|
3-0! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
אבל בחיייט מנצ'סטר שיחקו בלי 10 שחקני הרכב...
זה היה משחק שלא היה חשוב להם כי הם בכל מקרה עולים...
אז כוס אמק, אומנם הניצחון ישאר ועוד כמה שנים לא יזכרו מה ולמה ואיזה שחקנים שיחקו
עדיין לא הייתי מתלהב מהמשחק שלהם היום כי זה לא שהיה להם יריב טוב ...... |
קודם כל הם היו עם 6 שחקני הרכב .... נתחיל מזה
ובאמת כל הכבוד להם... ז'אוטאוטס שחקן פשוט ענק... נשבע לכם הכי טוב בחיפה
הרבה יותר טוב מרוסו האפס הזה...
חוץ מזה אני שונא את מנצ'סטר בדם!!!!!! שתפסיד אפילו לכפר קנא מצדי
העיקר שיפסידו
חבל שחיפה לא עלתה לשלב הבא
לפחות נקווה שאולי נגיע לשלב השלישי של אופא ושם נצליח בעזרת השם
ולא גם אני לא אוהד חיפה |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by NaOren
אבל בחיייט מנצ'סטר שיחקו בלי 10 שחקני הרכב...
...... |
איזה 10?
היה חסר להם את ואן ניסטלרוי, בקהאם, ורון, קין וגיגס
סולשייאר שיחק
סקולז שיחק
פורלאן שיחק
פורצ'ון שיחק
נוויל שיחק
סילבסטרה שיחק
פרדיננד שיחק
ההרכב הזה לוקח ביום טוב חצי מהקבוצות בעולם
מכבי פשוט שיחקו יותר טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
אבל בחיייט מנצ'סטר שיחקו בלי 10 שחקני הרכב...
זה היה משחק שלא היה חשוב להם כי הם בכל מקרה עולים...
אז כוס אמק, אומנם הניצחון ישאר ועוד כמה שנים לא יזכרו מה ולמה ואיזה שחקנים שיחקו
עדיין לא הייתי מתלהב מהמשחק שלהם היום כי זה לא שהיה להם יריב טוב ...... |
קודם כל הם היו עם 6 שחקני הרכב .... נתחיל מזה
ובאמת כל הכבוד להם... ז'אוטאוטס שחקן פשוט ענק... נשבע לכם הכי טוב בחיפה
הרבה יותר טוב מרוסו האפס הזה...
חוץ מזה אני שונא את מנצ'סטר בדם!!!!!! שתפסיד אפילו לכפר קנא מצדי
העיקר שיפסידו
חבל שחיפה לא עלתה לשלב הבא
לפחות נקווה שאולי נגיע לשלב השלישי של אופא ושם נצליח בעזרת השם
ולא גם אני לא אוהד חיפה
וגם חבר שלי היה בקפריסין אתמול... עוד מניאק שמצטרף לחבורה...
:) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וגם חבר שלי היה בקפריסין אתמול... עוד מניאק שמצטרף לחבורה...
:) |
יוואו איזה מצחיק היה היום..
זה שנסע לקפריסין הגיע היום לבי"ס
והוא בכלל הילד הכי מצחיק שיש...
אז היום היה איתו שיא הצחוקים....
איזה כייייף לו יאאלה |
|
|
| jploveparade |
| Mazzeltov Haifa |
|
|
| Izzy |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Mazzeltov Haifa |
nice one!
now if only i were to understand dutch so easily ;):p |
|
|
| MoSH_MaN |
די אוהדי מכבי ת"א
תפסיקו לא לפרגן
זה ממש לא משנה מי לא שיחק כי תא זה לא יזכרו
די כבר אנערף |
|
|
| DjChook |
יוווו למי אכפת את מה יזכרו או לא
אני אהדתי כל המשחק את חיפה
וזה ממש כבוד להסתכל על תוצאה ולהגיד
וואו, הישג לישראל
אבל תכלס המשחק היה חלש,
מנצסטר היו זבלים,
לא משנה מי שיחק, הם היו גרועים
ויעקובו גם היה זבל...
אז אל תגידו שחיפה שיחקו כאלה תותחים
זאטוטוטוטוס הזה קיבל 10 במעריב, על מה ?
אז התלבש לו כדור יפה, אני לא אומר שזה לא גול מדהים
אבל מיהו בכלל ?!
מה עשיתם מיזה...
חיפה לפני שבוע ולפני הפגרה זוינה ושיחקה בכזאת אפסיות מול לברקוזן, ופתאום כולם שוכחים את זה
אז הם קבוצה טובה , אבל להירגע |
|
|
| nesher |
| quote: | Originally posted by DjChook
יוווו למי אכפת את מה יזכרו או לא
אני אהדתי כל המשחק את חיפה
וזה ממש כבוד להסתכל על תוצאה ולהגיד
וואו, הישג לישראל
אבל תכלס המשחק היה חלש,
מנצסטר היו זבלים,
לא משנה מי שיחק, הם היו גרועים
ויעקובו גם היה זבל...
אז אל תגידו שחיפה שיחקו כאלה תותחים
זאטוטוטוטוס הזה קיבל 10 במעריב, על מה ?
אז התלבש לו כדור יפה, אני לא אומר שזה לא גול מדהים
אבל מיהו בכלל ?!
מה עשיתם מיזה...
חיפה לפני שבוע ולפני הפגרה זוינה ושיחקה בכזאת אפסיות מול לברקוזן, ופתאום כולם שוכחים את זה
אז הם קבוצה טובה , אבל להירגע |
אחי , גם נגד לברקוזן
חיפה פשוט היו הרבה יותר טובים
זה שהיה להם מזל של חרא
לא אומר
ראית את ההחטאה של איגביני
כמה החמצות בסוף?
זה קקה של דבר
וחוץ מזה
כל הגולים של לברקוזן
אותו גועל נפש
בנגיחה מגעילה כזאתי
גם במשחק הראשון חיפה היו יותר טובים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מנצסטר היו זבלים,
לא משנה מי שיחק, הם היו גרועים
ויעקובו גם היה זבל...
אז אל תגידו שחיפה שיחקו כאלה תותחים
זאטוטוטוטוס הזה קיבל 10 במעריב, על מה ?
אז התלבש לו כדור יפה, אני לא אומר שזה לא גול מדהים
אבל מיהו בכלל ?!
|
לא יודע אם מגיע לו 10 באמת... אבל 9 לפחות לפי דעתי
אחי הראיית משחק שלו זה משהו לא נורמלי... אני לא בא כדי להגן על חיפה והכל כי היא על הזין שלי אבל ז'אוטאוטס אחד השחקנים היותר טובים שנחתו בארץ הזאת לפי דעתי
וזה לא פעם ראשונה שאני מקבל הוכחה לזה שהוא טוב... ולא סתם הוא הקפטן של הנבחרת שלו אתה יודע... |
|
|
| MoSH_MaN |
זאוטאטאס עושה להם מלאאאאאאאאאאאאא
הוא שחקן אדיר
נכון העיתנוים מגזימים
9 בהחלט מגיע לו
10 לא הייתי נותן לאף אחד
אבל עדיין מה זה משנה |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by Scorchio
איזה 10?
היה חסר להם את ואן ניסטלרוי, בקהאם, ורון, קין וגיגס
סולשייאר שיחק
סקולז שיחק
פורלאן שיחק
פורצ'ון שיחק
נוויל שיחק
סילבסטרה שיחק
פרדיננד שיחק
ההרכב הזה לוקח ביום טוב חצי מהקבוצות בעולם
מכבי פשוט שיחקו יותר טוב |
עוד אחד מבין...
בקהאם גיגס ורון ניקי באט = קישור!
קבוצה לא יכולה לשחק בלי קישור!
פרגסון עלה עם הגנה רגילה כדי לא לחטוף הרבה בגלל שלא היה לו קישור!
והם עשו עבודה מצוינת אחושילינג
ועוד שחקן חשוב מאוד ששכחת... זה בארטז!
כולם מדברים על בקהאם שחסר וזה.. אבל דוגרי בארטז שוער יותר טוב מריקארדו ואני חושב שאם הוא היה משחק אז התוצאה לא הייתה ככה...
עכשיו אתה תגיב ש
"אף שוער לא יכול לקחת בעיטות כאלה"
אבל אף פעם לא נוכל לדעתת..
בכל מקרה.. בלי קישור, בלי שוער, בלי הסוקרר הראשי... תאמין לי.. זה לא כזה הזיז לפרגסון.. העיקר שהשחקנים שלו נחים..
כמו ההפסד בגביע לאפסיוויץ.. הוא הפסיד 2-0 ואמר שזה תוצאה טובה
מנצ'סטר עלתה ממקום ראשון וזה לא אכפת לה אם זה עם מאזן מלא או לא..
המנוחה של החשקנים יותר חשוב.. נקודה.
מגיע פירגון למכבי חיפה, אנ'לא אומר שלא.. אבל זה לא חוכמה לשחק מול חצי קבוצה.. אפילו פחות.
במיוחד שחוליה שלמה של קבוצה חסרה. |
|
|
|
|