return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Nummers die je graag ge-remixed zou zien
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Welke nummers zou je graag geremixed zien en (misschien wel belangrijker): door wie?. Hoeft niet perse een (oude) trance plaat te zijn, mag van alles zijn.

Ik zou graag wel een remix van Isaac zien van Prodigy - No good (start to dance). Volgens mij kan hij daar een heel vette plaat van maken.

Ik kan zo snel niet even wat meer bedenken. kom later met meer
mr.marcello
Daar noem je inderdaad een supernummer!! Ben heel benieuwd wat er dan eventueel uit komt rollen.....

Met vriendelijke groet.
DJ_Siesta
isaac?? iets moois van maken???

gheghe, ja komt door me smaak hoor, maar isaac?
Teknikol
Solid Sessions - Janeiro (Chicane remix) ofzo....
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
isaac?? iets moois van maken???

gheghe, ja komt door me smaak hoor, maar isaac?


Persoonlijk vind ik zijn nummers stuk voor stuk goed, vooral The truth en loving you.

Maar i.p.v. commentaar te leveren, welke nummers zou jij geremixed willen zien?
AFTERNATIVE
Een Oliver Lieb Remix van Push - Strange World (2000 Remake) in de style van Subraumstimulation
John
chicane - saltwater (flutlicht remix) lijkt me wel wat..
verder mogen flutlicht/chicane/thrillseekers van mij van alle nrs een remix maken want ik vind bijna al hun remixen goed:)
DJ_Siesta
okay, Cosmic Guy, smaken verschillen idd. PEACE!

ik zou graag Pulser - Cloudwalking geremixed worden door Armin van Buuren

dus

Pulser - Cloudwalking (Armin's van Buuren Rising Star Remix)
John
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
okay, Cosmic Guy, smaken verschillen idd. PEACE!

ik zou graag Pulser - Cloudwalking geremixed worden door Armin van Buuren

dus

Pulser - Cloudwalking (Armin's van Buuren Rising Star Remix)


haha ik wilde eerst pulser - cloudwalking flutlicht remix posten..maar toch maar veranderd:) vind een avb remix ook niet gek trouwens:D
Cosmic Guy
Rank 1 - Symsonic (Dumonde remix). Deze komt nog uit. Ik hoorde hem voor het eerst op Bitte Ein BEat 2 year celebration party in Locomotion, echt een heel phat nummer.

Sash - Equador (Dumonde NON-VOCAL remix)

Best moeilijk nog dit trouwens..

babbel
Een Ferry Corsten remix van Camille Saint Saens - La Dance Macabre.

Voor diegene die niet weten wat het is : het nummer van het spookslot in de efteling :p
tijs08
Cloud 69 - When I Close My Eyes

en dan geremixed door Ferry of Armin :D

dit vind ik het echt een vet nummer. Het is al wel bijna 2 jaar oud, en dat kun je ook horen. Zo zijn er heeel veel oude trance nummers die vet zijn, maar erg 'leeg' klinken vergeleken met de trance van nu.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement