|
אני חדש פה :) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם נפגשים אצלך בשבוע הבא אז אולי אני יצטרך את המספר שלך :D |
שוב אתה מנסה להצחיק...
יש לך אותו מלפני שבועיים בשיחות נכנסות
אתה לא כזה מקובל, זה עוד לא נעלם |
|
|
| oDrori |
רועי:
! R-ע-צ-ו !
אתה ספאמר:whip:
:crazy: :haha: :crazy: ;) :haha: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by oDrori
רועי:
! R-ע-צ-ו !
אתה ספאמר:whip:
:crazy: :haha: :crazy: ;) :haha: |
LOL |
|
|
| NaOren |
ממצב שחר
אני אורן מר"ג
מי אתה?
מאיפה אתה?
וחן למה אתה מביא לפה אנשים ????
איזה שחר זה??? |
|
|
| luckystrike |
טוב המאפיה מגבעתיים גודלת...
המצב לא טוב
ושחר מה המצב ?
קיצר - אני המוד השלישי פה
המוד היותר טוב
אם אתה רוצה מישהוא שיקיא עלייך בדיסקוטק
CALL ME |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אם אתה רוצה מישהוא שיקיא עלייך בדיסקוטק
CALL ME |
חחחחחח:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by luckystrike
טוב המאפיה מגבעתיים גודלת...
המצב לא טוב
CALL ME |
אתה מתכוון ששחר מגבעתיים????
או שסתם בא לך להגיד שהחברה מגבעתיים שולטים?????
ושחר ממצב???
אני שירן המלך!!1
תן פרטים עליך...
או שכבר נתת במיט דה קרו ולא בדקתי
רגע, אני אלך לבדוק!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
אתה מתכוון ששחר מגבעתיים????
או שסתם בא לך להגיד שהחברה מגבעתיים שולטים?????
|
אופס התכוונתי רמת גן ... |
|
|
| oDrori |
| זה רק בגלל שצ'וק מתחיל להביא הנה את כל אחד והכלב שלו... :) מאז הטרד של המפה הוא מקנא ברעננה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףף
איך אני שונא את החדשים האלה שתמיד באים, פותחים טדר "אני חדש", וזהו. לא כותבים יותר..............
זה היה ככה עם אלין
זה היה ככה עם הענק וגנו (אם מישהו זוכר)
זה היה ככה עם
hangover
זה היה ככה עם מורן מר"ג
וזה ככה גם עם שחר עכשיו!!!!!!!!!!!
אינעל אבו אבוק!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףף
איך אני שונא את החדשים האלה שתמיד באים, פותחים טדר "אני חדש", וזהו. לא כותבים יותר..............
זה היה ככה עם אלין
זה היה ככה עם הענק וגנו (אם מישהו זוכר)
זה היה ככה עם
hangover
זה היה ככה עם מורן מר"ג
וזה ככה גם עם שחר עכשיו!!!!!!!!!!!
אינעל אבו אבוק!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
צודק גם אני חשבתי על זה
איזה עיצבון יא אללה
אני אומר נאשים את חן !!! |
|
|
| YuVaL |
מה אתה מתעצבן יא ערבי גינג'י
אז הוא פתח טרד
לא סוף העולם! |
|
|
|
|