|
Doe 'n greep in de platencollectie van je favo DJ !!!
|
View this Thread in Original format
| Access |
Stel ... je komt een van je favoriete djs zomaar ineens tegen, en hij/zij heeft heel toevallig al zijn/haar platen bij zich.:)
En ineens zomaar uit 't niets zegt hij/zij tege je dat je 1 plaat mag hebbe van 'm, maakt nie uit welke ... hij/zij ken toch wel makkelijk 'n nieuwe krijgen.:)
(Kweet 't, tis 'n beetje ver gezocht ... maar WTF !!!)
Wie kom JIJ tege & Welke plaat (of cdr) neem JIJ mee ???
Wordt 't 'n nieuwe tune ???
Of 'n ouwe gouwe classic ???
Tell us !!! :D
Persoonlijk zou ik graag van Ferry Corsten 'n cdr van 4x4 - Indigo in ontvangst nemen, dit om 2 redenen:
1. Tis gewoon weer es 'n super goed nummer van Ferry 
2. Khep geen draaitafel, dus cdr is voor mij wat makkelijker :p |
|
|
| DJ_Massive |
| ik zou de Svenson&gielen remix van die nieuwe Brooklyn Bounce van Johan Gielen pakken en m er heel hard mee op ze kop rammen!:thepirate |
|
|
| Biohazard |
Bij Tiesto
Green Martian - Wizzardy
The Roc Project - Never (DJ Tiesto Mix) <-- WAT EEN PLAAT!!:eek:
Bij Sasha
Sasha - Cowgirl vs Xpander :D
Sasha & JXL - Beauty Never fades
JXL - Breezer |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
ik zou de Svenson&gielen remix van die nieuwe Brooklyn Bounce van Johan Gielen pakken en m er heel hard mee op ze kop rammen!:thepirate |
whehe :D
Hmmm lastig.....misschien bij Pvd: Paul Van Dyk - Nothing But You uit zn tas / koffer grabbelen.
Maar die Wizardry wat Biohazard zei is ook geen kattepis :D |
|
|
| Partyhardy! |
| Ik zou bij Misja Helsloot de nieuwe "Mesh - Purple Haze" cdr uit zijn tas grabbelen! :) :cool: Wat een plaat! :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik zou bij Misja Helsloot de nieuwe "Mesh - Purple Haze" cdr uit zijn tas grabbelen! :) :cool: Wat een plaat! :) |
Hehe heej onno,, ik leid m af tijdens capital afterparty, en dan pik jij gewoon heel die platentas mee :disbelief heheehehe
moet te doen zijn toch? :D |
|
|
| magrec |
sander kleinenberg's nieuwe 4 seasons EP :D
op cd-r |
|
|
| Blik |
als ik L-Vee tegenkwam zou ik zijn nieuwe CD vragen :D
als ik Armin tegenkwam zou ik zijn nieuwe solo-album vragen (als die die al afheeft)
als ik Tiësto tegenkwam zou ik Magik 8 vragen
(ik heb namelijk niks aan vinyl dus dan maar cd's:happy2: ) |
|
|
| Ding Chavez |
Bij Sasha zal de keuze errug moeilijk worden:
Of Radio JXL - Beauty Never Fades
Of Iio - At The end
Verder wacht ik wel netjes op releases :)
GreetZ, DC |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Jappio
Hehe heej onno,, ik leid m af tijdens capital afterparty, en dan pik jij gewoon heel die platentas mee :disbelief heheehehe
|
whehe goed idee! ;) :cool: :p |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
ik zou de Svenson&gielen remix van die nieuwe Brooklyn Bounce van Johan Gielen pakken en m er heel hard mee op ze kop rammen!:thepirate |
:mad: |
|
|
| hamburgerboefje |
| Marco V, die gozer heeft zoveeeeel vette platen maar ik zou Jupiter Prime - Gate To Heaven erg graag willen hebben...of Lisa Loud - The Miles of Sound... |
|
|
|
|