return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Doe 'n greep in de platencollectie van je favo DJ !!!
View this Thread in Original format
Access
Stel ... je komt een van je favoriete djs zomaar ineens tegen, en hij/zij heeft heel toevallig al zijn/haar platen bij zich.:)
En ineens zomaar uit 't niets zegt hij/zij tege je dat je 1 plaat mag hebbe van 'm, maakt nie uit welke ... hij/zij ken toch wel makkelijk 'n nieuwe krijgen.:)
(Kweet 't, tis 'n beetje ver gezocht ... maar WTF !!!)


Wie kom JIJ tege & Welke plaat (of cdr) neem JIJ mee ???

Wordt 't 'n nieuwe tune ???
Of 'n ouwe gouwe classic ???

Tell us !!! :D



Persoonlijk zou ik graag van Ferry Corsten 'n cdr van 4x4 - Indigo in ontvangst nemen, dit om 2 redenen:
1. Tis gewoon weer es 'n super goed nummer van Ferry
2. Khep geen draaitafel, dus cdr is voor mij wat makkelijker :p
DJ_Massive
ik zou de Svenson&gielen remix van die nieuwe Brooklyn Bounce van Johan Gielen pakken en m er heel hard mee op ze kop rammen!:thepirate
Biohazard
Bij Tiesto

Green Martian - Wizzardy
The Roc Project - Never (DJ Tiesto Mix) <-- WAT EEN PLAAT!!:eek:

Bij Sasha

Sasha - Cowgirl vs Xpander :D
Sasha & JXL - Beauty Never fades
JXL - Breezer
TranceFool
quote:
Originally posted by DJ_Massive
ik zou de Svenson&gielen remix van die nieuwe Brooklyn Bounce van Johan Gielen pakken en m er heel hard mee op ze kop rammen!:thepirate

whehe :D

Hmmm lastig.....misschien bij Pvd: Paul Van Dyk - Nothing But You uit zn tas / koffer grabbelen.

Maar die Wizardry wat Biohazard zei is ook geen kattepis :D
Partyhardy!
Ik zou bij Misja Helsloot de nieuwe "Mesh - Purple Haze" cdr uit zijn tas grabbelen! :) :cool: Wat een plaat! :)
Jappio
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik zou bij Misja Helsloot de nieuwe "Mesh - Purple Haze" cdr uit zijn tas grabbelen! :) :cool: Wat een plaat! :)


Hehe heej onno,, ik leid m af tijdens capital afterparty, en dan pik jij gewoon heel die platentas mee :disbelief heheehehe


moet te doen zijn toch? :D
magrec
sander kleinenberg's nieuwe 4 seasons EP :D

op cd-r
Blik
als ik L-Vee tegenkwam zou ik zijn nieuwe CD vragen :D

als ik Armin tegenkwam zou ik zijn nieuwe solo-album vragen (als die die al afheeft)

als ik Tiësto tegenkwam zou ik Magik 8 vragen

(ik heb namelijk niks aan vinyl dus dan maar cd's:happy2: )
Ding Chavez
Bij Sasha zal de keuze errug moeilijk worden:
Of Radio JXL - Beauty Never Fades
Of Iio - At The end

Verder wacht ik wel netjes op releases :)

GreetZ, DC
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Jappio
Hehe heej onno,, ik leid m af tijdens capital afterparty, en dan pik jij gewoon heel die platentas mee :disbelief heheehehe


whehe goed idee! ;) :cool: :p

AlFerox
quote:
Originally posted by DJ_Massive
ik zou de Svenson&gielen remix van die nieuwe Brooklyn Bounce van Johan Gielen pakken en m er heel hard mee op ze kop rammen!:thepirate


:mad:
hamburgerboefje
Marco V, die gozer heeft zoveeeeel vette platen maar ik zou Jupiter Prime - Gate To Heaven erg graag willen hebben...of Lisa Loud - The Miles of Sound...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement