee geen idee , ik denk ook niet dat ze dat bekend zullen maken .....maar ik denk dat de topact ..picotto dus als 1 na laatste zal draaien ...


erg jammer want ik zou dat natuurlijk wel es willen weten :D
Flask
Woohoo, ik ga echtwel heen!! Volgens mij gaat dit beter worden dan Shockers...
Mysteric
Bij Q-dance maken ze nooit een time-table bekend..
Als je mazzel hebt kun je op de sites van de dj's zelf wat tijden vinden en er zelf een timetable van maken.

Beetje kutjes trouwens...ik ontdek net dat ik die dag niet kan. Zit dan net voor een weekendje in het zonnige Portugal. Zijn jullie met Mauro aan het stampen, zit ik met een pilsje in de zon naar slechte portugeze muziek te luisteren...Er komt volgens mij ook geen een bekende DJ uit Portugal
M5
quote:
Originally posted by Mysteric
Bij Q-dance maken ze nooit een time-table bekend..
Als je mazzel hebt kun je op de sites van de dj's zelf wat tijden vinden en er zelf een timetable van maken.

Beetje kutjes trouwens...ik ontdek net dat ik die dag niet kan. Zit dan net voor een weekendje in het zonnige Portugal. Zijn jullie met Mauro aan het stampen, zit ik met een pilsje in de zon naar slechte portugeze muziek te luisteren...Er komt volgens mij ook geen een bekende DJ uit Portugal


heb al paar dagen geleden naar Mauro, Kai , en Gary D. gemaild hoe laat ze draaien op Qlimax.....nog geen reply ....afwachten dus ..

Hey enne Mysteric ....we vertellen je wel hoe ontzettend bruut het daar was...;) misschien dat ze het ook wel weer op radio uitzenden zodat je er later nog wat van terug hoort ....let's hope so
Jukx
quote:
Originally posted by M5


heb al paar dagen geleden naar Mauro, Kai , en Gary D. gemaild hoe laat ze draaien op Qlimax.....nog geen reply ....afwachten dus ..



zozo, je maakt er wel werk van zeg! :D

M5
quote:
Originally posted by Jukx


zozo, je maakt er wel werk van zeg! :D


hehe yep !!

lijkt me erg handig om te weten!! :D
Bellie
quote:
Originally posted by Flask
Woohoo, ik ga echtwel heen!! Volgens mij gaat dit beter worden dan Shockers...


Kan ABSOLUUT niet!!! :D

SHOCKERS was voor mij tot nu toe 1 van de vetste feesten waar ik ben geweest.Ik weet zeker dat QLIMAX zwaar bruut gaat worden maar het zal zeker niet SHOCKERS overtreffen.;)

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement