|
אהההההההההההההה
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אההההההההההההההההההההההההההה
אני רואה צבעיםםםםםםםםםםםםםםםם
:(
טוב בקיצור
הלך לי הכבל של המסך
כל הפינים שהיו הרוסים כבר ועשו לי צבעים דפוקים עכשיו לגמרי הלכו
אני חייייב טובה
למישהו יש כבל למסך זכר זכר?
אני מחפש בכל הרצליה ולא מוצאאאאאאאאאא
יש רק זכר נקבה
אני נראה לי היחידי בעולם שצריך כזה כבל!
אני עכשיו על מסך 13 אינץ'
אבל אני רואה צבעים כמו שצריך
פעם ראשונה שאני רואה כמה יפה האבטר שלי
חצי מהצבעים שם לא ראיתי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אין לכם שם חנות מחשבים באיזור???????
או מעבדת מחשבים????
חפש שם......
בכל מקרה, מצטער אבל אין לי כבר כזה...... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אין לכם שם חנות מחשבים באיזור???????
או מעבדת מחשבים????
חפש שם......
בכל מקרה, מצטער אבל אין לי כבר כזה...... |
אין באופיס דיפו
אין בעתיד המחשבים
לא בשקם אלקטריק
ארררררררררררררררררררררררררררררררררררררר |
|
|
| DjChook |
אההה מוש אני אחפש
יעני זה השלושה גדולים כאלה נכון ? |
|
|
| MoSH_MaN |
לא יא מאפן
עם פינים
טמבל
עכשיו בדר"כ מסכים באים רק עם צד אחד פינים זכר
וזה מחובר למסך
אבל הם הפרידו את זה
ואין לי מושג למה
ובגלל שזה אני מוצא רק זכר נקבה
שזה כאילו מעריך את הכבל |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אין באופיס דיפו
אין בעתיד המחשבים
לא בשקם אלקטריק
ארררררררררררררררררררררררררררררררררררררר |
מוש אחיי גם לי זה היה אותה בעיה עם המקלדת שיש לי חיברו גדול תקשיב לך למעבדת מחשבים שם יהיה להם הכול אני בטוח שיש להם שם או בהרצליה או בת''א גם תסנה איזו מעבדת מחשבים מעפנה כזו בטוח תמצא שם סמוך עליי זה מה שעשיתי |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא יא מאפן
עם פינים
טמבל
עכשיו בדר"כ מסכים באים רק עם צד אחד פינים זכר
וזה מחובר למסך
אבל הם הפרידו את זה
ואין לי מושג למה
ובגלל שזה אני מוצא רק זכר נקבה
שזה כאילו מעריך את הכבל |
אחי יכול להיות שיש לי
אני יבדוק ! |
|
|
| Scorchio |
מה הסיפור
תחתוך שני כבלים ותחבר אותם יהיה לך אחד |
|
|
| luckystrike |
מוש אני ישאל את אבא שלי שהוא יחזור ...
אמור להיות לנו למה יש לנו עדיין את המחשבים
הישנים שלנו עם הציוד שלהם והכל
אתה עדיין צריך בכלל או שמצאת דרך אגב ?
ובלי קשר - ראיתם שלכבוד
ליל כל הקדושים סאוממפר הזיז את העיניים של
הסמל הזה של הבן אדם מצד שמאל למעלה
:)
חמוד דווקא |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ובלי קשר - ראיתם שלכבוד
ליל כל הקדושים סאוממפר הזיז את העיניים של
הסמל הזה של הבן אדם מצד שמאל למעלה
:)
חמוד דווקא |
וואלה זה הולווין היום... שכחתי למרות שאמרו לי אתמול
לא הבנתי למה יש עיניים צהובות פתאום שם |
|
|
| MoSH_MaN |
אני עדיין מחפש
כבל למסך
שתי הצדדים זכר זכר |
|
|
| MoSH_MaN |
לאאאאאאאאאאאאאא
אני קם עכשיו בבוקר
בקיצור החדר שלי מסריח והמסך 13 אינץ' של חבר שלי לא עובד
כוסא אמק הוא נשרףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
יוווווו |
|
|
|
|