|
שאלה קטנה
|
View this Thread in Original format
| Djsamorai |
טוב יש לי חתימה אבל אין לי מושג איך אני מעלה אותה ככה שאני יוכל לשים אותה קבוע בהודעות שלי
אז בבקשה תסבירו לי !
תודה ! :) |
|
|
| Djsamorai |
| יששששששששששששששששששששששששששש:tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
אתה מעלה את זה לאתר ואז הולך לפרופיל שלך למעלה...
ובחתימה שם
[url]הלינק שלך[/url*]
רק בלי הכוכבית... |
|
|
| Djsamorai |
עשיתי את זה רק עם IMG
בימקום
URL
תודה לך אחשלי ! |
|
|
| MoSH_MaN |
| תתחדש אח שלייייי |
|
|
| Sniper |
אהבתי תחתימה אח שלי!!
תתחדש |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בונא
חתימה עצבנית
תתחדש!!!!!! :D |
|
|
| Izzy |
ya nice sig samorai!
i used to be a huge MK 1-3 fan as a kid... the very first guy i loved to play is scorpion, way back when MK1 came out in the arcades. |
|
|
| eXeTik |
סחטן על החתימה, מי עשה?
אבל היא יותר מדי גדולה בגובה, יש פה חוקים לגבי חתימות אתה יודע... |
|
|
|
|