|
אפשר רשמית לפטור את הערוץ מירס...
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
ראסמי מזמן לא ביקרתי שם
פשוט חזר להיות שוק בפורום
רק שהפעם זה עם רועי והוא עורך / מוחק הודעות אז זה לא כזההה שוק |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
ראסמי מזמן לא ביקרתי שם
פשוט חזר להיות שוק בפורום
רק שהפעם זה עם רועי |
חחחח.... ונחשו מי משפיע על רועי....:D :D :D :D :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח.... ונחשו מי משפיע על רועי....:D :D :D :D :D |
אממממממממממממממ..........
אז תשפיעי עליו שיחיה קצת את הערוץ במירק!!!!!
יאללה!!! כולם למירק עכשיו!!!!!!!!!!!!!!
:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
|
|
| MoSH_MaN |
מירק לא מירס
חחחח |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מירק לא מירס
חחחח |
נכון.
:cool: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח.... ונחשו מי משפיע על רועי....:D :D :D :D :D |
? |
|
|
| Sniper |
אני לא ניכנס יותר ביגלל שבזמן שאני הייתי שם בקושי היו אנשים
ובקושי דיברו אולי היה כמה קטעים שהיה צחוקיםם וזה אבל אף אחד לא ניכנס כבר |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by oDrori
לא? |
כן |
|
|
| divx-master |
ממתי יש ערוץ במירק ???1
מה הערוץ והסרבר ???1 |
|
|
| MoSH_MaN |
מה זה משנה כבר
העסק נסגר אח שלי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח.... ונחשו מי משפיע על רועי....:D :D :D :D :D |
נו... למה את מגלה... חשבתי נשמור את זה בשקט ;)
שימותו הקנאים!!
יאללה בואו נחיה את זה באמת
/server irc.webchat.org 6667
/join #ILTA
אפילו אלונה שם לפעמים... שווה לבוא :D |
|
|
|
|