|
שלום, אני חדש בפורום
|
View this Thread in Original format
| coby |
אני גר בגדרה , איפה שכל האפרו ישראלים גרים ...
חבר של יובל האפרו פולני.. sup yuval ?
והינה האתר שלי
www.mp3.com/fantazy
.. תנו לי תגובות לטראק החדש שלי
cut codes
peace :toocool: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שלום וברוך הבא
אני אורן, נעים מאוד
תהנה פה, ואל תשכח להציג את עצמך בטרד
Meet The Crew |
|
|
| divx-master |
ברוךךך הבאאא גברררר
תהנהה פההה
חח לא יקחח הרבהה זמן ואתה תבלהה פפהההה הרבבבבבבבבבבבבבבבבה
וסתםם שאלהה איך הגעת לפה ????1 |
|
|
| DjChook |
ואלה ברוך הבא אחי
אתה גם בן 14 ? |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא לפורום אחי
אני רועי אחד משלושת המודים
אם יש לך בעיה אל תהסס לפנות לאחד משלושתנו |
|
|
| YuVaL |
אהלןןןןןן וסהלן אחויה
כן כן סוף סוף עוד נציג מגדרה הגיע הזמן
:)
כן צוק גם הוא בן 14... עוד מעט 15 אני מבקש
;) |
|
|
| NaOren |
ממצב אח"ש
תהנה פה..!
אני אורן מר"ג
17 |
|
|
| MoSH_MaN |
חחחחח
עוד ליגיונר הגיע
ברוך הבא
אני מוש
וזה מעליב אם אפילו תשאל מי אני ,כי זה ברור שאני שולט פה !! יא זבלללל
חחח סתם
Welcomeeeeeeeeeeeeeeee :eyes: |
|
|
| oDrori |
וולקאם אבורד אחי, אני עודד
וכל מה שאתה קורא פה מאנשים תתעלם, למה אנחנו נכחיש אם תנסה להוציא את זה לאור |
|
|
| luckystrike |
מה המצב אח שלו ?
קיצר אם יש בעיה אל תהסס לפנות , תעשה חיים וכל מה שהאחרים כתבו פה
תוסיף פוסט שלך ל
MEET THE CREW
ואם תתמיד ותקנה לכולנו סוכריות על מקל
אז יצרפו אותך למפה של כולם ...
סורי שאני מחליף נושא לשנייה - יובל אתה מכירר אחד גלעד מגדרה
גדול ממני בשנה והוא תימני קטן כזה
מצחיק אחושרמוטה...
יש מצב ? |
|
|
| Tarantula |
ברוך הבא אח שלי!!!!!!
מקווה שתהנה פה איתנו:D :D :D
רק אל תעזוב אותנו אחרי ההודעה הראשונה כמו שעושים הרבה חדשים...:rolleyes:
דרך אגב, אני אלונה נעים מאוד:D |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה המצב אח שלו ?
קיצר אם יש בעיה אל תהסס לפנות , תעשה חיים וכל מה שהאחרים כתבו פה
תוסיף פוסט שלך ל
MEET THE CREW
ואם תתמיד ותקנה לכולנו סוכריות על מקל
אז יצרפו אותך למפה של כולם ...
סורי שאני מחליף נושא לשנייה - יובל אתה מכירר אחד גלעד מגדרה
גדול ממני בשנה והוא תימני קטן כזה
מצחיק אחושרמוטה...
יש מצב ? |
אלעד מה? |
|
|
|
|