return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אהההההההההההההה
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אההההההההההההההההההההההההההה

אני רואה צבעיםםםםםםםםםםםםםםםם


:(

טוב בקיצור
הלך לי הכבל של המסך
כל הפינים שהיו הרוסים כבר ועשו לי צבעים דפוקים עכשיו לגמרי הלכו
אני חייייב טובה
למישהו יש כבל למסך זכר זכר?
אני מחפש בכל הרצליה ולא מוצאאאאאאאאאא
יש רק זכר נקבה
אני נראה לי היחידי בעולם שצריך כזה כבל!


אני עכשיו על מסך 13 אינץ'
אבל אני רואה צבעים כמו שצריך

פעם ראשונה שאני רואה כמה יפה האבטר שלי
חצי מהצבעים שם לא ראיתי
HyPeRSoNiC
אין לכם שם חנות מחשבים באיזור???????
או מעבדת מחשבים????
חפש שם......

בכל מקרה, מצטער אבל אין לי כבר כזה......
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אין לכם שם חנות מחשבים באיזור???????
או מעבדת מחשבים????
חפש שם......

בכל מקרה, מצטער אבל אין לי כבר כזה......


אין באופיס דיפו

אין בעתיד המחשבים

לא בשקם אלקטריק

ארררררררררררררררררררררררררררררררררררררר
DjChook
אההה מוש אני אחפש

יעני זה השלושה גדולים כאלה נכון ?
MoSH_MaN
לא יא מאפן

עם פינים

טמבל

עכשיו בדר"כ מסכים באים רק עם צד אחד פינים זכר

וזה מחובר למסך

אבל הם הפרידו את זה
ואין לי מושג למה
ובגלל שזה אני מוצא רק זכר נקבה
שזה כאילו מעריך את הכבל
itamarsan
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אין באופיס דיפו

אין בעתיד המחשבים

לא בשקם אלקטריק

ארררררררררררררררררררררררררררררררררררררר

מוש אחיי גם לי זה היה אותה בעיה עם המקלדת שיש לי חיברו גדול תקשיב לך למעבדת מחשבים שם יהיה להם הכול אני בטוח שיש להם שם או בהרצליה או בת''א גם תסנה איזו מעבדת מחשבים מעפנה כזו בטוח תמצא שם סמוך עליי זה מה שעשיתי
luckystrike
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא יא מאפן

עם פינים

טמבל

עכשיו בדר"כ מסכים באים רק עם צד אחד פינים זכר

וזה מחובר למסך

אבל הם הפרידו את זה
ואין לי מושג למה
ובגלל שזה אני מוצא רק זכר נקבה
שזה כאילו מעריך את הכבל

אחי יכול להיות שיש לי
אני יבדוק !
Scorchio
מה הסיפור
תחתוך שני כבלים ותחבר אותם יהיה לך אחד
luckystrike
מוש אני ישאל את אבא שלי שהוא יחזור ...
אמור להיות לנו למה יש לנו עדיין את המחשבים
הישנים שלנו עם הציוד שלהם והכל
אתה עדיין צריך בכלל או שמצאת דרך אגב ?

ובלי קשר - ראיתם שלכבוד
ליל כל הקדושים סאוממפר הזיז את העיניים של
הסמל הזה של הבן אדם מצד שמאל למעלה
:)
חמוד דווקא
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
ובלי קשר - ראיתם שלכבוד
ליל כל הקדושים סאוממפר הזיז את העיניים של
הסמל הזה של הבן אדם מצד שמאל למעלה
:)
חמוד דווקא


וואלה זה הולווין היום... שכחתי למרות שאמרו לי אתמול
לא הבנתי למה יש עיניים צהובות פתאום שם

MoSH_MaN
אני עדיין מחפש

כבל למסך

שתי הצדדים זכר זכר
MoSH_MaN
לאאאאאאאאאאאאאא


אני קם עכשיו בבוקר

בקיצור החדר שלי מסריח והמסך 13 אינץ' של חבר שלי לא עובד


כוסא אמק הוא נשרףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף



יוווווו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement