return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
אני חדש פה :) (pg. 4)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by YuVaL
מה אתה מתעצבן יא ערבי גינג'י
אז הוא פתח טרד
לא סוף העולם!

עדיין אני לא רואה סיבה שאנשים ירשמו פה ובייחוד שזה
לוקח יחסית הרבה זמן עכשיו להירשם וסתם יכתבו פוסט אחד
יגררו עליו תגובות ויעלמו ...
בשביל מה ?
YuVaL
quote:
Originally posted by luckystrike
עדיין אני לא רואה סיבה שאנשים ירשמו פה ובייחוד שזה
לוקח יחסית הרבה זמן עכשיו להירשם וסתם יכתבו פוסט אחד
יגררו עליו תגובות ויעלמו ...
בשביל מה ?


נעלם
מה עשית מזה
אולי החיזזבלה חטפה אותו??
אולי אמא שלו שלחה אותו לקנות חלב והוא לא חזר מאז?!?!!?

מאיפה אתה יודע?!?!

סתם...
יכול להיות שיש לו דברים יותר חשובים מלהכנס לפורום
אני מבטיח לך שהוא יחזור
oDrori
נבהל מהתגובות:p
סתם, אבל אני בספק אם יחזור... כבר בלי קשר ספציפית אליו, יש באמת מלא כאלה שנרשמים ונעלמים, בטח מחפשים תהאב או משהו
DjChook
הוא חיי במירק
הוא שולט ב
ISRAELNET

ושאני אומר שולט אני מתכוון במלוא מובן המילה, זה פשוט שלו :)
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
הוא חיי במירק
הוא שולט ב
ISRAELNET

ושאני אומר שולט אני מתכוון במלוא מובן המילה, זה פשוט שלו :)



חחחחחחחחחחחחח


:stongue: :haha: :crazy: :stongue: :haha: :crazy:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
הוא חיי במירק
הוא שולט ב
ISRAELNET

ושאני אומר שולט אני מתכוון במלוא מובן המילה, זה פשוט שלו :)


מה, הוא בצוות ניהול שם או משהו כזה??????
כי אני דווקא הבנתי שהצוות מורכב מיבנאים............
DjChook
הוא שולט שם בהכל
ואני יודע שזה הכל יבנה
הוא מכיר שם את כולם אבל הוא לא מיבנה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DjChook
הוא שולט שם בהכל
ואני יודע שזה הכל יבנה
הוא מכיר שם את כולם אבל הוא לא מיבנה


הבנתי אותך......................

אגב, הוא אפילו לא הציג את עצמו בטרד של
meet the crew............. :rolleyes:
לדעתי הוא שמע על ההאב וניסה להירשם בשביל זה.......
DjChook
אחי קודם כל הוא דווקא משיג מוזיקה

חוץ מיזה הוא דיי נכנס כי אני מספר לו שסבבה פה

והוא בזמן האחרון לא הרבה באינטרנט

אז כנראה בגלל זה
אני אדבר איתו
luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
אחי קודם כל הוא דווקא משיג מוזיקה

חוץ מיזה הוא דיי נכנס כי אני מספר לו שסבבה פה

והוא בזמן האחרון לא הרבה באינטרנט

אז כנראה בגלל זה
אני אדבר איתו

לדעתי ט'רדים כאלה אפשר למחוק את כל הט'רד ...
סתם מיותר
ואם הוא יחליט לחזור גם ככה הוא היה שם
פוסט בסטיקי ...

טוב לא יודע ...
מה אתם אומרים ?

oDrori
לא מוצדק למחוק לדעתי, ברגע שמדוסקסת אישהי נקודה בטרד הוא לא פוינטלס
DjChook
מורן תעשה מה שאתה רוצה
ורק שתדע שהוא לא מחובר כבר כמה ימים לאינטרנט

ד"א אני צריך אותו דיי דחוף

ואני לא מוצא אותו

בטח עלו עליו שהוא איזה מטורף או משהו והוא מפחד לצאת מהמיטה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement