return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
אני חדש פה :) (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם נפגשים אצלך בשבוע הבא אז אולי אני יצטרך את המספר שלך :D


שוב אתה מנסה להצחיק...

יש לך אותו מלפני שבועיים בשיחות נכנסות

אתה לא כזה מקובל, זה עוד לא נעלם
oDrori
רועי:


! R-ע-צ-ו !

אתה ספאמר:whip:

:crazy: :haha: :crazy: ;) :haha:
Sniper
quote:
Originally posted by oDrori
רועי:


! R-ע-צ-ו !

אתה ספאמר:whip:

:crazy: :haha: :crazy: ;) :haha:


LOL
NaOren
ממצב שחר
אני אורן מר"ג
מי אתה?
מאיפה אתה?
וחן למה אתה מביא לפה אנשים ????
איזה שחר זה???
luckystrike
טוב המאפיה מגבעתיים גודלת...
המצב לא טוב

ושחר מה המצב ?
קיצר - אני המוד השלישי פה
המוד היותר טוב
אם אתה רוצה מישהוא שיקיא עלייך בדיסקוטק
CALL ME
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike

אם אתה רוצה מישהוא שיקיא עלייך בדיסקוטק
CALL ME


חחחחחח:haha: :haha: :haha: :haha:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by luckystrike
טוב המאפיה מגבעתיים גודלת...
המצב לא טוב
CALL ME

אתה מתכוון ששחר מגבעתיים????
או שסתם בא לך להגיד שהחברה מגבעתיים שולטים?????

ושחר ממצב???
אני שירן המלך!!1
תן פרטים עליך...
או שכבר נתת במיט דה קרו ולא בדקתי
רגע, אני אלך לבדוק!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by AnthemFreak
אתה מתכוון ששחר מגבעתיים????
או שסתם בא לך להגיד שהחברה מגבעתיים שולטים?????



אופס התכוונתי רמת גן ...
oDrori
זה רק בגלל שצ'וק מתחיל להביא הנה את כל אחד והכלב שלו... :) מאז הטרד של המפה הוא מקנא ברעננה
HyPeRSoNiC
אווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףף
איך אני שונא את החדשים האלה שתמיד באים, פותחים טדר "אני חדש", וזהו. לא כותבים יותר..............
זה היה ככה עם אלין
זה היה ככה עם הענק וגנו (אם מישהו זוכר)
זה היה ככה עם
hangover
זה היה ככה עם מורן מר"ג
וזה ככה גם עם שחר עכשיו!!!!!!!!!!!
אינעל אבו אבוק!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

luckystrike
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אווווווווווווווווווווווווווףףףףףףףףףף
איך אני שונא את החדשים האלה שתמיד באים, פותחים טדר "אני חדש", וזהו. לא כותבים יותר..............
זה היה ככה עם אלין
זה היה ככה עם הענק וגנו (אם מישהו זוכר)
זה היה ככה עם
hangover
זה היה ככה עם מורן מר"ג
וזה ככה גם עם שחר עכשיו!!!!!!!!!!!
אינעל אבו אבוק!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:


צודק גם אני חשבתי על זה
איזה עיצבון יא אללה
אני אומר נאשים את חן !!!
YuVaL
מה אתה מתעצבן יא ערבי גינג'י
אז הוא פתח טרד
לא סוף העולם!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement