|
אני חדש פה :) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
מה אתה מתעצבן יא ערבי גינג'י
אז הוא פתח טרד
לא סוף העולם! |
עדיין אני לא רואה סיבה שאנשים ירשמו פה ובייחוד שזה
לוקח יחסית הרבה זמן עכשיו להירשם וסתם יכתבו פוסט אחד
יגררו עליו תגובות ויעלמו ...
בשביל מה ? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
עדיין אני לא רואה סיבה שאנשים ירשמו פה ובייחוד שזה
לוקח יחסית הרבה זמן עכשיו להירשם וסתם יכתבו פוסט אחד
יגררו עליו תגובות ויעלמו ...
בשביל מה ? |
נעלם
מה עשית מזה
אולי החיזזבלה חטפה אותו??
אולי אמא שלו שלחה אותו לקנות חלב והוא לא חזר מאז?!?!!?
מאיפה אתה יודע?!?!
סתם...
יכול להיות שיש לו דברים יותר חשובים מלהכנס לפורום
אני מבטיח לך שהוא יחזור |
|
|
| oDrori |
נבהל מהתגובות:p
סתם, אבל אני בספק אם יחזור... כבר בלי קשר ספציפית אליו, יש באמת מלא כאלה שנרשמים ונעלמים, בטח מחפשים תהאב או משהו |
|
|
| DjChook |
הוא חיי במירק
הוא שולט ב
ISRAELNET
ושאני אומר שולט אני מתכוון במלוא מובן המילה, זה פשוט שלו :) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא חיי במירק
הוא שולט ב
ISRAELNET
ושאני אומר שולט אני מתכוון במלוא מובן המילה, זה פשוט שלו :) |
חחחחחחחחחחחחח
:stongue: :haha: :crazy: :stongue: :haha: :crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא חיי במירק
הוא שולט ב
ISRAELNET
ושאני אומר שולט אני מתכוון במלוא מובן המילה, זה פשוט שלו :) |
מה, הוא בצוות ניהול שם או משהו כזה??????
כי אני דווקא הבנתי שהצוות מורכב מיבנאים............ |
|
|
| DjChook |
הוא שולט שם בהכל
ואני יודע שזה הכל יבנה
הוא מכיר שם את כולם אבל הוא לא מיבנה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
הוא שולט שם בהכל
ואני יודע שזה הכל יבנה
הוא מכיר שם את כולם אבל הוא לא מיבנה |
הבנתי אותך......................
אגב, הוא אפילו לא הציג את עצמו בטרד של
meet the crew............. :rolleyes:
לדעתי הוא שמע על ההאב וניסה להירשם בשביל זה....... |
|
|
| DjChook |
אחי קודם כל הוא דווקא משיג מוזיקה
חוץ מיזה הוא דיי נכנס כי אני מספר לו שסבבה פה
והוא בזמן האחרון לא הרבה באינטרנט
אז כנראה בגלל זה
אני אדבר איתו |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי קודם כל הוא דווקא משיג מוזיקה
חוץ מיזה הוא דיי נכנס כי אני מספר לו שסבבה פה
והוא בזמן האחרון לא הרבה באינטרנט
אז כנראה בגלל זה
אני אדבר איתו |
לדעתי ט'רדים כאלה אפשר למחוק את כל הט'רד ...
סתם מיותר
ואם הוא יחליט לחזור גם ככה הוא היה שם
פוסט בסטיקי ...
טוב לא יודע ...
מה אתם אומרים ? |
|
|
| oDrori |
| לא מוצדק למחוק לדעתי, ברגע שמדוסקסת אישהי נקודה בטרד הוא לא פוינטלס |
|
|
| DjChook |
מורן תעשה מה שאתה רוצה
ורק שתדע שהוא לא מחובר כבר כמה ימים לאינטרנט
ד"א אני צריך אותו דיי דחוף
ואני לא מוצא אותו
בטח עלו עליו שהוא איזה מטורף או משהו והוא מפחד לצאת מהמיטה |
|
|
|
|