return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
id&t in de problemen? (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ_Siesta
ik zou niet kunnen zonder id-t radio, sochtend wordik er mee wakker, en ik val dermee in slaap

echt TOP zender, vooral donderdagavond emt armin, als dat weg gaat is dat mooi KUT :mad: :mad: :whip:
jploveparade
quote:
Originally posted by AlFerox
[fantasie-mode]
ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er zou gebeuren wanneer id$t failliet wordt verklaard ofzo.
er valt dan een groot gat, ben benieuwd hoe dat opgevuld wordt. of misschien is dat niet eens nodig, er zijn zoveel feestjes tegenwoordig!
[/fantasie-mode]

Mayday, Lovestern Galaktika, Nature One, Sonne Mond und Sterne, Rosenmontagrave, Loveparade...

Lekker naar Duitsland :D

Afgezien van Mysteryland en Thunderdome al 4 jaar niet meer naar ID&T feesten geweest :)
ScuL
Ik kan ID&T wel waarderen, al ben ik het niet eens met het grootste deel van hun feestbeleid.
Dingen als Convertible & Soap mogen van mij per direct worden geschrapt. Innercity vind ik ook niets meer...
Innercity zou hét feest zijn met de 'innovatieve' nieuwe stijl in de dance-scene, ieder jaar weer. Hm nou sinds '99/'00 is dat niet echt meer het geval naar mijn smaak.

Sensation is prachtig om eens mee te maken maar veel te groot waardoor er commerciëel gedraaid moet worden, omdat het niet te hard en ook niet te zacht kan zijn. Trance Energy vind ik nog steeds vet, jammer dat het gelijk viel met Qlimax vorige keer. Kan er net zo op uit m'n dak als op Hardstyle hoor, dan maar een kinderfeestje lekker pech :p

Thunderdome blijft het kindje van ID&T, en ze boeken er nog steeds succes mee. Ondanks dat 'gabbers' door de media verdoemd zijn tot racistische hooligans e.d.

ID&T radio roeleert, alhoewel ik die meuk die ze overdag uitzenden niet zo lekker vind. De avondprogrammering daarentegen is heerlijk, vooral de woensdag en de donderdag. En als ze dan met NightLife eens wat livesets uitzenden is het feest helemaal compleet. ID&T moet echt in de ether..! :)
Biohazard
Dat over innercity is dus echt onzin. Innercity was the laatste 2 jaar meer richting "de volwassenere" progressive en techno gegaan in plaats van trance. Dit jaar is de line up weer goed, alleen hoe in godsnaam heeft ID-T het in hunnhoofd gehaald om die k*T DANA op de main stage te zetten. Hardstyle hoort niet op Innercity, en sommige mensen die op deze stroming af komen al helemaal niet.
kolkiewolkie
kvroeg me al af wanneer zoiets zou komen.... als je nou gezond gaat nadenken is 67 man ook belachelijk veel en zon radiozender kost natuurlijk ook onwijs veel doekoetjes om in de lucht te houden, zeker daar het praktisch nix oplevert en je wel een LEL van een server nodig heb om ook al die internetactiviteiten in de lucht te houden...

magoed, ik heb nix tegen ID&T, ik w8 af.

trouwes wel opmerkelijk dat zoiets nou weer naar buiten gebracht wordt... zulke dingen gebeuren zoooooooo vaak en dat hoor je nooit..

[verdenkmode]
kunnnen ze die belachelijke prijzen natuurlijk weer gaan zitten verantwoorden van: zie je wel, kost veel geld allemaal :p
[/verdenkmode]
ScuL
quote:
Originally posted by Biohazard
Dat over innercity is dus echt onzin. Innercity was the laatste 2 jaar meer richting "de volwassenere" progressive en techno gegaan in plaats van trance. Dit jaar is de line up weer goed, alleen hoe in godsnaam heeft ID-T het in hunnhoofd gehaald om die k*T DANA op de main stage te zetten. Hardstyle hoort niet op Innercity, en sommige mensen die op deze stroming af komen al helemaal niet.

Ik vind het geen onzin, Techno is niet echt de 'nieuwe commerciële innovatieve stroom'... het is wel populairder geworden met de jaren maar afgezien van een paar plaatjes van Marco V vorig jaar is Trance helemaal in een hoekje gedrukt. Vond ik raar.

De line-up dit jaar vind ik net zo slecht als vorig jaar dus wees maar niet bang, ik ga niet nog eens 45€ uitgeven aan zo'n schijtfeest. Zelfs niet als Dana er staat. :)
basvh
denk dat duncan nou bezig is om zijn lambo in te ruilen :D :D :D

vind dat id-t wel minder is geworden de laatste jaren. Ze hebben geen mooie buitenlocatie meer. 1e sensation was top en had internationale aanzien, nu is het wel erg commercieel geworden. De laatste trance energy lang en aan niet uitverkocht. Innercity line up nou ook niet echt om naar huis te schrijven.

quote:
Ik kan ID&T wel waarderen, al ben ik het niet eens met het grootste deel van hun feestbeleid.Dingen als Convertible & Soap mogen van mij per direct worden geschrapt

Ben ik niet met je eens, tis juist goed dat ze een keer wat nieuws proberen.

quote:
Hoe gaat het trouwens met UDC?

iets beter denk ik, Dance Valley was weer een succes, 4 elements in mei dik uitverkocht, in september iets minder. Kaartverkoop Impulz december loopt als een trein. Yoji cd loopt ook goed. Maar ja UDC heeft niet zo veel van die nevenactiviteiten als id-t

quote:
Ze geven weer een apres ski party in Eindhoven dus slecht

tis in den bosch, en de feesten worden goed door carnavals en ski hut types bezocht. Tis trouwens al de 3e of 4e keer dat ze dat organiseren
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by basvh
denk dat duncan nou bezig is om zijn lambo in te ruilen :D :D :D

ik denk dat ie eerst aan het sparen is voor een nieuwe krachtbron voor die kar :p (die heb ie opgeblazen in september tijdens de quote challenge :D )

en soap loopt volgens mij ook als een tiet, alleen TOTAAAAL anders (geen promotie, wel champagne, wazige muziek, zeg maar een feest voor de uberlete luitjes van de samenleving)
eieregooie
Kdenk dat ID&T ut wel overleefd hoor... Ze moeten zich alleen niet meer zo overal mee willen bemoeien...
Miss Proximus
minder! mijn hele toekomstplan in duigen :(

dan toch maar een carriere in de UK :)

hoop dat ID&T er weer bovenop komt!!

Optimus
wat voor carriere?:D
jploveparade
Duncan's girlfriend.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement