return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Het grootste getal op aarde: doe mee!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
mr.marcello
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
?? Eerst begin je een thread en een kwartier later mag ie alweer dicht...

quote:
Originally posted by T.H.C.
Moet het nog duidenlijker? Ik vind dat marcello hier wel een puntje heeft, dit is even dom als het 3 woorden verhaal.

Met vriendelijke groet.
AlFerox
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
OK, ik heb een request ingediend voor een sub-forum met niet gerelateerde muziek zaken. Zo blijft de Main page schoon en kan je in dat andere forum alle onzin (tot op bepaalde hoogte) plaatsen die je maar wilt.

ja, zal je natuurlijk zien dat er dan alleen maar in dat onzin-forum gepost wordt.. :D :(
AlFerox
goed werk trouwens Mr. Marcello!

vind het ook jammer dat veel mensen alleen maar in die onzin-threads posten en de interessante threads over lijken te slaan..

:(
John
quote:
Originally posted by AlFerox
goed werk trouwens Mr. Marcello!

vind het ook jammer dat veel mensen alleen maar in die onzin-threads posten en de interessante threads over lijken te slaan..

:(

lijken ja, volgens mij zijn der geen mensen die alleen in et 3 woorden verhaal posten of in de ik neem mee op vakantie thread.
der zijn genoeg 'serieuze' threads. waar door dezelfde mensen wordt gepost als de mensen die in 'onzin' threads posten.
dat er gepost wordt in die threads geeft aan dat er behoefte aan is. als dat niet zo is verdwijnt een thread vanzelf wel naar de 2e pagina.
je bent niet verplicht om alles te lezen (dat zijn alleen de mods:p :rolleyes: ;) )
AlFerox
quote:
Originally posted by John
je bent niet verplicht om alles te lezen (dat zijn alleen de mods:p :rolleyes: ;) )

dat doe ik ook niet..

dat is juist het probleem..

er is zo weinig interessants hier om te lezen lately. :(
Optimus
quote:
Originally posted by mr.marcello
Deze: JA
3-Woorden-Verhaal: JA
Ik ga op vakantie en neem mee: JA

Met vriendelijke groet.

jij begrijpt t !
eieregooie
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Enne, je moet van hele goede huize komen om de succesvolste thread te durven sluiten denk ik......:D

Nee hoor, daar meot je mod voor zijn :p

Maaruhm, een beetje onzinnige theads mag best van mij... Maar als mensen zich eraan gaan ergeren, sja... dan moet er inderdaad iets aan gedaan worden... En dat extra forum lijkt me een geschikte oplossing...
Optimus
denk niet dat Awamper een extra forum voor ons neerplant... dan willen de Engelsen dat ook en de USA-TA's ook weer dan heeft hij op den duur 300 sections:crazy:
New Wave
Na een periode van 17 uru slaap eindelijk op het forum aangekomen...ging plotseling mijn mond wagewijd open staan.
Ik had het idee dat het forum weer ietsje meer serieus werd.
Maarnee....

Straks komt er iemand met een dwaze hoofd en begint " Het langste wellus niettus discussie spel"
Dan mag iedereen welles of nietes neerzetten...komop....
Lijkt er op te lijken dat we ons hier alleen maar vervelen.

cijfertjes neerzetten...komophey!!!!
Lekker informatief en discussie opbouwend.....

Verzin effe wat leuks ofzo :S

(sorry dat ik zo laat reageer :) )
mr.marcello
quote:
Originally posted by mr.marcello
Misschien is het juist de clou dat er geen reet aan is! :rolleyes:

Met vriendelijke groet.

Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Na een periode van 17 uru slaap eindelijk op het forum aangekomen...ging plotseling mijn mond wagewijd open staan.
Ik had het idee dat het forum weer ietsje meer serieus werd.
Maarnee....

Straks komt er iemand met een dwaze hoofd en begint " Het langste wellus niettus discussie spel"
Dan mag iedereen welles of nietes neerzetten...komop....
Lijkt er op te lijken dat we ons hier alleen maar vervelen.

cijfertjes neerzetten...komophey!!!!
Lekker informatief en discussie opbouwend.....

Verzin effe wat leuks ofzo :S

(sorry dat ik zo laat reageer :) )

nee nerd, het is JUIST omdat er van die apethreads als "Wat neem ik mee op vakantie:rolleyes: en het 3 woorden verhaal:rolleyes: zijn, dat deze thread is gestart. Nu pas wakker???? Ik al vanaf 7 uur 's ochtends:D
magrec
Goed idee voor een nieuwe thread:

Hoe laat was jij wakker vanochtend?

:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement