return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Qontact 31 december op 2 lokaties?
View this Thread in Original format
SnuggLe
Damn, is Qontact met oud & nieuw dan toch op 2 lokaties?
Ik kreeg net een mailtje van mijn werk waarinstond dat er gewerkt kon worden op Q-Dance Qontact: de één voor in de HMH, de ander voor in het Silverdome. Wat klote zeg :( Als ze nou de krachten bundelen en er 1 groot knalfeest van maken. Nu krijg je een standaard line-up met niet zo bijzondere dj's.... op 2 plaatsen nog wel.
Maybe wordt het dan toch Awakenings voor mij mensen..... Liever een goed knalfeest met wat onbekendere dj's, dan een Qontact met standaardnamen en veel TA'ers.

Greetz,
SnuggLe
Arstmak
quote:
Originally posted by SnuggLe
Liever een goed knalfeest met wat onbekendere dj's, dan een Qontact met standaardnamen en veel TA'ers.

En bedankt....
Partyhardy!
quote:
Nu krijg je een standaard line-up met niet zo bijzondere dj's....

huh? :conf: hoe kom je daar nu weer bij? De vorige keer was ook op 2 lokaties met een TOP line-up. En het maakt mij niets uit of het op 2 lokaties gehouden wordt, ik ga gewoon mooi naar de HMH :) :cool:
Optimus
aah , dat was ik alweer vergeten dat t ook in ZOetermeer was:eek:
Ach we zien wel:)

PS. SnuggLe, jij wist dat ook nerd, het stond in juli ofzo allang in dat rooster wat je liet zien:D
Dr. Kuipers
Wordt toch wel HMH :D

Of de line-up in Silverdome moet beter zijn.......
tijs08
quote:
Originally posted by Partyhardy!
huh? :conf: hoe kom je daar nu weer bij? De vorige keer was ook op 2 lokaties met een TOP line-up. En het maakt mij niets uit of het op 2 lokaties gehouden wordt, ik ga gewoon mooi naar de HMH :) :cool:

helemaal mee eens! JE BENT TOCH MAAR OP 1 JA 1 DUS 1 LOKATIE TEGELIJK!

En 'what about' die STANDAARD line-up --> afgelopen Qontact: Ferry, Armin, Marco & Judge... pff als je dat standaard noemt :(

dan wil ik wel dat alle feestjes een standaard line-up hebben... Qlimax OK als je het dan over een standaard line-up hebt kan ik erin komen, maar om nu gelijk te overwegen naar Awakenings te gaan vind ik echt maf!
New Wave
Snug, super als je naar awa gaat!!!!
SnuggLe
Niet ten nadelen van de TA's hoor.... Maar mij lijkt Awakenings ook wel erg vet. Ik heb het een klein beetje gehad met de trance eigenlijk. Weet niet of Qontact mijn dingetje wordt. Ik twijfel nog. Kan iemand me overhalen dan? :D

NewWave, waar ga jij heen, Awakenings of Qontact?
En als iedereen naar Qontact gaat, naar WELKE gaan jullie dan? Want ik zit binnenkort in China.....dus wil wel ff weten waar jullie heengaan.

Maar het pluspunt is dat ik wel gratis kaarten voor Qontact heb, dus 80 % Qontact, 20 % Awakenings.
T.H.C.
quote:
Niet ten nadelen van de TA's hoor....

hehe:D de groep Awa gangers groeit gestaag, ik tel er al 4!
-TAIS-
Als je naar Awakenings wilt moet je snel wezen. De kaarten via de Ticketservice zijn al uitverkocht, er zijn enkel nog kaartjes bij de voorverkoopadressen (ook niet veel meer).

T.H.C.
Oh ...:whip: hier zit geen voorverkooppunt...dit gaat veels te snel, moet nog veel mensen vragen,dit gaat nooit lukken:(
SnuggLe
Schrik niet mensen........

Qontact 31-12 Heineken Music Hall Amsterdam:

** DJ Astrid
** DJ Jurgen 02:30 uur - 04:00 uur
** Bas & Ram 21:00 uur - 23:00 uur
** Johan Gielen
** Marco V. 05:30 uur - 07:00 uur

Qontact 31-12 Silverdome Zoetermeer:

** DJ Astrid
** DJ Jean 21:00 uur - 23:00 uur
** Marco V. 02:30 uur - 04:00 uur
** Bas & Ram 01:00 uur - 02:30 uur

bron: www.anna-agency.nl

Tis echt waar....check de site maar...

Nou, ik ga niet zo hoor met deze line up :(
Alleen als ik die gratis kaarten krijg die me beloofd waren.
Sorry, maar deze line up is mij toch echt TE standaard.
Laat ze dan de krachten bundelen en gewoon 1 goed feest geven met betere dj's.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement