|
3-0! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
בגול הראשון אני די בספק אם אפשר לקחת
כי השוער לא הכי ראה אותו והוא הסתובב לו
אבל את הגול השני פשוט אין סיכוי
מדוייק לחיבור למעלה
פשוט מדוייק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בגול הראשון אני די בספק אם אפשר לקחת
כי השוער לא הכי ראה אותו והוא הסתובב לו
אבל את הגול השני פשוט אין סיכוי
מדוייק לחיבור למעלה
פשוט מדוייק |
והגול השלישי פנדל אז גם קשה
דרך אגב למי שלא יודע הפועל הפסידה אתמול 1-0 ללידס
שער די יפה של לידס |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
עוד אחד מבין...
בקהאם גיגס ורון ניקי באט = קישור!
קבוצה לא יכולה לשחק בלי קישור!
פרגסון עלה עם הגנה רגילה כדי לא לחטוף הרבה בגלל שלא היה לו קישור!
והם עשו עבודה מצוינת אחושילינג
ועוד שחקן חשוב מאוד ששכחת... זה בארטז!
כולם מדברים על בקהאם שחסר וזה.. אבל דוגרי בארטז שוער יותר טוב מריקארדו ואני חושב שאם הוא היה משחק אז התוצאה לא הייתה ככה...
עכשיו אתה תגיב ש
"אף שוער לא יכול לקחת בעיטות כאלה"
אבל אף פעם לא נוכל לדעתת..
בכל מקרה.. בלי קישור, בלי שוער, בלי הסוקרר הראשי... תאמין לי.. זה לא כזה הזיז לפרגסון.. העיקר שהשחקנים שלו נחים..
כמו ההפסד בגביע לאפסיוויץ.. הוא הפסיד 2-0 ואמר שזה תוצאה טובה
מנצ'סטר עלתה ממקום ראשון וזה לא אכפת לה אם זה עם מאזן מלא או לא..
המנוחה של החשקנים יותר חשוב.. נקודה.
מגיע פירגון למכבי חיפה, אנ'לא אומר שלא.. אבל זה לא חוכמה לשחק מול חצי קבוצה.. אפילו פחות.
במיוחד שחוליה שלמה של קבוצה חסרה. |
מסכים עם כל מילה שלך...
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
בגול הראשון אני די בספק אם אפשר לקחת
כי השוער לא הכי ראה אותו והוא הסתובב לו
אבל את הגול השני פשוט אין סיכוי
מדוייק לחיבור למעלה
פשוט מדוייק |
את הגול הראשון אפשר לקחת
ואת הגול השני אפשר לקחת
ואם היתה הגנה יותר טובה לא היה פנדל
אז די לזיין ת'שכל...
אין דבר כזה גול שאי אפשר לקחת....
אולי אם זה מספרת או וולה
אבל אם השוער היה ממוקם יותר טוב והיה יותר ערני הוא לא היה חוטף את זה...! |
|
|
| MoSH_MaN |
אם אם ואם!!!!!
די כבר!!
זה בידיוק הקטע!!
הכל זה אם
ואם הייתי עושה את זה
אבל מה לעשות
קקי!!!!!
ככה זה
STOP BITCHING |
|
|
| SiLvErSkY |
לא.. הקטע הוא שמעצבן אותי שאומרים
"לא משנה איזה שחקנים שיחקו במנצ'סטר.. העיקר שניצחנו, וזה ניצחון גדול ובלה בלה בלה"
או כמו שסקורצ'יו הזה אמר
"אותו הרכב של מנצ'סטר היה לוקח כל קבוצה אחרת"
זה אחושילינג בולשיט..
ממ.. בפנדל האחרון שאני זוכר שבעטו לבארטז הוא לקח אותו כמו גדול.. והוא יודע להתמקם כמו מלך... אנ'לא יודע אם היית אותה תוצאה.. אבל אני יודע שאם כל ההרכב היה משחק לא היה לחיפה סיכוי כ"כ
ראו במשחק שחסר למנצסטר קשר הגנתי - קין או באט בדרך כלל... אם הם היו משחקים אנ'לא חושב שחיפה היתה מגיעה למצבים שלה..
ממ.. בקשר למשחק של הפועל לידס.. היה משחק חמוד.. חסר להפועל תל אביב את אוסטראץ שיעשה גול ממצבים בודדים.. אבל חוץ מזה יש להם קבוצה נחמדה.. נקווה שבארץ הם יצליחו למחוק את ה-1-0
אגב.. המספרת של ברמבי במחצית הראשונה והמשחק של וידוקה היו פשוט יוצאים מין הכלל. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
ממ.. בפנדל האחרון שאני זוכר שבעטו לבארטז הוא לקח אותו כמו גדול.. והוא יודע להתמקם כמו מלך... אנ'לא יודע אם היית אותה תוצאה.. אבל אני יודע שאם כל ההרכב היה משחק לא היה לחיפה סיכוי כ"כ
ראו במשחק שחסר למנצסטר קשר הגנתי - קין או באט בדרך כלל... אם הם היו משחקים אנ'לא חושב שחיפה היתה מגיעה למצבים שלה.. |
קודם כל רוי קין פצוע אז הוא לא היה משחק בלי קשר...
עכשיו זה ממש בולשיט שאתה אומר שלא היה להם קישור והכל
אחרי הכל הם שלטו בכדור הרבה יותר מחיפה...
ואתה ואני יודעים טוב מאוד שההגנה או ההתקפה לא מחזיקה בכדור רוב הזמן אלא הקישור... אז אין לך בסיס בדברים
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
ממ.. בקשר למשחק של הפועל לידס.. היה משחק חמוד.. חסר להפועל תל אביב את אוסטראץ שיעשה גול ממצבים בודדים.. אבל חוץ מזה יש להם קבוצה נחמדה.. נקווה שבארץ הם יצליחו למחוק את ה-1-0
אגב.. המספרת של ברמבי במחצית הראשונה והמשחק של וידוקה היו פשוט יוצאים מין הכלל. |
אוסטרץ' עם כל הכבוד לו היה סתם אגואיסט והוא ממש לא היה טוב לפי דעתי
אז הוא הבקיע בזמנו כמה שערים... ביג דיל... בדיוק כמו שאני לא מתלהב מרוסו וחושב שהוא אגואיסט אפס ככה אני חושב על אוסטרץ'...1
והגומלין לא יהיה בארץ אלא בפירנצה |
|
|
| DjChook |
איזה אנגלית :)
יאלה עבר, נגמר,
מה אתם ממשיכים לדבר על זה
?
יש כבר ארועי ספורט יותר מעניינים מאז
כמו העובדה שליובין סוף סוף שיחק !!!
איזה מלך הוא |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל רוי קין פצוע אז הוא לא היה משחק בלי קשר...
עכשיו זה ממש בולשיט שאתה אומר שלא היה להם קישור והכל
אחרי הכל הם שלטו בכדור הרבה יותר מחיפה...
ואתה ואני יודעים טוב מאוד שההגנה או ההתקפה לא מחזיקה בכדור רוב הזמן אלא הקישור... אז אין לך בסיס בדברים
|
תגיד תדפוק? קשר הגנתי = חלק מההגנה
זה מה שאמרתי שכל הקישור של מנצ'סטר היה חסר ולא היה להם עושי משחק חוץ מסקולס שהיה מצוין.
זה שהם שלטו בכדור זה בגלל ששחקנים במנצ'סטר יודעים לכדרר ולהתמסר כולל ההגנה.. אבל ראית שלא היה קישור שימסור את המסירות עומק.. שיעלה להתקפה וכ"ו.
| quote: |
אוסטרץ' עם כל הכבוד לו היה סתם אגואיסט והוא ממש לא היה טוב לפי דעתי
אז הוא הבקיע בזמנו כמה שערים... ביג דיל... בדיוק כמו שאני לא מתלהב מרוסו וחושב שהוא אגואיסט אפס ככה אני חושב על אוסטרץ'...1
והגומלין לא יהיה בארץ אלא בפירנצה |
אגואסיט אגואסיט ותראה לאן הפועל תל אביב הגיעו בזכותו ותראה איפה הוא עכשיו... הוא ידע לשמור על כדורים ולעשות מהם מצבים טובים
היה לו גם מסירות פשוט הוא היה חלוץ מטרה.. אז מן הסתם שהוא יבעט 80 אחוז מהכדורים שמגיעים אליו. |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by m0sh
?? ?? ???!!!!!
?? ???!!
?? ?????? ????!!
??? ?? ??
??? ????? ???? ?? ??
??? ?? ?????
???!!!!!
??? ??
STOP BITCHING |
|
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
תגיד תדפוק? קשר הגנתי = חלק מההגנה
זה מה שאמרתי שכל הקישור של מנצ'סטר היה חסר ולא היה להם עושי משחק חוץ מסקולס שהיה מצוין.
זה שהם שלטו בכדור זה בגלל ששחקנים במנצ'סטר יודעים לכדרר ולהתמסר כולל ההגנה.. אבל ראית שלא היה קישור שימסור את המסירות עומק.. שיעלה להתקפה וכ"ו.
|
מה הקשר לקשר הגנתי עכשיו?!
אתה אומר שחסר קישור שימסור את מסירות העומק... אבל קשר הגנתי לא עושה כאלה דברים בכלל... בשביל זה אתה צריך עושה משחק כמו שאמרת את סקולס... ששיחק אז אני לא מבין מה אתה בוכה
חוץ מזה מה הקטע... אז אתם אוהדים של קבוצה אחרת בארץ... תפרגנו קצת אפשר לחשוב מי יודע מה קרה
לא יהרוג אתכם באמת שלא
| quote: | Originally posted by SiLvErSkY
אגואסיט אגואסיט ותראה לאן הפועל תל אביב הגיעו בזכותו ותראה איפה הוא עכשיו... הוא ידע לשמור על כדורים ולעשות מהם מצבים טובים
היה לו גם מסירות פשוט הוא היה חלוץ מטרה.. אז מן הסתם שהוא יבעט 80 אחוז מהכדורים שמגיעים אליו. |
זה כמו להגיד שקלצ'נקו תותח
הבנאדם עומד לך מטר מהשער מחכה לכדור ומול שער ריק בועט
או שתופס ריבאונד של מישהו ומכניס בקלות
לא תראה תחכומים והכל
ואיפה בדיוק אוסטרץ' היום... בוא ספר לי מה הוא עושה שם גם
כי פעם אחרונה שאני קראתי בעיתון עליו הוא היה מסופסל |
|
|
| SiLvErSkY |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה הקשר לקשר הגנתי עכשיו?!
אתה אומר שחסר קישור שימסור את מסירות העומק... אבל קשר הגנתי לא עושה כאלה דברים בכלל... בשביל זה אתה צריך עושה משחק כמו שאמרת את סקולס... ששיחק אז אני לא מבין מה אתה בוכה
חוץ מזה מה הקטע... אז אתם אוהדים של קבוצה אחרת בארץ... תפרגנו קצת אפשר לחשוב מי יודע מה קרה
לא יהרוג אתכם באמת שלא
|
סקולס לא יכול לעשות תמשחק לבד
כל המחצית הראשונה הוא עשה לבד, אתה לא מצפה משחקן אחד לעשות הכל...
מסירות עומק טובות מגיעות מבקהאם וורון שלא שיחקו
כמו כן היה חסר את הקטע של הפריצות מהצדדים שגם כן אחראים להם בקהאם וגיגס.
מה דיברתי על קשר הגנתי? קשר הגנתי מחלץ את הכדור מההגנה ומתחיל את ההתקפה.. אם ניקי באט למשל היה משחק... בחיים לא היה מצב שקטן וזאטאטס היו מגיעים למצבים האלה.
אוהדים של קבוצה אחרת בארץ? פחחח לא... רק יוניטד.
| quote: |
זה כמו להגיד שקלצ'נקו תותח
הבנאדם עומד לך מטר מהשער מחכה לכדור ומול שער ריק בועט
או שתופס ריבאונד של מישהו ומכניס בקלות
לא תראה תחכומים והכל
ואיפה בדיוק אוסטרץ' היום... בוא ספר לי מה הוא עושה שם גם
כי פעם אחרונה שאני קראתי בעיתון עליו הוא היה מסופסל |
מה הוא עושה? מרוויח פי שתיים משכורת מאשר בהפועל. |
|
|
|
|