|
id&t in de problemen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
Hmm ik kan der eigenlijk helemaal niet mee zitten dat het nu slechter gaat met id-t. Van mij mag die radiozender ook wel opdoeken want ze draaien over het algemeen echt wazig troep overdag en s'ochtends...ik hoop alleen niet dat de prijzen van de feesten zullen stijgen hierdoor maar dat zal vast wel gaan gebeuren.. |
die muziek is juist fat chill!! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by AlFerox
tja, 't is maar wat je onder prima verstaat he. |
:D
tja, respect misschien toch wel voor zijn ondernemers'kwaliteiten' (tenslotte is ID&T een groot bedrijf in de dance wereld geworden). maar niet omdat ie nou zoveel goeds voor de dance scene heeft gedaan... |
|
|
| franzelare |
overal gaat het slecht dus waarom bij ID&T niet maar aan de andere kant al hun feesten zijn uitverkocht dus of ze kunnen niet rekenen als ze een feest organiseeren? of de inkomsten door de horeca verkoop loopt idd terug of het is gewoon een verkapte opruiming van het personeels bestand!
Ik denk zelf dat ze gewoon iets tehard geprobeerd hebben te groeien en dat is tegen gevallen omdat er nog andere organizaties zijn die feesten geven die ook goed zijn. ID&T heeft dus geen monopoly positie wat ze eigenlijk zouden willen. het is dus volgens mij gewoon een verkapte opruiming van het personeels bestand om zo kosten terug te dringen en meer geld te verdienen! want verlies maken ze echt niet! |
|
|
| arno |
| Ik dacht juist dat het goed ging met id$t, in de laatste paar weken zie je elk reclame blok 4 reclames voorbijkomen. van die cd van gielen, van id$t hard trance, van dana, en ik zag 1 keer zelfs id$t techno. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by arno
Ik dacht juist dat het goed ging met id$t, in de laatste paar weken zie je elk reclame blok 4 reclames voorbijkomen. van die cd van gielen, van id$t hard trance, van dana, en ik zag 1 keer zelfs id$t techno. |
Wat dacht je dan wat id&t aan licenties moet betalen om al die platen op die cd te kunnen zetten. Aangezien platenmaatschappijen ook last hebben van neergaande verkoop cijfers (mede te danken aan het branden :disbelief ) vragen die steeds meer geld.
ID&T zal er wel aan verdienen maar dan moet de verkoop van zo'n cd wel hoog liggen. (maar ik denk dat 50% van die platen toch in het beheer zijn van id$t) |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by magrec
(maar ik denk dat 50% van die platen toch in het beheer zijn van id$t) |
als het niet meer is.... |
|
|
| AlFerox |
[fantasie-mode]
ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er zou gebeuren wanneer id$t failliet wordt verklaard ofzo.
er valt dan een groot gat, ben benieuwd hoe dat opgevuld wordt. of misschien is dat niet eens nodig, er zijn zoveel feestjes tegenwoordig!
[/fantasie-mode] |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by AlFerox
[fantasie-mode]
ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er zou gebeuren wanneer id$t failliet wordt verklaard ofzo.
er valt dan een groot gat, ben benieuwd hoe dat opgevuld wordt. of misschien is dat niet eens nodig, er zijn zoveel feestjes tegenwoordig!
[/fantasie-mode] |
Punt 1. Ik doe al jaren zonder hun feesten
Punt 2. Ik doe al jaren zonder hun cd's
Punt 3. Ik doe al jaren zonder hun radiostation
Punt 4. Ik doe al jaren zonder hun magazines
Punt 5. Ik doe al jaren zonder DJ Jean :D
Dus er zal voor mij zekers leven na ID$T zijn als dit zou gebeuren. |
|
|
| Biohazard |
| Hoe gaat het trouwens met UDC? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Hoe gaat het trouwens met UDC? |
Ze geven weer een apres ski party in Eindhoven dus slecht :toothless :toothless |
|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
die muziek is juist fat chill!! | Dat kan natuurlijk ook, ik vind er iig geen hol aan (op een enkel nummertje na dan), ach ja Lekker boeiend.. |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Punt 1. Ik doe al jaren zonder hun feesten
Punt 2. Ik doe al jaren zonder hun cd's
Punt 3. Ik doe al jaren zonder hun radiostation
Punt 4. Ik doe al jaren zonder hun magazines
Punt 5. Ik doe al jaren zonder DJ Jean :D
|
:D :D :D lol!
same here overigens... ik doe echt NIETS meer met ID&T. Want ik vind dat als je wat te zeiken hebt, dan maar gewoon niet moet gaan. en ik heb wat te zeiken, dus ik ga niet :D |
|
|
|
|