return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
שאלה קטנה
View this Thread in Original format
Djsamorai
טוב יש לי חתימה אבל אין לי מושג איך אני מעלה אותה ככה שאני יוכל לשים אותה קבוע בהודעות שלי
אז בבקשה תסבירו לי !
תודה ! :)
Djsamorai
בדיקה 123
Djsamorai
יששששששששששששששששששששששששששש:tongue2
Hell_Copter
אתה מעלה את זה לאתר ואז הולך לפרופיל שלך למעלה...
ובחתימה שם
[url]הלינק שלך[/url*]
רק בלי הכוכבית...
Djsamorai
עשיתי את זה רק עם IMG
בימקום
URL
תודה לך אחשלי !
MoSH_MaN
תתחדש אח שלייייי
Djsamorai
תודההה :))
NaOren
תחדש אחי
Sniper
אהבתי תחתימה אח שלי!!
תתחדש
HyPeRSoNiC
בונא
חתימה עצבנית
תתחדש!!!!!! :D

Izzy
ya nice sig samorai!
i used to be a huge MK 1-3 fan as a kid... the very first guy i loved to play is scorpion, way back when MK1 came out in the arcades.
eXeTik
סחטן על החתימה, מי עשה?
אבל היא יותר מדי גדולה בגובה, יש פה חוקים לגבי חתימות אתה יודע...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement