|
Any language other than English
|
View this Thread in Original format
| Vector A |
καλημέρα!
Voici un fil de discussion où on peut parler n'importe quelle langue sauf l'anglais.
Creo que será más interesante escribir en idiomas hablados por varias personas aquí.
Ma potete scrivere quello che volete a condizione che non sia in inglese.
:disbelief |
|
|
| Dykes_on_Jay |
| Speak American! |
|
|
| Vector A |
| No hablo americano. :( |
|
|
| Alex |
| Donald Trump ing LOVES latinos. |
|
|
| Trance-M |
| Wir fahren Omnibus |
|
|
| Trance-M |
| Google is echt ruk in vertalen! |
|
|
| djshire |
| I'm learning Spanish from an app called Duolingo. Then I'm going to learn Italian, then Russian. |
|
|
| Jon_Snow |
How bout Engrish?
 |
|
|
| JEO |
| Jeg elsker dig Hjørdis. |
|
|
|
|