|
Dutch Dimension, wie gaat?
|
View this Thread in Original format
| Sabina |
Ik hoor niemand hier over dat feestje.
Ik weet de line up is niet zo heel geweldig maar Dutch Dimension vind ik altijd wel een gezellig feestje. Zowiezo de HMH is heerlijk.
Wie gaat er ook naar dit feestje? |
|
|
| Sabina |
| nee ik zie dat er errug weinig animo voor is. |
|
|
| eieregooie |
| Owjah... moet nog ff kaartjes kopen :D |
|
|
| Flipper01 |
| Ik vind de line-up ook erg tegenvallen hoor, en er zijn betere feestjes rond die tijd ;) |
|
|
| basd |
| Ook niet helemaal mijn line-up, maar ik ga toch, want ik kan er werken.. Toch wel geinig. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| 23 nov draait Marco V in de Index zag ik dus misschien kaggel ik daar wel ff heen na me werk! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
23 nov draait Marco V in de Index zag ik dus misschien kaggel ik daar wel ff heen na me werk! |
en DD dan?:conf: |
|
|
| kolkiewolkie |
ja even een paar dingen !
allereerst: petrus, ga jij 22 november nog naar Index als Marco V daar komt? dag later is ie trouwes in lucky voordat ie naar A'dam blaast :) . zo ja: let meknow, want NIEMAND wil daar verder naartoe :( en alleen zuigt ook behoorlijk (frans heb tentamens, kuipers zit onder de plak, flockers kunnen ook nie :( )
dan: wat is dat megarelaxte nummer op de achtergrond van de DD-site?
check
http://www.dutchdimension.nl/dimension2.html
om het te luisteren :)
dank voor uw aandacht :D |
|
|
| Donna |
Ja das een heerlijk nummer,Oaky used m in die beachpop set
das euhm,beauty never fades van euhm,kom ik nog op terug:P |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Donna
Ja das een heerlijk nummer,Oaky used m in die beachpop set
das euhm,beauty never fades van euhm,kom ik nog op terug:P |
Van Sasha en Junkie XL (onder de naam Radio XL ofzo..)
Hoop dat Tom H. em wel meeneemt zaterdag :). Bij Capital was dat wel effe genieten nl. |
|
|
|
|