|
Come on??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
| me 2. Trusten iedereen. (Wat klinkt dit dom zeg) |
|
|
| Dj Lex |
| Ja ik weet niet hoor. Gitaardeuntje? Ik geloof het niet. Beetje meer bubbling geloof ik, maar in Hollywood draaien ze hem vast en zeker ook wel. Echt een clubnummer is het |
|
|
| Dj Lex |
Jongens en meisjes laat maar hangen, heb hem namelijk al gevonden. Het was Syndicate of law - Right on time. Nou kijken of ie echt zo lekker is, want in een disco klinkt het meestal een stuk beter.
Mzzl |
|
|
| Akira |
| ik zal hem ook maar es downen en kijken hoe die klinkt.. |
|
|
| Henkie_henk |
| dan down ik em ook maar ff ja ;) |
|
|
| Akira |
| Henkie ga je dit weekend naar STARLIGHT??? |
|
|
| Dj Lex |
Je doet je best maar, maar hij valt een beetje tegen hoor. Als je dronken bent klinkt het altijd leuker.
Mzzl |
|
|
| Opti |
| hij klinkt inderdaad beter als ik lam ben..... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Akira
Henkie ga je dit weekend naar STARLIGHT??? |
LoL nee toevallig niet.. vrijdagmiddag ook niet .. had ik net zon mooi afspraakje.. *sorry* miranda..(als ze zo heette) .. vrijdag avond niet EN zaterdag niet.. wow dikke party..
Ik heb namelijk her tentmanes die ik stiekem wel moet halen anders kan ik net zo goed stoppen.. net iets te veel doordeweeks de stad in geweest denk ik .. ow ja koningingedag.. lol.. de dag erna heb ik engels.. her.. maar maar.. aaah!!
Jij gaat zeker wel? ;)
DJ Spider Willem
SAMEN met
DJ BIRD
komen moreno maybe ook (k hoopt et ;-) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
LoL nee toevallig niet.. vrijdagmiddag ook niet .. had ik net zon mooi afspraakje.. *sorry* miranda..(als ze zo heette) .. vrijdag avond niet EN zaterdag niet.. wow dikke party..
Ik heb namelijk her tentmanes die ik stiekem wel moet halen anders kan ik net zo goed stoppen.. net iets te veel doordeweeks de stad in geweest denk ik .. ow ja koningingedag.. lol.. de dag erna heb ik engels.. her.. maar maar.. aaah!!
Jij gaat zeker wel? ;)
DJ Spider Willem
SAMEN met
DJ BIRD
komen moreno maybe ook (k hoopt et ;-) |
Jammer...anders konden we samen het TA forum representen :D ik ga wel ff kijken...zondag naar de FUN/royal edition word helemaal topweekend...
NOu henkie veel succes met je tentamens :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Akira
Jammer...anders konden we samen het TA forum representen :D ik ga wel ff kijken...zondag naar de FUN/royal edition word helemaal topweekend...
NOu henkie veel succes met je tentamens :) |
LoL dankje ja ;)
Waar is die FUN eigenlijk??
en komt u wel op mysteryland?? :D |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
LoL dankje ja ;)
Waar is die FUN eigenlijk??
en komt u wel op mysteryland?? :D |
Hai henkie :D....ja nou je kan er nog om lachen dat je moet leren :)
De fun daar bedoel hemkade mee...het heet eigenlijk north sea venue maar het het was vroeger een gabber tent en toen heette die de fun :)...die tent in zaandam ze hebben wel een site maar die is zo zwaar verouderd stelletje lamzakken zijn het ook ;)
Nou je hoeft me geen U te noemen hoor...ik ben al wel 20 ;) maar waarschijnlijk kan je me wel vinden op mysteryland...maar het is nog een tijd vooruit dus ik moet nog ff kijken ik hou je wel op de hoogte |
|
|
|
|