|
Nummers die je graag ge-remixed zou zien
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Welke nummers zou je graag geremixed zien en (misschien wel belangrijker): door wie?. Hoeft niet perse een (oude) trance plaat te zijn, mag van alles zijn.
Ik zou graag wel een remix van Isaac zien van Prodigy - No good (start to dance). Volgens mij kan hij daar een heel vette plaat van maken.
Ik kan zo snel niet even wat meer bedenken. kom later met meer |
|
|
| mr.marcello |
Daar noem je inderdaad een supernummer!! Ben heel benieuwd wat er dan eventueel uit komt rollen.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| DJ_Siesta |
isaac?? iets moois van maken???
gheghe, ja komt door me smaak hoor, maar isaac? |
|
|
| Teknikol |
| Solid Sessions - Janeiro (Chicane remix) ofzo.... |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
isaac?? iets moois van maken???
gheghe, ja komt door me smaak hoor, maar isaac? |
Persoonlijk vind ik zijn nummers stuk voor stuk goed, vooral The truth en loving you.
Maar i.p.v. commentaar te leveren, welke nummers zou jij geremixed willen zien? |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Een Oliver Lieb Remix van Push - Strange World (2000 Remake) in de style van Subraumstimulation |
|
|
| John |
chicane - saltwater (flutlicht remix) lijkt me wel wat..
verder mogen flutlicht/chicane/thrillseekers van mij van alle nrs een remix maken want ik vind bijna al hun remixen goed:) |
|
|
| DJ_Siesta |
okay, Cosmic Guy, smaken verschillen idd. PEACE!
ik zou graag Pulser - Cloudwalking geremixed worden door Armin van Buuren
dus
Pulser - Cloudwalking (Armin's van Buuren Rising Star Remix) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
okay, Cosmic Guy, smaken verschillen idd. PEACE!
ik zou graag Pulser - Cloudwalking geremixed worden door Armin van Buuren
dus
Pulser - Cloudwalking (Armin's van Buuren Rising Star Remix) |
haha ik wilde eerst pulser - cloudwalking flutlicht remix posten..maar toch maar veranderd:) vind een avb remix ook niet gek trouwens:D |
|
|
| Cosmic Guy |
Rank 1 - Symsonic (Dumonde remix). Deze komt nog uit. Ik hoorde hem voor het eerst op Bitte Ein BEat 2 year celebration party in Locomotion, echt een heel phat nummer.
Sash - Equador (Dumonde NON-VOCAL remix)
Best moeilijk nog dit trouwens.. |
|
|
| babbel |
Een Ferry Corsten remix van Camille Saint Saens - La Dance Macabre.
Voor diegene die niet weten wat het is : het nummer van het spookslot in de efteling :p |
|
|
| tijs08 |
Cloud 69 - When I Close My Eyes
en dan geremixed door Ferry of Armin :D
dit vind ik het echt een vet nummer. Het is al wel bijna 2 jaar oud, en dat kun je ook horen. Zo zijn er heeel veel oude trance nummers die vet zijn, maar erg 'leeg' klinken vergeleken met de trance van nu. |
|
|
|
|