|
Het grootste getal op aarde: doe mee!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| John |
| quote: | Originally posted by AlFerox
dat doe ik ook niet..
dat is juist het probleem..
er is zo weinig interessants hier om te lezen lately. :( |
begin dan zelf een interessante thread. een beter forum begint bij jezelf:D
volgens mij moet er gewoon eens in de zoveel tijd een lekkere zeik periode komen dat et hier niet leuk en interessant meer is..zal wel de tijd van et jaar zijn ofzo:)
zoals ik al zei..je bent niet verplicht om alles te lezen..je bent niet eens verplicht om te komen hier. der zijn nog genoeg andere forums op et internet. als je der hier nix aan vind ga je ergens anders heen toch?
waarom maakt iedereen zich zo druk over 2 of 3 'onzin' threads?:rolleyes::)
edit: was trouwens om half 11 wakker:p |
|
|
| Flipper01 |
Ik denk dat het een beetje onzinnig is om speciaal hiervoor een nieuw forum aan te maken hoor.
Als je over muziek wil praten moet je maar naar het Music Discussion forum gaan.. Het Holland forum is IMO bedoelt voor alle onzin in het Nederlands (zowel muziek discussies als onzin).
Deze thread gaat idd nergens over, maar als er alleen maar on-topic reply's op zouden komen had deze nooit lang bestaan..
Beetje onzin moet kunnen toch, als het niet gewaardeerd zou worden verdwijnt de thread vanzelf naar de tweede pagina (om over een jaar weer opgedigged te worden door een of ander Sjineesje dat zich verveeld :p) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
nee nerd, het is JUIST omdat er van die apethreads als "Wat neem ik mee op vakantie:rolleyes: en het 3 woorden verhaal:rolleyes: zijn, dat deze thread is gestart. Nu pas wakker???? Ik al vanaf 7 uur 's ochtends:D |
Owhh...:D
Ik lag der 16:00 in, ben in slaap gevallen en kwam der pas laat weer uit ja :)
Ik heb nog vaag gedroomd ook:
Ik ging werken en we reden in een auto.
Collega die ik niet kende ofzo moest dus de auto uit...en dus moest ik zelf rijden...was nog een meisje mee ofzo.
Dus wij die auto uit en me collega loopt gewoon weg.
Was de auto weg en staat daar zo'n looptaxi....moest ik 53 km lopen naar Den haag...meidje achterop.....en toen werdt ik wakker :S |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb nog vaag gedroomd ook:
Ik ging werken en we reden in een auto.
Collega die ik niet kende ofzo moest dus de auto uit...en dus moest ik zelf rijden...was nog een meisje mee ofzo.
Dus wij die auto uit en me collega loopt gewoon weg.
Was de auto weg en staat daar zo'n looptaxi....moest ik 53 km lopen naar Den haag...meidje achterop.....en toen werdt ik wakker :S |
Verder wel lekker geslapen dus? :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by John
zoals ik al zei..je bent niet verplicht om alles te lezen..je bent niet eens verplicht om te komen hier. |
en ik ben ook niet verplicht om alleen maar onzinnge huppelkutberichtjes te posten. :rolleyes:
net zo min als dat ik verplicht ben om mijn afkeuring over een mogelijke verschraling van dit forum voor me te houden.
| quote: | | volgens mij moet er gewoon eens in de zoveel tijd een lekkere zeik periode komen dat et hier niet leuk en interessant meer is..zal wel de tijd van et jaar zijn ofzo |
maak je niet druk, ik heb dat zo eens per maand :D ;) |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Met vriendelijke groet. |
Ow jee ... pas maar op, dadelijk krijge we 't "heb je lekker geslape ???" thread ... :rolleyes: :p :toothless |
|
|
| AlFerox |
nee, de "Hoeveel uur heb je vannacht geslapen" thread wordt dat dan he.
op die manier kan je er tenminste elke dag in blijven posten! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
|
jazekers :)
En ik voel me toch nog een beetje trots.
Ik heb gewoon die 53 kilometer niet gelopen, ookal zat er een mooie vrouw (ik droom alleen over mooie vrouwen :p ) in mijn loop-wagen taxi :p |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by John
begin dan zelf een interessante thread. een beter forum begint bij jezelf:D
volgens mij moet er gewoon eens in de zoveel tijd een lekkere zeik periode komen dat et hier niet leuk en interessant meer is..zal wel de tijd van et jaar zijn ofzo:)
zoals ik al zei..je bent niet verplicht om alles te lezen..je bent niet eens verplicht om te komen hier. der zijn nog genoeg andere forums op et internet. als je der hier nix aan vind ga je ergens anders heen toch?
waarom maakt iedereen zich zo druk over 2 of 3 'onzin' threads?:rolleyes::)
|
Een beter forum begint bij jezelf ja. Maar ik moet zeggen dat ik nooit echt een idee heb om ergens over te gaan praten, wel om ergens op te reageren :p Dus laat ik het maken van threads over aan jullie, en hou ik me het recht voor om daarover te zeiken. :p
Maar dat betekent ook dat anderen mogen zeiken. Of dat nou op elkaar is of op het onderwerp van de thread zal mij een worst wezen.
Wil alleen de boodschap meegeven: mens erger je niet, dan word je leven een stuk aangenamer, en heb je vast wat jaartjes langer te leven. :D |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Ik denk dat het een beetje onzinnig is om speciaal hiervoor een nieuw forum aan te maken hoor.Als je over muziek wil praten moet je maar naar het Music Discussion forum gaan.. Het Holland forum is IMO bedoelt voor alle onzin in het Nederlands (zowel muziek discussies als onzin). |
Is waar...
| quote: | | Wil alleen de boodschap meegeven: mens erger je niet, dan word je leven een stuk aangenamer, en heb je vast wat jaartjes langer te leven |
Is nog veel meer waar...
en nog een eigen inbrengetje: Het 3 woorden verhaal was nog een grappige draad, waar ik iig erg om heb gelachen, maar wat is er nou leuk aan Het Langste Cijfer? Ik vind het persoonlijk dus zeker wel een verschil in nivo tussen deze twee draadjes.
En Het Langste Cijfer klinkt ook gewoon meer als een SBS6 actie om zendtijd te vullen...:rolleyes: :D :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DjSuez
maar wat is er nou leuk aan Het Langste Cijfer? Ik vind het persoonlijk dus zeker wel een verschil in nivo tussen deze twee draadjes.
|
Ehm, volgens mij snappen sommigen het iet echt...
Dezethread was bedoeld als sarcastische antwoord op die 2 threads. Omdat mr marcello het dikke onzinthreads vind heeft hij ook maar zo'n thread gestart om te laten zien dat t apethreads zijn...
en ik ben t volldig met hem eens:):toocool: :cool: |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by Optimus
Ehm, volgens mij snappen sommigen het iet echt...
Dezethread was bedoeld als sarcastische antwoord op die 2 threads. Omdat mr marcello het dikke onzinthreads vind heeft hij ook maar zo'n thread gestart om te laten zien dat t apethreads zijn...
en ik ben t volldig met hem eens:):toocool: :cool: |
Maar hij is wel 1 van de gaste die 't meeste gepost heeft in de threads ... dat kan dan weer wel :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
|
|